Jump to content
tysszek

Które przewody odpowiadają za sterowanie z kierownicy

Recommended Posts

Witam.

Podłączam radio i potrzebuje zlokalizować przewody odpowiedzialne do sterowania radiem z kierownicy. Wiem że to jest zielona wtyczka. Ale nigdzie nie mogę znaleźć które to piny.

Jest tam tak:

REMOTE CONTROL

DISPL CLOCK

TEL AF-

DISPL DATA

DISPL ENA

TEL AF+

 

Proszę o pomoc bo utknąłem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jeszcze jeden powinien być. Zawsze są dwa albo trzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu jest jeden i leci do przekaźnika pod kierownicą 452 chyba taki duży, masa już jest więc nie ma potrzeby ciągnąć. A po za tym napisz coś więcej jakie radio, czy kierownica już fabrycznie była czy montujesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierownica jest fabrycznie.

Zmieniam MCD na GMS i tam jest obsługa fabrycznego sterowania. Czyli ten na plus a masę do masy i będzie działać? Normanie poległem dziś przy aucie. 35 stopni na dworze i leje się z człowieka jak z kranu :) Do tego po nocce jeszcze nie spałem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze model podaj bo nie spotkałem się z radiem które by obsługiwało fabryczną kierownicę passata b5.

Czy działać będzie tego nie wiem ale wiem że jak podłączałem kierownicę multifunkcyjną do passata B5 z MFD to jeden kabelek musiałem do radia doprowadzić od sterownika kierownicy i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest radio GMS ostatni model. On się uczy obsługi. Zaznaczasz mu opcje i klikasz na kierownicy. On to zapamiętuje. Sterowanie z kierownicy działa na zasadzie różnych wartości napięcia.

Reasumując ten remote control jako sterujacy a masę do masy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wyczytałem GMS uczy się po sygnale rezystancyjnym a w passacie jest to linia danych, ale spróbować możesz. Radio sprawdza rezystancję a dokładnie spadek napięcia na pinie remote względem masy masę masz już podłączoną więc nie musisz tu nic robić tylko ten przewodzić rem doprowadzić. Jeśli radio się nie nauczy to zostaje zastosowanie jakiegoś adaptera np do radia pioneer lub lutowanie i przeróbka jak tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/133369-Sterowanie-z-kierownicy-niefabrycznym-radiem-Pioneer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro rano będę kombinował. Teraz już nie ogarniam nic. hehehhe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy