GDN Zgłoś #1 Napisano 23 Kwietnia 2015 Witam serdecznie. Na wstępie chciałem poinformować, że to było moje pierwsze podejście do wykonywania logów Vag-Com'em i jeżeli są jakieś niedociągnięcia/błędy z mojej strony to przepraszam i proszę o instrukcję. Auto kupiłem kilka miesięcy temu i nie jestem za bardzo znawcą tematu. Auto - Passat b5 FL - 2005 - silnik 130 koni AWX Od dłuższego czasu mam problemy z łapaniem trybu Awaryjnego przy wyższych obrotach (ok 3500obr). Przebrnąłem przez wiele tematów o przeładowaniu i wyczytałem, że jest to częsta przypadłość związana z turbiną. Rozumiem już wstępnie możliwe przyczyny, ale chciałbym się z Waszą pomocą utwierdzić czym może być spowodowana ten problem. Ostatnio wyświetlił się również błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation (choć wyświetla się on raz na kilka przypadków złapania trybu awaryjnego) Zgodnie z instrukcjami wykonałem logi statyczne (BS 000, 003, 011 oraz MB 000,001,003,007,010,013,018,023) oraz dynamiczne (000, 003, 0110). Niestety w każdym przypadku wykonywania logów dynamicznych przy ok 3000-3500 obrotów auto wpadało w tryb awaryjny) Logi skonwertowałem do odpowiedniej formy, zebrałem w jeden folder i wrzuciłem na swój prywatny serwer. Jeżeli jest konieczność zamieszczenia ich w inny sposób to proszę o informację. www.piotrglodzik.pl/pokaz/passat_b5_logi.rar Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2015 turbo na stol i czyscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDN Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2015 Zakładałem, że turbo będzie wymagać czyszczenia ( przebieg 250 tys i raczej na pewno do tej pory nie było czyszczone). Czy na podstawie logów da się ocenić stopień zużycia turbiny? Zastanawiałem się nad regeneracją, żeby nie musieć znowu za kilkanaście tys km powtarzać czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 24 Kwietnia 2015 Zapieczone kierownice turbo, czym prędzej na stół do czyszczenia. Logi statyczne robiłeś na nie rozgrzanym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDN Zgłoś #5 Napisano 26 Kwietnia 2015 Logi statyczne były robione po przejechaniu 10km w warunkach miejskich. Na desce wskazanie temp wynosiło 90*C. Czyżby coś nie tak ze wskazaniem temp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #6 Napisano 27 Kwietnia 2015 Logi statyczne były robione po przejechaniu 10km w warunkach miejskich. Na desce wskazanie temp wynosiło 90*C. Czyżby coś nie tak ze wskazaniem temp? Jeśli na desce miałeś 90*C to masz termostat do wymiany bo na VAG-u w grupie 001 miałeś wskazanie 66,6*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach