Skocz do zawartości
passat4ever

Proszę o analizę logów Passat B5 1.9TDI AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Serdecznie proszę o analizę logów mojego Passata.

Auto jest mułowate, słabo przyspiesza i w małym zakresie obrotów (4,5 bieg najgorzej)

W trakcie przyspieszania; tzn. pedał w podłodze czuć jakby chwilami odpuszał, nie "ciągnie" równo.

Pół roku temu czyściłem turbo (sztanga chodzi), kolektor ssący i nowa przepływka, N75 sprawdzony, EGR zaślepiony.

VAG nie pokazuje błędów w silniku.

 

Logi dynamiczne grupy: 003, 011.

http://vaglog.pl/log_209029.html

 

Logi statyczne grupa 000

http://vaglog.pl/log_209034.html

 

 

Pozdrawiam, Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność podciśnień i na próbę podmień n75 na n18 lub inny n75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu wstawiłem nówkę N75 pierburga i nie zmieniło to nic..

Podciśnienia posprawdzałem, po odpaleniu sztanga się podciąga do góry więc wydaje mi się, że jest ok.

Nie wiem też w jakim tempie ta sztanga ma się poruszać i czy ma to znaczenie.

Prosiłbym aby jeszcze ktoś wypowiedział się w temacie, może jakieś jeszcze sugestie?

Czy wykonać jeszcze jakieś dodatkowe logi, jeśli tak to jakich grup ?

W sumie od roku już szukam przyczyny braku mocy, a mechanicy to najchętniej by mi pół auta wymienili więc zdaję się na forumowiczów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet logów bs, stat. i dyn. Wykonaj też loga dynamicznego 011 z podciągnięta sztangą za pomocą momentki/druta do pozycji max do góry. Wykonaj tego loga do max 3000obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi statyczne BS:

 

Grupa: 000

http://vaglog.pl/log_210318.html

 

Grupa: 003 (dodam że EGR zaślepiony)

http://vaglog.pl/log_210319.html

 

Grupa: 004

http://vaglog.pl/log_210320.html

 

Grupa: 011

http://vaglog.pl/log_210321.html

 

 

Niestety dynamicznych nie udało mi się zrobić, ponieważ po przekroczeniu 3 tys. obr. odcinało kompletnie przyspieszenie.

Dziś wymieniłem wąż ic/turbo na nowy, bo poprzedni był trochę połatany ale raczej nic na plus się nie zmieniło..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności