Granacik Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2015 trochę nietypowo ponieważ nie mogłem zapisać co poniektórych grup z góry przepraszam za niedoskonałości grupa 000 Meas. Blocks 040 131 000 028 100 197 080 151 153 128 grupa 001 Meas. Blocks itd http://vaglog.pl/log_204967.html http://vaglog.pl/log_204967.html http://vaglog.pl/log_204969.html http://vaglog.pl/log_204970.html http://vaglog.pl/log_204971.html http://vaglog.pl/log_204972.html http://vaglog.pl/log_204973.html http://vaglog.pl/log_204974.html teraz logi z Basic Settings grupa 000 040 131 000 030 100 197 080 150 153 128 grupa 003 1407obr/min EGR ON 480,2mg/R 64,5% drugi log 1407obr/min EGR Off 490mg/R 19,9% dodam że mam zaślepiony egr i tuner wyłączył go w mapie grupa 011 1407obr/min off 959,4 99,6% 1407obr/min on 1193,4 0% 1407obr/min off 936 99,6 % proszę o pomoc:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2015 Ale w czy ci pomóc. Nic nie napisaleś to i nie wiadomo co się dzieje. BS 11 masz wrzucony w MS . N 75 OK EGR zaslepiony widać w statycznym gr 3 Temperatura 75 st. Albo nie zagrzany albo termostat. Korekcje takie sobie , Bipy lekko w minusie. Opisz problem i wrzuc normalne logi. No i dynamiczne. Kto modził przy wozie? Jak jakiś garażowiec to nie pomogę. Nie rozwiązuje problemów zwiazanych z pseudo tuningiem. Bo tu wiecznie coś nie gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Granacik Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2015 (edytowane) Ale w czy ci pomóc. Nic nie napisaleś to i nie wiadomo co się dzieje.BS 11 masz wrzucony w MS . N 75 OK EGR zaslepiony widać w statycznym gr 3 Temperatura 75 st. Albo nie zagrzany albo termostat. Korekcje takie sobie , Bipy lekko w minusie. Opisz problem i wrzuc normalne logi. No i dynamiczne. Kto modził przy wozie? Jak jakiś garażowiec to nie pomogę. Nie rozwiązuje problemów zwiazanych z pseudo tuningiem. Bo tu wiecznie coś nie gra. ciężko pali na zimny problemy są już od -2 a jak zapali to telepie budą przez pierwsze 3 sekundy a logi dodam jak najszybciej bedę mógł około wtorku a tuner z Parczewa k/Lublina jeżdże na wirusie ponad 2 lata i zaczeło się to robić tej zimy i świece żarowe mam nowe i napiecię w przewodach również jest .... Edytowane 22 Lutego 2015 przez Granacik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2015 Ok. Wóz był zagrzany? 75 st temp=spalanie 1l/100 więcej . Albo nie zagrzany albo termostat. Kiedy fitr paliwa zmieniany? Pompę w baku słychać? Vacum sprawna? Zmierz podciśnienie na vacum oraz ciśnienie paliwa na vacum. Dawka 7,7 do weryfikaji ale może to mieć związek z niedogrzaniem. Synchro lekko w minus, ale tu bym zostawił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Granacik Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2015 no to tak zrobie nowe logi - lecz taka temp ponieważ zagrzałem go do 90 stopni zgasilem na 10 min (bo musiałem ) zapalilem zaraz i robilem logi ..... wiec troche oszukane -- tu poprawie - filtr paliwa wymieniany 2 lata temu - pompy w baku nie słychać (siedząc w aucie ) nie wiem jak słychać jeżeli byłbym na zewnątrz - z vacum to wg mnie jest ok.... miałem obluzowany króćiec do serva okleiłem go specjalną gumą i była zajebi.... poprawa hamulca - co do dawki to na ja jałowym zawsze mam 0.9-1.1 przy obrotach 860 .... ile powinna wynosić wartośc Ciśnienia na wakuometrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2015 Ma być 90 st. 2 lata??? Ile przekulaleś na nim. Przy jakości PL paliwa przynajmniej raz w roku przed zimą. Pompę w baku powinno być słychać szczegołnie rano po przekręceniu kluczyka na zapłon (zassanie zasiorbanie w zbiorniku) Króciec to chyba każdy ma obluzowany. Klej, poxilina,silikony różnie każdy majstruje. Spalanie chwilowe o to ci chodzilo to OK Mi o dawke 7,7 gr 1, ale to z niedogrzania raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Granacik Zgłoś #7 Napisano 23 Lutego 2015 (edytowane) Ma być 90 st.2 lata??? Ile przekulaleś na nim. Przy jakości PL paliwa przynajmniej raz w roku przed zimą. Pompę w baku powinno być słychać szczegołnie rano po przekręceniu kluczyka na zapłon (zassanie zasiorbanie w zbiorniku) Króciec to chyba każdy ma obluzowany. Klej, poxilina,silikony różnie każdy majstruje. Spalanie chwilowe o to ci chodzilo to OK Mi o dawke 7,7 gr 1, ale to z niedogrzania raczej. nowe logi tylko statyczne niestetty.... http://vaglog.pl/log_205305.html http://vaglog.pl/log_205306.html http://vaglog.pl/log_205307.html http://vaglog.pl/log_205304.html http://vaglog.pl/log_205309.html http://vaglog.pl/log_205308.html prosze ocenić dawki na nowo filtr paliwa zrobił około 50 kkm(no to wiem co jutro będę wymieniał) dodam że temp na liczniku była 90 stopni gorzej pokazuje na vagu chyba termostat do wymiany.... Edytowane 23 Lutego 2015 przez Granacik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #8 Napisano 23 Lutego 2015 Wrzuć logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #9 Napisano 23 Lutego 2015 Statyczne już były wcześniej. No temp silnika do zrobienia. Korekcje w miarę. Bipy na biegu jałowym w sporym minusie, przy obr około 2000-3000 tyś zapewne - 30-40 pokaże. Bipy w minusie to problem w zasilaniu paliwem. W 80% winny filtr paliwa. Gr. 1 kol 2 7,7-8.0 max 9 . Przy normalnych nastawach 5 jest optymalne. I tu uwaga( czytamy na odwrót, czyli wyższa wartosć mniejsza dawka), ale tylko na jałowym . Wymień na dzień dobry filtr wahy. Po wymianie wrzuć kontrolnie 01/13/23 statyczne Jak możesz zrób dynamiczne jak kolega Rufus wcześniej wspomniał. Ocenimy te PS. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Granacik Zgłoś #10 Napisano 23 Lutego 2015 oki czekam na baterie do starego laptopa gdzie mam xp .... i zaczniemy robić dynamiczne końcem tygodnia można sie spodziewać wymienionego filtra oraz wyczyszconych pd (liqiu moli) oraz logów Dziękuje za dotychczasową pomoc i proszę o więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #11 Napisano 23 Lutego 2015 Bez logów nie da się wiecej online :hmm Najpierw wymien filtr, alby syf wyeliminować. Czyszczenie Liqui dobry zabieg. Najlepiej prosto z puszki,butelki. Po zabiegu pogoń motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #12 Napisano 24 Lutego 2015 witam. Mam również problem z moim paskiem silnik to AVF seryjny 130ps a mianowicie po zmianie biegu na wyższy chwilowy brak mocy około 5sekund dodatkowo szarpanie w przedziale 2000obr oraz późno załącza się turbina czasem przy 2100 czasem przy 2500 i czasem później dodam że turbina była czyszczona egr również ultradzwiękami gruszka na turbinie przekładana z innego auta proszę o analize logów Grupa 003: http://vaglog.pl/log_205081.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_205075.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_205076.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_205077.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_205078.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_205079.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_205080.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204670.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204671.html z góry dziękuje - - - - - aktualizacja - - - - - dodam że wszystkie logi są dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #13 Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) 2 Bary doładowania, ciężko ma ta turbina ewidentnie coś nie teges ze sterowaniem turbiny... zmieszanie w podciśnieniach, coś z zaworkiem n75 albo coś ze zmienną geometrią. silnik to AVF seryjny 130ps To nie jest seryjna 130-ka tylko pewnie jakaś 160-ka Edytowane 24 Lutego 2015 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #14 Napisano 24 Lutego 2015 A ja się nie zajmę tym tematem. Bez obrazy,ale ostatnio po 3 różne problemy 3 różnych użytkowników się pojawiają w jednym watku i wertowanie 3-5 stron wstecz i szukanie co od kogo i do czego mija się z celem. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #15 Napisano 24 Lutego 2015 a to fakt, nawet nie zauważyłem tego:), jakby był problem założyć sobie swój oddzielny temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #16 Napisano 24 Lutego 2015 Turbo na granicy przeładowania, nie wpada w tryb awaryjny? Geometria do czyszczenia dodatkowo przegląd wszystkich przewodów podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 24 Lutego 2015 a to fakt, nawet nie zauważyłem tego:), jakby był problem założyć sobie swój oddzielny temat... Dokladnie Ja rozumiem każdy coś chce. Ale temat wlasny i wszystko jasne. Jest tu aktualnie taki temat gdzie 3 osoby uczestniczą i nie wiem o co komu chodzi i czego się trzymać. To nie zlośliwość ,ale za chwile odezwię się założyciel tematu i nikt już wtedy nie wie kto do kogo pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) Na życzenie kolegów założyłem nowego posta Edytowane 25 Lutego 2015 przez jarekb1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Granacik Zgłoś #19 Napisano 14 Lutego 2017 (edytowane) ponawiam temat tutaj logi dynamiczne wirus około 170 ps http://vaglog.pl/log-003_011_013_4i6lXW4.html problem taki że na zimnym silniku wywala błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - dodam najważniejsze że odetnie mi turbo tylko na zimnym silniku około -10 stopni C oraz jadę bardzo delikatnie max 1700 obr/min i następnym bieg i odcina na 1 biegu / 2 / 3 ... wydaje mi się że to czujnik .... pomocy dodam, że podczas logów w/w odcieło turbo Edytowane 14 Lutego 2017 przez Granacik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach