danson1985 Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2015 (edytowane) Witam. miałbym prośbę o analizę logów. Po wciśnięciu gazu do oporu auto strasznie szarpie przerywa i nie ma mocy. Zaznaczę że egr jest zaślepiony. Sztanga od turbiny nie chodzi w pełnym zakresie, czy to może mieć coś związek z tym? Filtr paliwa i powietrza wymieniony. pompowtryski w grupie 13, 18 i 23 nie wskazuja żadnych odstępst, wszystko w normie. aha i auto odpala od strzała i równo chodzi na wolnych obrotach.dziękuje za wszelkie odpowiedzi i porady. linki do logów. http://vaglog.pl/log_203178.html http://vaglog.pl/log_203177.html Edytowane 9 Lutego 2015 przez danson1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2015 (edytowane) 03/08/011 widać że jedzie nawet ten klekot. 011 BS co nie halo. Podciśnienia szczelne? Wężyki całe? Na gruszcze turbiny podciśnienie jest? Co tzn. nie chodzi w pełnym zakresie? Jaki jest jej skok ? W BS widać ze prawie żaden. Podmień na próbę zawory N75 z N18 . Daj BS 11 na zaworku N18. Nie spadł gdzieś wężyk podciśnienia? Daj jeszcze 03 BS zobaczymy ten EGR czy zaślepiony poprawnie. Czyli : BS 11 na N 18 BS 03 Dyn 011 Edytowane 9 Lutego 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2015 sztanga nie chodzi w BS w pełnym zakresie, tz jej ruch jest bardzo mały, jakieś 1/4 tego co powinno być do zderzaka. zrobie podmiankę zaworu i zrobię BS 03. zaznczę że po wciśnięciu pedału tak szarpie silnikiem jakby miał wyskoczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2015 Na postoju też szarpie? Poduchy całe? Szarpanie szarpaniem,ale żeby silnik chciał wyskoczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2015 a więc tak, podciśnienie na gruszce wynosi w BS 11 0,2 bara. na wyjściu z pompy jest troszkę ponad 0,8 bara czyli vacum w porządku. podciśnienie gubi się przy zaworze N18. Czy on może być przyczyną wszystkiego? nie wiem czy dobrze rozumuje ale patrząc na schemat podciśnienia to dpoiero z zaworu N18 idzie podciśnienie na N75? wężyki ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2015 (edytowane) 0,2 czy -0,2??? Podciśnienie czyli - -0,2 bara to stanowczo za mało. -0,8 przy pompie może być (optymalnie -0,9), ale na gruszce -0,2? Przy sprawnym układzie min to -0,6 na gruszce. Szukaj nieszczelności bo ewidentnie gdzieś gubi się podciśnienie. Jak EGR zaslepialeś? Wężyk od EGR zamknąłeś(zacisk,kulka w środku itp) ??? Tu masz film: Tak to ma działać. Od około 3 min różnica podciśnień w BS Jeżeli u ciebie jest inaczej- niesczelność. Edytowane 10 Lutego 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2015 egr zaslepiony blaszką przy kolektorze wydechowym - - - - - aktualizacja - - - - - przy n18 już nie ma podciśnienia - - - - - aktualizacja - - - - - czy on puszcza na n75? - - - - - aktualizacja - - - - - wężyk nie zamknięty od egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2015 Tu masz film: Tak to ma działać. Od około 3 min różnica podciśnień w BS Jeżeli u ciebie jest inaczej- niesczelność. Przy zaślepianiu EGR blaszka OK a podciśnienie. Po co ci ono jak EGR zamknięty. Ściagnij wężyk z EGR i go zaślep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2015 rzeczywiście była nieszczelność. nieszczelny okazał się zawór nagrzewnicy i przez niego uciekało podciśnienie. wyciągnąłem z niego wężyk, zaślepiłem i podciśnienie na gruszce się znalazło. sztanga chodzi w całym zakresie ale znowu jest problem, tz jeśli podłącze wakuometr żeby sprawdzić n75 i załącze BS 011 to podciśnienie jest 0,6 ale od razu powoli spada, nie trzyma go, a wydaje mi się że powinno podciśnienie być takie samo i potem spaść od razu do zera. podsyłam logi BS 011. Czy to będzie padnięty N75? Autko już lepiej jedzie ale jeszcze nie tak jak powinno. http://vaglog.pl/log_203307.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2015 Jest dużo lepiej, ale widać że się traci powoli. W BS ma trzymać (jak na filmie) i opadać. Z tym zaworem zrób porzadek, on jest potrzebny. Wiesz wszystkiego nie można pozaślepiać, bo w końcu zniknie w którymś miejscu podciśnienie. Wężyki pomimo że wygladają OK, pod otuliną (jak oryginalne) lubią się rozszczelnić. Kiedyś szukałem długo i trójnik był lekko pęknięty i tam uciekało. Narazie jeszcze N 75 bym zostawił w spokoju (idzie go zreanimować bez kosztów). Wszystkie wężyki do sprawdzenia, profilaktycznie bym wymienił jak stare i nie pewne są. 7-10zł za metr w motoryzacyjnym. Jak nie chcesz kupować to po kolei wypinaj po jednym i mierz w końcu wyjdzie gdzie się traci. Wepnij się najpierw przed N 75. Hamulce dobre? Pedał miękki/twardy. Po zgaszeniu vacum trzyma na zegarze? Pokombinuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2015 wszystkie wężyki zmieniłem na początku więc to odpada. zawór oczywiscie nowy, ominięcie go było tylko dla sprawdzenia. na przewodzie przed n75 jest taki mały zaworek zwrotny. Przez niego może się tak dziać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #12 Napisano 11 Lutego 2015 ciśnienie przed zaworkiem n75 na dojściu -0,9 bara, po zgaszeniu auta podciśnienie się utrzymuje nie spada, czyli serwo i wężyki do niego ok. natomiast jak robie bs 11 i podpinam wakuometr przed gruchą to n75 puszcza -0,6 od razu spada stopniowo do -0,4 i jak go zamyka to od tego -0,4 do zera gwałtownie tak jak na filmiku. czyli wychodzi na to ze jednak ten n 75 jest wadliwy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #13 Napisano 11 Lutego 2015 Podmień go N18 od EGR. Tzn. zamień miejscami. I sprawdź co pokaże zegar. Zaworek zwrotny którą stroną jest skierowany na N75 białą czy czarną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #14 Napisano 11 Lutego 2015 podmieniałem już. na n18 wogóle nie ma reakcji, wychodzi na to ze jest walniety. zaworek zwrotny jet dobry, sprawdzałem bez zaworka i z zaworkiem i bez jest tylko troszkę większe podciśnienie, założony jest prawidłowo. a może n75 jest źle sterowany? ale w logach przepływka wychodziła na to że jest dobra. a n75 może być nieszczelny i on nie trzyma tego podciśnienia? - - - - - aktualizacja - - - - - jeszcze raz napisze. w BS 11 zawór puszcza podciśnienie na gruchę -0,6 ale go nie utrzymuje i od razu spada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #15 Napisano 11 Lutego 2015 Jak w ogóle nie ma podciśnienia? Chodziło mi o zamianę miejscami. W miejsce N 75 wpiąć N 18- tak zrobiłeś? Jeżeli przed N 75 podciśnienie jest normalne,a za nim ucieka, to wiadomo gdzie ucieka. Możliwe ze puszcza. Rozbierałeś kiedyś N do regeneracji? Oczywiście nie gwarantuje to niczego ale b. często pomaga. Jak nie to masz tu film instruktażowy. Akurat N 18 rozbiera ale to to samo. http://majsterek-debesciak.pl/filmy.php?action=film&id=13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2015 tak dokładnie zrobiłem, zamieniłem miejscami i wtedy sztanga wogóle sie nie ruszała. wychodzi ze ten n18 kaplica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 11 Lutego 2015 Zreanimuj N 75. Nowy prawie 300zł. Nie kupuj zamienników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danson1985 Zgłoś #18 Napisano 11 Lutego 2015 jutro sie za niego wezme Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matus Zgłoś #19 Napisano 11 Lutego 2015 Witam, doczepiam się do wątku bo nie wiem gdzie napisać. Chciałem zapytać czym różny się rozrząd w Passacie B5 FL w wersji 101 KM od 115 KM i 130 KM? Czy są jakieś różnice w budowie tych wersjach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #20 Napisano 11 Lutego 2015 W każdym inne napinacze,rolki napinające,paski. Najlepiej kupować po nr VIN jak nie wiesz jaki ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach