Jump to content
kafarszczak

Passat b6 Trendline - Wymiana uszczelek na chrom

Recommended Posts

Witam, zakupiłem ostatnio Passka w wersji Trendline i chciałbym kupić do niego oryginalne listwy chromowane które lecą w koło szyb. Czy jest bez problemowa możliwość zdjęcia aktualnie posiadanych uszczelek w koło okien i wymiana ich na listwy chrom które są juz razem z uszczelkami ?. Czy te listwy sie wpina na jakieś zaczepy czy jak to wyglada. Prosiłbym kogos o opisanie takiego zabiegu rozbierania i montażu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki , juz napisałem do niego PW, jeśli ktoś jeszcze wie coś na ten temat prosze o rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten zrobił takiego moda....
co za "ten" Pietrek?

 

Odpisane :)

Dodam jeszcze że trzeba kupić całe uszczelki z chromami. Czarne idą do kosza. Tylko demontuj powoli i obserwuj jak były zamontowane stare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah więc jednak nie jest na tyle łatwo jak myślałem, byłem pewien że odczepiam stare przyczepiam nowe i po robocie, a tu szyby wyjmować trzeba, wymienić tylne całkowicie .... sporo zachodu. Listwy z metra ( a takie doklejałem w b5) było ok, nie dam rady dokleić w moim b6 na około okien ponieważ u góry są wgłebienia i listwa sie przyklei ładnie do uszczelki a natomiast dołem nie ma tych dołków gdzie można przykleić listwy, a przykleić tylko u góry to chyba nie wyglądało by fajnie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zmieniać to tylko na ori. Żadnych ciętych z metra, ale naprawdę to nie jest trudna sprawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem że najlepiej ori ale znaleźć dobrego człowieka który to ogarnie to sukces, a samemu zrobić to wszystko to trzeba mieć pojęcia troche żeby nic nie uszkodzić. Rozbieranie tapicerki wewnątrz itp, a zdjęcie szyby tylnej to juz w ogóle nie wiem jak to tam jest przyczepione, potem strach że coś będzie ciekło po złożeniu wszystkiego itp ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

ja wymieniałem niedawno tylnie szyby trzeba wycinać i wklejać za ta operacje zapłaciłem 150zl, resztę dałem sam radę jak pierwsza wymienisz to reszta pójdzie jak spłata bo będziesz wiedział już co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a trzeba rozbierać tapicerke z drzwi czy coś w tym stylu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak i z przodu warto wyjąć szyby. O wiele łatwiej potem założyć ramki

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurde a masz jakieś fotki jak zdejmowałeś uszczelki itp ? jak to wygląda ... po zdjęciu

 

widze że sprzedawane są też obwódki na tył ale bez tej szyby, pytanie czy to jest do zamontowania bez demontażu tej szybki tylnej ? i czy jest sens kupować tą ramke bez szyby ?

Edited by kafarszczak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma sensu kupować samych ramek bo nie da się ich zamontować. Tylne szyby trzeba wymienić.

Zdjęć nie ma ale to naprawdę nie jest trudne. Jak zdejmiesz blendy słupków to będziesz miał wszystko na widelcu. Jak obejrzysz nową ramkę to będziesz widział dokładnie gdzie szukać śrubek mocujących

Share this post


Link to post
Share on other sites

za wszystkie czy za same szyby?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kurde a masz jakieś fotki jak zdejmowałeś uszczelki itp ? jak to wygląda ... po zdjęciu

 

Allegro się kłania....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy