krzysio2707 Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2015 Proszę o analizę logów, brak mocy, przyspieszenia Meas. Blocks - 08 000, 001, 003, http://vaglog.pl/log_213943.html 004, 007, 013, http://vaglog.pl/log_213944.html 001, 015, 023 http://vaglog.pl/log_213945.html Basic Settings - 04: 000 http://vaglog.pl/log_213947.html 003 http://vaglog.pl/log_213946.html 004 http://vaglog.pl/log_213949.html 011 http://vaglog.pl/log_213948.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2015 Bez kompletu logów za wiele nie wywnioskuje się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysio2707 Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2015 logi dynamicze http://vaglog.pl/log_214833.html http://vaglog.pl/log_214834.html http://vaglog.pl/log_214835.html log ststyczny 010 http://vaglog.pl/log_214836.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 1 Maja 2015 Przepływomierz tnie dawkę. Filtr powietrza drożny? Przepływomierz profilaktycznie do umycia. Jeśli nie będzie poprawy, to jest do wymiany, ale zanim kupisz nowego, to podmień sprawny od kogoś na próbę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2015 Witam mam paska z tym samym silnikiem tylko rocznik 1998 kombi problem polega na tym ze auto na zimnym silniku rwie jak szalone aż przysłowiowo ''wgniata w fotel'' po zagrzaniu sie silnika jedzie jak by był bez turbiny albo strasznie mułowato się zbierał ogl jak jest zimno na dworze a jest zagrzany też pracuje o wiele lepiej wężyki wszystkie szczelne intercooler też niewiem co robić turbina słychac ze się załacza delikatnie zaczoł kopcić na biało na zimnym silniku i wydaje mi się że troszeczke więcej pali może macie jakieś pomysły co sprawdzić z góry dziękuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #6 Napisano 4 Października 2015 logo trzeba zrobic moze byc czujnik temp walniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2015 ok ale które logi mam jakis kabel obd2 i jakis program postaram sie zrobić tylko musze wiedziec czy jakies wybrane czy wszystkie i jak to zrobić bo jestem akurat w tym temacie troche kiepski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #8 Napisano 6 Października 2015 wogole czytasz forum ? masz wszystko napisane tu http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI a pozniej co i jak tu http://forum.vw-passat.pl/threads/25020-Instrukcja-przygotowania-log%C3%B3w-do-analizy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2015 tylko niewiem czy wszystko dobrze zrobiłetroszke tego nieogarniam http://vaglog.pl/log_235334.html http://vaglog.pl/log_235335.html http://vaglog.pl/log_235336.html http://vaglog.pl/log_235328.html http://vaglog.pl/log_235329.html http://vaglog.pl/log_235330.html http://vaglog.pl/log_235331.html http://vaglog.pl/log_235332.html http://vaglog.pl/log_235333.html http://vaglog.pl/log_235327.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 9 Października 2015 - Termostat za szybko się otwiera, - pod pedałem gazu masz coś (dywanik) lub nie działa prawidłowo pedał gazu (max 98,8%), - przepływomierz tnie dawkę, tylko ciężko wyczuć czy tą są blokujące się kierownice, czy problem z n75. To tak na szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #11 Napisano 9 Października 2015 (edytowane) właśnie zauważyłem że coś z temp jest nie tak. Pod pedałem gazu nic niema na pewno. wszystko na pewno szczelne jeśli chodzić wężyki od turbiny itp .ale co mogę powiedzieć to to że gdy stoi na wolnych obrotach ok 5minut tak jak by turbina się załączała jak wentylator od chłodnicy( w sensie ta zasada ze zaczyna chodzić tak jakby na wyższych obrotach ale może mi się tylko wydaje nie znam się za bardzo) i ogl zaczął dużo więcej palić na 10-12 l 80-110km .. Edytowane 9 Października 2015 przez Vaillo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #12 Napisano 16 Października 2015 Termostat wymieniony jest lepiej z temp .ale co dalej robic?co sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #13 Napisano 18 Października 2015 Pomóżcie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #14 Napisano 18 Października 2015 Problem leży w sterowaniu kątem wtrysku. Zrób loga dynamicznego na 4 biegu od 1500obr do 4300obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vaillo Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2015 Ok zrobię jutro i wstawie jutro pod wieczor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach