Skocz do zawartości
rafi69

Bardzo proszę o analizę logów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam Passata B5 1.9 tdi 115 KM AJM niestety od pewnego czasu męczę się z problemem, który polega na tym że na zimnym silniku co jakiś czas ciężko zapala tak jakby cofało się paliwo (zaworek zwrotny oraz pompa tandem wymienione). Do tego od tygodnia jak wyłączy się ssanie to na wolnych obrotach chodzi na 3 garach i co jakiś czas przy przyspieszaniu też chodzi na 3, pokazuje mi jeszcze błąd 16687. Wszystkie pompowtryski były rok temu regenerowane.

Załączam logi dynamiczne i statyczne bardzo proszę jakby ktoś znalazł czas i wiedział jak je rozszyfrować o pomoc.

Z góry serdecznie dziękuje za wsparcie.

Pozdrawiam

Rafał

LOG-01-000-001-003.jpg

LOG-01-000-001-023.jpg

LOG-01-004-007-011.jpg

LOG-01-010-013-018.jpg

LOG-01stat-000-001-003.jpg

LOG-01stat-004-007-010.jpg

LOG-01stat-011-013-018.jpg

LOG-01stat-023-001-003.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje najpierw wrzucić logi na tą stronkę vaglog.pl

 

Dopiero później podaj linki do logów na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd 16687 wypadanie zapłonu na ktorymś garze. Na którym nie wiem bo nie dałeś opisu błedu.

Logi 1-4 nie wiem co to jest. Mini zapis? Do poprawy

Log 5 gr 4/7/11 OK

Log 6 OK

Log 7 OK

Log 8 gr 13 gar 4 lekko podwyższona wartość.

 

Ten bład jest świeży czy pozostał z kiedyś?

Świece sprawne.

Nie widac tu tragedii a tymbardziej związanego z błedem. Wtyczki na pompkach siedzą dobrze. Często luźne konektorki dają podobny objaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odpowiedź.

Pokazuje mi ten błąd na 3 garze a do tego jeszcze tekst "brak sprzętu/ nie związany ze sprzętem"

Pierwsze 4 to miały być statyczne, to chyba coś nie tak musiał kumpel mi zrobić te statyczne logi (robiliśmy je tak: na luzie najniższe obroty start i pedał w podłogę stop robienia logów).

Błąd pojawił mi się niedawno ale po wykasowaniu i tak się pojawia.

Świece są dobre.

Sprawdzę w weekend wtyczki na pompkach.

A czy cofanie się paliwa z układu może być spowodowane uszkodzonym uszczelnieniem na pompowtrysku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze 4 to miały być statyczne, to chyba coś nie tak musiał kumpel mi zrobić te statyczne logi (robiliśmy je tak: na luzie najniższe obroty start i pedał w podłogę stop robienia logów).

Statyczne robi się bez gazu. wolne obr- start log i 30-60 sekund- stop-zapis i tyle. Oczywiście 90 st na blacie.

 

 

A czy cofanie się paliwa z układu może być spowodowane uszkodzonym uszczelnieniem na pompowtrysku?

No jasne że tak. Ale najpierw logi pompek do oceny.

Wiesz co najlepiej wrzuć tu cały komplet, bo tak to po logu będziesz robił co jakiś czas.

Instrukcja:

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto co wyszło mi z logów statycznych:

http://vaglog.pl/log_205118.html

http://vaglog.pl/log_205119.html

http://vaglog.pl/log_205120.html

http://vaglog.pl/log_205121.html

a dokładnie wyrzuca mi taki błąd:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 gar ma defekt.

Log 13 cyl 3 2.99 więcej komp nie zarejestruje

Log 23 cyl 3 Bipy mocno w minusie

 

Sciągnij dekiel i zobacz co widać. Podoginaj konektorki na pompce (kabelek), obejrzyj krzywkę na wałku i ogólnie dźwigienke i wszystko co związane z garem 3(od chłodnicy trzeci). Może to być wina pompki, ale nie musi. Daj znać jak oględziny.

Jeżeli będzie OK zamien pompkę miejscami np z 2. Zobaczymy czy problem pójdzie za pompką czy zostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dopiero niedawno udało mi się porobić co nieco przy samochodzie i całe szczęście jest lepiej :)

Podoginałem konektorki i zamieniłem 3 pompkę z 4 a jeżeli chodzi o krzywki i dźwigienki to wyglądają ok gorzej wygląda uszczelnienie na jednej z pompek i będę chciał to jeszcze zmienić.

Teraz wychodzą takie logi :

http://vaglog.pl/log_208189.html

http://vaglog.pl/log_208188.html

http://vaglog.pl/log_208187.html

Dzięki za pomoc

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności