Skocz do zawartości
tysszek

Które przewody odpowiadają za sterowanie z kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Podłączam radio i potrzebuje zlokalizować przewody odpowiedzialne do sterowania radiem z kierownicy. Wiem że to jest zielona wtyczka. Ale nigdzie nie mogę znaleźć które to piny.

Jest tam tak:

REMOTE CONTROL

DISPL CLOCK

TEL AF-

DISPL DATA

DISPL ENA

TEL AF+

 

Proszę o pomoc bo utknąłem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

REMOTE CONTROL - ten jeden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze jeden powinien być. Zawsze są dwa albo trzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest jeden i leci do przekaźnika pod kierownicą 452 chyba taki duży, masa już jest więc nie ma potrzeby ciągnąć. A po za tym napisz coś więcej jakie radio, czy kierownica już fabrycznie była czy montujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownica jest fabrycznie.

Zmieniam MCD na GMS i tam jest obsługa fabrycznego sterowania. Czyli ten na plus a masę do masy i będzie działać? Normanie poległem dziś przy aucie. 35 stopni na dworze i leje się z człowieka jak z kranu :) Do tego po nocce jeszcze nie spałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze model podaj bo nie spotkałem się z radiem które by obsługiwało fabryczną kierownicę passata b5.

Czy działać będzie tego nie wiem ale wiem że jak podłączałem kierownicę multifunkcyjną do passata B5 z MFD to jeden kabelek musiałem do radia doprowadzić od sterownika kierownicy i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest radio GMS ostatni model. On się uczy obsługi. Zaznaczasz mu opcje i klikasz na kierownicy. On to zapamiętuje. Sterowanie z kierownicy działa na zasadzie różnych wartości napięcia.

Reasumując ten remote control jako sterujacy a masę do masy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem GMS uczy się po sygnale rezystancyjnym a w passacie jest to linia danych, ale spróbować możesz. Radio sprawdza rezystancję a dokładnie spadek napięcia na pinie remote względem masy masę masz już podłączoną więc nie musisz tu nic robić tylko ten przewodzić rem doprowadzić. Jeśli radio się nie nauczy to zostaje zastosowanie jakiegoś adaptera np do radia pioneer lub lutowanie i przeróbka jak tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/133369-Sterowanie-z-kierownicy-niefabrycznym-radiem-Pioneer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro rano będę kombinował. Teraz już nie ogarniam nic. hehehhe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności