Skocz do zawartości
krzysio2707

Passat b5 1997r 110km AFN - brak mocy, 0 przyspieszenia

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów, brak mocy, przyspieszenia

Meas. Blocks - 08

000, 001, 003, http://vaglog.pl/log_213943.html

004, 007, 013, http://vaglog.pl/log_213944.html

001, 015, 023 http://vaglog.pl/log_213945.html

 

Basic Settings - 04:

000 http://vaglog.pl/log_213947.html

003 http://vaglog.pl/log_213946.html

004 http://vaglog.pl/log_213949.html

011 http://vaglog.pl/log_213948.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez kompletu logów za wiele nie wywnioskuje się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz tnie dawkę. Filtr powietrza drożny? Przepływomierz profilaktycznie do umycia. Jeśli nie będzie poprawy, to jest do wymiany, ale zanim kupisz nowego, to podmień sprawny od kogoś na próbę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam paska z tym samym silnikiem tylko rocznik 1998 kombi problem polega na tym ze auto na zimnym silniku rwie jak szalone aż przysłowiowo ''wgniata w fotel'' po zagrzaniu sie silnika jedzie jak by był bez turbiny albo strasznie mułowato się zbierał ogl jak jest zimno na dworze a jest zagrzany też pracuje o wiele lepiej wężyki wszystkie szczelne intercooler też niewiem co robić turbina słychac ze się załacza delikatnie zaczoł kopcić na biało na zimnym silniku i wydaje mi się że troszeczke więcej pali może macie jakieś pomysły co sprawdzić z góry dziękuje za odpowiedz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logo trzeba zrobic

moze byc czujnik temp walniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ale które logi mam jakis kabel obd2 i jakis program postaram sie zrobić tylko musze wiedziec czy jakies wybrane czy wszystkie i jak to zrobić bo jestem akurat w tym temacie troche kiepski ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Termostat za szybko się otwiera,

- pod pedałem gazu masz coś (dywanik) lub nie działa prawidłowo pedał gazu (max 98,8%),

- przepływomierz tnie dawkę, tylko ciężko wyczuć czy tą są blokujące się kierownice, czy problem z n75.

To tak na szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie zauważyłem że coś z temp jest nie tak. Pod pedałem gazu nic niema na pewno. wszystko na pewno szczelne jeśli chodzić wężyki od turbiny itp .ale co mogę powiedzieć to to że gdy stoi na wolnych obrotach ok 5minut tak jak by turbina się załączała jak wentylator od chłodnicy( w sensie ta zasada ze zaczyna chodzić tak jakby na wyższych obrotach ale może mi się tylko wydaje nie znam się za bardzo) i ogl zaczął dużo więcej palić na 10-12 l 80-110km ..

Edytowane przez Vaillo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymieniony jest lepiej z temp .ale co dalej robic?co sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem leży w sterowaniu kątem wtrysku. Zrób loga dynamicznego na 4 biegu od 1500obr do 4300obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobię jutro i wstawie jutro pod wieczor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności