Skocz do zawartości
bastus

Proszę o analizę logów AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys przelatane od razu przepraszam są to pierwsze logi jakie zrobiłem jeżeli trzeba będzie to poprawie je.

Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły.

- sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia

- wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta

- usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie

- podczas robienia podciśnienia na gruszce strzykawka na początku słychać było skrzypienie i delikatny opór ale po paru próbach brak skrzypienia niestety nie potrafie określić jak dużo ma się ruszać sztanga

 

Błąd jaki pokazało podczas robienia logów:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

 

oto logi:

dynamiczne

001 - http://vaglog.pl/log_204518.html

003 - http://vaglog.pl/log_204519.html

004 - http://vaglog.pl/log_204520.html

008 - http://vaglog.pl/log_204521.html

010 - http://vaglog.pl/log_204523.html

011 - http://vaglog.pl/log_204522.html

 

Proszę o sugestie i analizę logów

Edytowane przez bastus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo prawdopodobnie do czyszczenia, n75 wysterowany na max a turbo bije 1,9 Bara, chyba że namieszałeś coś z podciśnieniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz.

Podciśnienie wymieniałem przewód za przewód, więc raczej nie ma opcji żebym zamienił miejscami ale poszukam schematu z ETKI i jeszcze porównam.

Pytanie czy zamieniać miejscami jeszcze n75 z n18?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamień. Wykluczymy winę zaworka.

Tu już od samego dołu max przeładowanie. Tylko coś sterownik za długo pozwala na to przeładowanie (zwykle 5 sekund i jest notlauf)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś podczas jazdy było słyszalne syczenie od strony IC węże na 100 % są dobre bo je wyciągałem i później sprawdzałem mocowania. czy to przeładowanie mogło rozwalić IC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chmura dymu czarnego za autem?

Syczenie= nieszczelność.

Jazda na dużych przeladowaniach jest bardzo szkodliwa. Turbulum dostaje mocno w kość z czasem poprostu sie rozpadnie. Węże jak i IC jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy cos to wniesie zrobiłem jeszcze BS dla 003 ; 011 jakby ktoś mógł zobaczyć. niestety dopiero jak zrobiłem logi to skumałem ze mi dopisało do poprzednich :/

 

003 - http://http://vaglog.pl/log_204638.html

011 - http://vaglog.pl/log_204637.html

 

może to coś wniesie a dzis jeszcze zamienie te zaworki i dam znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N75 widać działa. Na 99 % turbo do czyszczenia.

Ale podmień dla własnego spokoju ze to nie jego wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajno dzięki za sprawdzenie, jak nic to nie da to jutro turbawka na stół i czyszczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale podmień czysto testowo.

Ja tam stosuje zawsze takie metody przed ruszaniem czegoś nawet jak na 99% jestem pewien to wykluczam ten 1% wszystkimi dostępnymi metodami.

Co do czyszczenia- zrób to na błysk, czyszczenie na tzw. odp... się daje krótkotrwałe efekty.

Na You Tube są filmiki jak to zrobić. Chyba że masz pojęcie to dasz radę bez tego.

 

Daj znać po zabiegu. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze najpierw podmieni zaworki.

Albo robię porządnie albo w ogóle się nie biorę za to.

Jeszcze pytanie takie czysto techniczne, po ewentualnym czyszczeniu turbo, oczywiście nowe uszczelki i zalanie wirnika nowym olejem ale jak zrobić żeby kręcił rozrusznikiem żeby doprowadzić olej do smarowania turbo a żeby samochód nie odpalił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zawsze kapke oliwy daje ze strzykawki i tyle.

Po co chcesz krecić ,aby nie zapalił. Przecież oliwa odrazu leci do turbulum od startu. Zbędny zabieg chcesz wykonać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak tez zrobie. dam znać co udało się zdziałać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób foty. Obstawiam nie tylko sadze,ale i koks wewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności