jedruch Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2015 Znawców tematu proszę o analizę logów, chodzi o pompo-wtryskiwacze. Mechanik stwierdził że leją. Problem mam taki że przy porannyn rozruchu mocno zadymi przez chwile na taki jak by jasno niebieskawy kolor. Dymu tego jest dużo, po chwili już mniej czasem wogóle. Złapie trochę temp. silnik i znowu zaczyna dymić, już przy 90 stopni zero dymu. Podmieniałem już wacum ale bez zmian. Po zapachu spalin mechanik twierdzi że zdecydowanie wtryski, zrobiłem logi i proszę o pomoc; Grupa 004: http://vaglog.pl/log_206579.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_206580.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_206581.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206582.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2015 (edytowane) Po grupie 013 widać, że pompki masz w praktycznie idealnym stanie. Niebieski dym to niestety przepalony olej, może zaczyna turbina puszczać olej. Zauważyłeś może zwiększone ubytki oleju?? Edytowane 6 Marca 2015 przez MrTi2310 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arks Zgłoś #3 Napisano 8 Marca 2015 witam, kolego mam pytanie czy ty w tym passacie masz 5 biegowa skrzynie manualna? bo mam kilka pytań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedruch Zgłoś #4 Napisano 10 Marca 2015 Na początek dzięki że się ktoś odezwał. Więc tak' turbina nie poszcza, sprawdzałem po stronie ciepłej i zimnej, oleju też nie ubywa. Czujnik temperatury wymieniłem bez zmian. Kilka dni temu zdjąłem weżyk podciśnienia z zaworu egr i nie ma dymu. Niby już jestem spokojniejszy ale to nie jest rozwiązanie tak do końca. Jakie pytania masz do mnie kolego ''Arks" tak 5 biegowa manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #5 Napisano 10 Marca 2015 Być moze odma puszcza oleum i przy rannym odpalaniu gdzies w dolocie jest kilka kropel i stad tak przydymia badz uszczelki na pompkach cos przepuszczają lub pierscienie na tlokach się zawiesiły i nie zgarnaiaja oleum tak jak powinny. Przy wymianie oleju sprobuj wczesniej zalać LM Engine flush (plukanka silnika) u mnie to pomogło bo rano zdarzało się że też takiego baka siwego puszczał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 10 Marca 2015 Uszczelniacze zaworów mogą puszczać i przy porannym rozruchy będzie kopcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slimjim26 Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2015 kolego ja mialem dokladnie tak samo. rano jak odpalalem to kopcil jak napisales.jak zlapal temp to zero dymu czy pedal w podlodze czy nie. kupilem srodek do czyszczenia wtryskow liqui moly i odpalilem tylko bezposrednio z puszki.z poczatku kopcil dosc pokaznie ale uznalem ze moze cos tam sie jednam w silniku dzieje.zalecenia co by podczas tego procesu na roznych obrotach silnik pracowal.tak tez wciskalem pedal niekiedy trzymalem na wyzszych rpm az srodek w puszce sie nie skonczyl.ku mojemu zdziwieniu dzisiaj juz 4 dzien odpalam po nocy i efekt jest niesamowity. zero dymu jakiegokolwiek. no i zeby bylo smiesznie albo mi sie wydaje albo naprawde samochod lepiej jedzie.pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedruch Zgłoś #8 Napisano 13 Marca 2015 Zrobiłem dokładnie to samo co piszesz srodek liqui moly bezpośrednio z puszki i efekt dokładnie taki sam jak i u Ciebie- zero dymu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 14 Marca 2015 Potwierdzam, środek LM Diesel Spulung 2666 potrafi zdziałać cuda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach