Skocz do zawartości
passat pd

Prośba o analizę logów Passat B5 1.9 TDI AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów. Auto to passat b5 1.9 TDI AJM, auto ma słąbszą moc niż miało i odczuwalna jest turbo dziura. Dodam że auto kilka razy przeszło mi w tryb awaryjny przy rozpędzaniu. Przy odpalaniu po nocy puści chmurkę niebieskiego dymu.

 

Moje logi:

 

Statyczne:

000- http://vaglog.pl/log_224324.html

001- http://vaglog.pl/log_224325.html

003- http://vaglog.pl/log_224326.html

004- http://vaglog.pl/log_224327.html

007- http://vaglog.pl/log_224328.html

013- http://vaglog.pl/log_224329.html

018- http://vaglog.pl/log_224331.html

023- http://vaglog.pl/log_224332.html

 

Dynamiczne:

 

000- http://vaglog.pl/log_224334.html

001- http://vaglog.pl/log_224336.html

003- http://vaglog.pl/log_224337.html

004- http://vaglog.pl/log_224338.html

008- http://vaglog.pl/log_224339.html

010- http://vaglog.pl/log_224341.html

011- http://vaglog.pl/log_224342.html

 

BS:

 

000- http://vaglog.pl/log_224343.html

003- http://vaglog.pl/log_224344.html

011- http://vaglog.pl/log_224345.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie napisze???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpala Ci źle bo masz rozrząd źle ustawiony..... masz na + synchro. no i coś złego dzieje Ci się z turbo, auto nie ma tyle mocy ile powinno . Sprawdź również filtr, przeływka coś zaniża, chociaż nie sądzę by to ona to robiła tylko turbo za słabo ładuje.

Edytowane przez DawidShelby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie podejrzewałem że turbo się kończy, puszcza też olej chyba bo co jakiś czas muszę trochę dolać. Jeśli chodzi o rozrząd to nie wiem, po zakupie auta mechanik zmieniał mi rozrząd, problemy z paleniem są tylko przy minusowych temperaturach. W wolnej chwili podjadę do znajomego i to sprawdzimy. A odnośnie turbo poleca ktoś regenerowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grupie 004 statyczne synch. angle powinno być 0 albo tak około -0.6. a u Ciebie grubo na plusie, jest przestawiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przekłada to się również w jakiś sposób na moc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinno się przełożyć przy większych odchyleniach, nie wiem czy u Ciebie ale wydaje mi się że tak bo jednak zapłon jest za późny ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że rozruch na zimnym jest utrudniony przez to synchro na + bo nie wiem czy zabierać się za ten rozrząd czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestaw ten kąt - to na bank.

A tak w ogóle to masz ewidentne niedoładowanie. Do sprawdzenia wężyki, N75, gruszka.

Potem wrzuć logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności