rafi69 Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2015 Witam, Mam Passata B5 1.9 tdi 115 KM AJM niestety od pewnego czasu męczę się z problemem, który polega na tym że na zimnym silniku co jakiś czas ciężko zapala tak jakby cofało się paliwo (zaworek zwrotny oraz pompa tandem wymienione). Do tego od tygodnia jak wyłączy się ssanie to na wolnych obrotach chodzi na 3 garach i co jakiś czas przy przyspieszaniu też chodzi na 3, pokazuje mi jeszcze błąd 16687. Wszystkie pompowtryski były rok temu regenerowane. Załączam logi dynamiczne i statyczne bardzo proszę jakby ktoś znalazł czas i wiedział jak je rozszyfrować o pomoc. Z góry serdecznie dziękuje za wsparcie. Pozdrawiam Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2015 Proponuje najpierw wrzucić logi na tą stronkę vaglog.pl Dopiero później podaj linki do logów na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi69 Zgłoś #3 Napisano 19 Lutego 2015 Dzięki za podpowiedź http://vaglog.pl/log_204514.html http://vaglog.pl/log_204515.html http://vaglog.pl/log_204516.html http://vaglog.pl/log_204517.html http://vaglog.pl/log_204513.html http://vaglog.pl/log_204512.html http://vaglog.pl/log_204511.html http://vaglog.pl/log_204510.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 19 Lutego 2015 błąd 16687 wypadanie zapłonu na ktorymś garze. Na którym nie wiem bo nie dałeś opisu błedu. Logi 1-4 nie wiem co to jest. Mini zapis? Do poprawy Log 5 gr 4/7/11 OK Log 6 OK Log 7 OK Log 8 gr 13 gar 4 lekko podwyższona wartość. Ten bład jest świeży czy pozostał z kiedyś? Świece sprawne. Nie widac tu tragedii a tymbardziej związanego z błedem. Wtyczki na pompkach siedzą dobrze. Często luźne konektorki dają podobny objaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi69 Zgłoś #5 Napisano 19 Lutego 2015 Dzięki bardzo za odpowiedź. Pokazuje mi ten błąd na 3 garze a do tego jeszcze tekst "brak sprzętu/ nie związany ze sprzętem" Pierwsze 4 to miały być statyczne, to chyba coś nie tak musiał kumpel mi zrobić te statyczne logi (robiliśmy je tak: na luzie najniższe obroty start i pedał w podłogę stop robienia logów). Błąd pojawił mi się niedawno ale po wykasowaniu i tak się pojawia. Świece są dobre. Sprawdzę w weekend wtyczki na pompkach. A czy cofanie się paliwa z układu może być spowodowane uszkodzonym uszczelnieniem na pompowtrysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 19 Lutego 2015 Pierwsze 4 to miały być statyczne, to chyba coś nie tak musiał kumpel mi zrobić te statyczne logi (robiliśmy je tak: na luzie najniższe obroty start i pedał w podłogę stop robienia logów). Statyczne robi się bez gazu. wolne obr- start log i 30-60 sekund- stop-zapis i tyle. Oczywiście 90 st na blacie. A czy cofanie się paliwa z układu może być spowodowane uszkodzonym uszczelnieniem na pompowtrysku? No jasne że tak. Ale najpierw logi pompek do oceny. Wiesz co najlepiej wrzuć tu cały komplet, bo tak to po logu będziesz robił co jakiś czas. Instrukcja: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi69 Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2015 Oto co wyszło mi z logów statycznych: http://vaglog.pl/log_205118.html http://vaglog.pl/log_205119.html http://vaglog.pl/log_205120.html http://vaglog.pl/log_205121.html a dokładnie wyrzuca mi taki błąd: 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2015 3 gar ma defekt. Log 13 cyl 3 2.99 więcej komp nie zarejestruje Log 23 cyl 3 Bipy mocno w minusie Sciągnij dekiel i zobacz co widać. Podoginaj konektorki na pompce (kabelek), obejrzyj krzywkę na wałku i ogólnie dźwigienke i wszystko co związane z garem 3(od chłodnicy trzeci). Może to być wina pompki, ale nie musi. Daj znać jak oględziny. Jeżeli będzie OK zamien pompkę miejscami np z 2. Zobaczymy czy problem pójdzie za pompką czy zostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi69 Zgłoś #9 Napisano 11 Marca 2015 Witam, Dopiero niedawno udało mi się porobić co nieco przy samochodzie i całe szczęście jest lepiej Podoginałem konektorki i zamieniłem 3 pompkę z 4 a jeżeli chodzi o krzywki i dźwigienki to wyglądają ok gorzej wygląda uszczelnienie na jednej z pompek i będę chciał to jeszcze zmienić. Teraz wychodzą takie logi : http://vaglog.pl/log_208189.html http://vaglog.pl/log_208188.html http://vaglog.pl/log_208187.html Dzięki za pomoc Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach