bastus Zgłoś #1 Napisano 19 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys przelatane od razu przepraszam są to pierwsze logi jakie zrobiłem jeżeli trzeba będzie to poprawie je. Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie - podczas robienia podciśnienia na gruszce strzykawka na początku słychać było skrzypienie i delikatny opór ale po paru próbach brak skrzypienia niestety nie potrafie określić jak dużo ma się ruszać sztanga Błąd jaki pokazało podczas robienia logów: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent oto logi: dynamiczne 001 - http://vaglog.pl/log_204518.html 003 - http://vaglog.pl/log_204519.html 004 - http://vaglog.pl/log_204520.html 008 - http://vaglog.pl/log_204521.html 010 - http://vaglog.pl/log_204523.html 011 - http://vaglog.pl/log_204522.html Proszę o sugestie i analizę logów Edytowane 19 Lutego 2015 przez bastus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2015 turbo prawdopodobnie do czyszczenia, n75 wysterowany na max a turbo bije 1,9 Bara, chyba że namieszałeś coś z podciśnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #3 Napisano 19 Lutego 2015 Dzięki za szybką odpowiedz. Podciśnienie wymieniałem przewód za przewód, więc raczej nie ma opcji żebym zamienił miejscami ale poszukam schematu z ETKI i jeszcze porównam. Pytanie czy zamieniać miejscami jeszcze n75 z n18? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 19 Lutego 2015 Zamień. Wykluczymy winę zaworka. Tu już od samego dołu max przeładowanie. Tylko coś sterownik za długo pozwala na to przeładowanie (zwykle 5 sekund i jest notlauf) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2015 Dziś podczas jazdy było słyszalne syczenie od strony IC węże na 100 % są dobre bo je wyciągałem i później sprawdzałem mocowania. czy to przeładowanie mogło rozwalić IC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2015 Chmura dymu czarnego za autem? Syczenie= nieszczelność. Jazda na dużych przeladowaniach jest bardzo szkodliwa. Turbulum dostaje mocno w kość z czasem poprostu sie rozpadnie. Węże jak i IC jak najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2015 nie wiem czy cos to wniesie zrobiłem jeszcze BS dla 003 ; 011 jakby ktoś mógł zobaczyć. niestety dopiero jak zrobiłem logi to skumałem ze mi dopisało do poprzednich 003 - http://http://vaglog.pl/log_204638.html 011 - http://vaglog.pl/log_204637.html może to coś wniesie a dzis jeszcze zamienie te zaworki i dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 20 Lutego 2015 N75 widać działa. Na 99 % turbo do czyszczenia. Ale podmień dla własnego spokoju ze to nie jego wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #9 Napisano 20 Lutego 2015 fajno dzięki za sprawdzenie, jak nic to nie da to jutro turbawka na stół i czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2015 Ale podmień czysto testowo. Ja tam stosuje zawsze takie metody przed ruszaniem czegoś nawet jak na 99% jestem pewien to wykluczam ten 1% wszystkimi dostępnymi metodami. Co do czyszczenia- zrób to na błysk, czyszczenie na tzw. odp... się daje krótkotrwałe efekty. Na You Tube są filmiki jak to zrobić. Chyba że masz pojęcie to dasz radę bez tego. Daj znać po zabiegu. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #11 Napisano 20 Lutego 2015 Jasne ze najpierw podmieni zaworki. Albo robię porządnie albo w ogóle się nie biorę za to. Jeszcze pytanie takie czysto techniczne, po ewentualnym czyszczeniu turbo, oczywiście nowe uszczelki i zalanie wirnika nowym olejem ale jak zrobić żeby kręcił rozrusznikiem żeby doprowadzić olej do smarowania turbo a żeby samochód nie odpalił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 20 Lutego 2015 Ja tam zawsze kapke oliwy daje ze strzykawki i tyle. Po co chcesz krecić ,aby nie zapalił. Przecież oliwa odrazu leci do turbulum od startu. Zbędny zabieg chcesz wykonać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastus Zgłoś #13 Napisano 20 Lutego 2015 no tak tez zrobie. dam znać co udało się zdziałać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #14 Napisano 20 Lutego 2015 Zrób foty. Obstawiam nie tylko sadze,ale i koks wewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach