Skocz do zawartości
wiesiek6-63

Prośba o analize Logów 1.9 TDI AVF 131ps

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo prosze magików od cyferek aby wypowiedzieli się co dolega mojemu Passatowi. Wydaje mi się że nie chodzi tak jak powinno raz na jakiś czas złapie błąd od niedoładowania ogólnie jest trochę mulasty. Poniżej logi dynamiczne. z góry bardzo dziękuje za wszelką pomoc.

 

Dynamiczne

 

000- http://vaglog.pl/log_223634.html

001- http://vaglog.pl/log_223631.html

003- http://vaglog.pl/log_223632.html

004- http://vaglog.pl/log_223630.html

008- http://vaglog.pl/log_223629.html

010- http://vaglog.pl/log_223635.html

011- http://vaglog.pl/log_223636.html

 

Z braku czasu nie zrobiłem statycznych ale zrobię w każdej chwili napiszcie co potrzeba. Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałeś na 100% gaz wciśnięty w podłogę od dolnych obrotów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedał z początku wciskałem powoli bo to jest TIPTRONIC i chciałem uniknąć KICKDOWN-a. A coś jest nie tak z logami ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź to co dzieje się za intercoolerem, czy nie ma żadnych nieszczelności. Sprawdź gruszkę od turbo i podciśnienie od N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymienie N75 bo kupiłem już nowy bo już jakiś czas temu o nim myślałem. Gruszka chodzi tak jak powinna sprawdzane w BS i wzrokowo około 2cm do góry i na dół chodzi płynnie. No i sprawdzę te nieszczelności dam znać czy jest jakaś poprawa a można wiedzieć dlaczego masz takie przypuszczenia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo masz niedoładowanie i w całym zakresie praktycznie a powodem tego może być właśnie nieszczelność w układzie dolotowym. Masz coś nie tak z powietrzem... turbo słabo pompuje. Nie masz czasem źle wyregulowanej sztangi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga nigdy nie była ruszana a autko chodziło normalnie kopa miało takiego jak trzeba więc to mogę raczej wykluczyć. Wymieniłem N75 obejrzałem te wszystkie eski (węże) bardzo dokładnie na kilku kołnierzach zauważyłem że przedostają się śladowe ilości oleju więc przy kołnierzach uszczelniłem je sylikonem po zewnątrz (żebyś mnie źle nie zrozumiał nie skleiłem ich na stałe) :) Poprawiło się mu jest bardziej żwawszy i teraz nie ma problemów z dokręceniem go do 4200 obrotów. Ale bo zawsze musi być jakieś ale co któreś mocniejsze naciśnięcie na pedał gazu wywala błąd od niedoładowania nie regularnie czasami 3000 czasami 3500 i nieważne też na którym biegu czasami 3 czasami 4. jak myślisz szukać gdzieś jeszcze nieszczelności czy może skupić się na czymś innym ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokaż logi, 011 dynamiczny wiesz... akurat tego to najbardziej nie lubię, klejenia :) jeśli chodzi o powietrze to ... strasznie to zawodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaram się zrobić dziś wieczorem to wrzucę. Też tego nie lubię (ogólnie dziadowania) więc to doraźne rozwiązanie przynajmniej wiem że muszę kupić nowe węże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log 011 o którym mówiłeś autko nie wywaliło błędu w czasie robienia loga ale zaraz potem przy zmianie na wyższy bieg wywaliło błąd niedoładowania. Zamówiłem rury w tygodniu wymienię i zobaczymy czy to coś pomoże.

 

 

http://vaglog.pl/log_224077.html

 

zauważyłem jeszcze jedną rzecz mianowicie koło ośki przepustnicy egr-a podczas pracy silnika wydostają się malutkie bąbelki powietrza myślisz że to też może być powód ??

Edytowane przez wiesiek6-63

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie węży auto zyskało trochę wigoru ale dalej to nie jest to co powinno być. Przejechałem nim trasę w sumie 1400 km i odcięło go tak ze 4 razy tylko co dziwne na autostradzie auto w miarę normalnie idzie rozhulał się do 180km/h i w tedy go nie odcięło jedynie w takiej sytuacji jak delikatne rozpędzanie np. wyjazd ze stacji benzynowej czasami wyprzedzanie w każdym razie dzieje się to bardzo nie regularnie i zazwyczaj w okolicach 2 tyś obrotów. Co radzicie zrobić ponownie logi bo jednak auto chodzi trochę inaczej czy od razu wymiana turbiny?

Dodam jeszcze że po wymianie węży w dolocie na nowe z których nie cieknie olej rozpinając kontrolnie jednego polało się dość sporo oleju z układu dolotowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności