Skocz do zawartości

wiesiek6-63

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wiesiek6-63

  • Urodziny 07.06.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Wiesław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Maków Podhalański

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2013
  1. Po wymianie węży auto zyskało trochę wigoru ale dalej to nie jest to co powinno być. Przejechałem nim trasę w sumie 1400 km i odcięło go tak ze 4 razy tylko co dziwne na autostradzie auto w miarę normalnie idzie rozhulał się do 180km/h i w tedy go nie odcięło jedynie w takiej sytuacji jak delikatne rozpędzanie np. wyjazd ze stacji benzynowej czasami wyprzedzanie w każdym razie dzieje się to bardzo nie regularnie i zazwyczaj w okolicach 2 tyś obrotów. Co radzicie zrobić ponownie logi bo jednak auto chodzi trochę inaczej czy od razu wymiana turbiny? Dodam jeszcze że po wymianie węży w dolocie na nowe z których nie cieknie olej rozpinając kontrolnie jednego polało się dość sporo oleju z układu dolotowego
  2. Log 011 o którym mówiłeś autko nie wywaliło błędu w czasie robienia loga ale zaraz potem przy zmianie na wyższy bieg wywaliło błąd niedoładowania. Zamówiłem rury w tygodniu wymienię i zobaczymy czy to coś pomoże. http://vaglog.pl/log_224077.html zauważyłem jeszcze jedną rzecz mianowicie koło ośki przepustnicy egr-a podczas pracy silnika wydostają się malutkie bąbelki powietrza myślisz że to też może być powód ??
  3. Postaram się zrobić dziś wieczorem to wrzucę. Też tego nie lubię (ogólnie dziadowania) więc to doraźne rozwiązanie przynajmniej wiem że muszę kupić nowe węże.
  4. Sztanga nigdy nie była ruszana a autko chodziło normalnie kopa miało takiego jak trzeba więc to mogę raczej wykluczyć. Wymieniłem N75 obejrzałem te wszystkie eski (węże) bardzo dokładnie na kilku kołnierzach zauważyłem że przedostają się śladowe ilości oleju więc przy kołnierzach uszczelniłem je sylikonem po zewnątrz (żebyś mnie źle nie zrozumiał nie skleiłem ich na stałe) Poprawiło się mu jest bardziej żwawszy i teraz nie ma problemów z dokręceniem go do 4200 obrotów. Ale bo zawsze musi być jakieś ale co któreś mocniejsze naciśnięcie na pedał gazu wywala błąd od niedoładowania nie regularnie czasami 3000 czasami 3500 i nieważne też na którym biegu czasami 3 czasami 4. jak myślisz szukać gdzieś jeszcze nieszczelności czy może skupić się na czymś innym ??
  5. Dzisiaj wymienie N75 bo kupiłem już nowy bo już jakiś czas temu o nim myślałem. Gruszka chodzi tak jak powinna sprawdzane w BS i wzrokowo około 2cm do góry i na dół chodzi płynnie. No i sprawdzę te nieszczelności dam znać czy jest jakaś poprawa a można wiedzieć dlaczego masz takie przypuszczenia ??
  6. Pedał z początku wciskałem powoli bo to jest TIPTRONIC i chciałem uniknąć KICKDOWN-a. A coś jest nie tak z logami ??
  7. Bardzo prosze magików od cyferek aby wypowiedzieli się co dolega mojemu Passatowi. Wydaje mi się że nie chodzi tak jak powinno raz na jakiś czas złapie błąd od niedoładowania ogólnie jest trochę mulasty. Poniżej logi dynamiczne. z góry bardzo dziękuje za wszelką pomoc. Dynamiczne 000- http://vaglog.pl/log_223634.html 001- http://vaglog.pl/log_223631.html 003- http://vaglog.pl/log_223632.html 004- http://vaglog.pl/log_223630.html 008- http://vaglog.pl/log_223629.html 010- http://vaglog.pl/log_223635.html 011- http://vaglog.pl/log_223636.html Z braku czasu nie zrobiłem statycznych ale zrobię w każdej chwili napiszcie co potrzeba. Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  8. Mam podobny problem jak kolega wyżej tyle że ja nie mam tej syreny co gorsza gdy podnoszę maskę w czasie gdy rzekomy alarm jest uzbrojony nic sie nie dzieje nawet blink ! kierunkowskazów nie działa podobnie gdy alarm jest uzbrojony jak odpalam silnik normalnie się odpala nie gaśnie czy to oznacza to najgorsze ?? że jednak tej instalacji alarmowej wogole nie ma ?? prosze o porade co w takim przypadku zrobić czy oriętujecie sie ile roboty z tym jest żeby zamontować seryjny alarm czy mozna to zrobić samemu ??
  9. a jeśli syreny tam nie ma to czy można np. ją jakoś tam umieścić i oczywiście tak żeby działała ??
  10. Czyli mówicie że to po prostu trzeba tam jakoś upchnąć i ewentualnie samemu ingerować w ten podłokietnik z ciężkimi narzędziami a nie znacie kogoś kto ma zamontowana zmieniarkę w podłokietnik w 3BG może by się pochwalił jak to zrobił był bym bardzo wdzięczny
  11. Odnośnie montowania zmieniarki w B5FL właśnie chciałbym taką oryginalną zmieniarkę zamontować w podłokietniku jeśli ktoś się orientuje proszę o wytłumaczenie czy ta zmieniarka która jest przystosowana do montażu w podłokietnik jest mniejsza czy ma normalne wymiary 1 DIN ?? bo obawiam się że 1 DIN do podłokietnika (mówię o tej większej kieszeni w podłokietniku) moim zdaniem sie nie zmieści czy może jest jakaś specjalna wkładka do tego podłokietnika żeby ta zmieniarka pasowała jeśli ktoś wie coś na ten temat oriętuje się co trzeba zrobić prosze o odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności