marcin_pesel Zgłoś #1 Napisano 24 Marca 2015 Prosze o analize ponizszych logów dyniamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_209998.html 003 http://vaglog.pl/log_209993.html 004 http://vaglog.pl/log_209994.html 008 http://vaglog.pl/log_209995.html 010 http://vaglog.pl/log_209996.html 011 http://vaglog.pl/log_209997.html Statyczne 001 http://vaglog.pl/log_209986.html 003 http://vaglog.pl/log_209989.html 004 http://vaglog.pl/log_209987.html 007 http://vaglog.pl/log_209991.html 013 http://vaglog.pl/log_209990.html 018 http://vaglog.pl/log_209988.html 023 http://vaglog.pl/log_209992.html Objawy to bardzo mułowate auto w ostatnim czasie. Sztanga od turbo nie reaguje po odpaleniu auta. klapa gasząca tylko delikatnie się porusza przy gaszeniu. Podejżewam pompe podciśnienia. Wężyki podciśnienia wymienione, przepływka podnieniona na sprawną, zaworki n18 i n75 cykają po podaniu napiecia. Na vagu non-stop błąd 17964 charge pressure control:nagative deviation Dynamiczne niestety tylko do obrotów ok 3500 bo nie krecił wyżej. Basic Settings kolegi Vag nie chciał zlogowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajetos Zgłoś #2 Napisano 24 Marca 2015 Synchro koło -5, do poprawienia, kiedy rozrząd robiony? Nieszczelności w dolocie wykluczyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #3 Napisano 24 Marca 2015 Synchro poprawione zaraz po logowaniu na ok -0.6 bo też to zauwazyłem. Nieszczelności w dolocie brak zastapienie przepływki diodą 1N4148 pomaga na chwile w powrocie mocy ale błąd podciśnienia i tak wystepuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach