Skocz do zawartości
Gość piotrcz3

Passat B4 1,9TD - co za WÓŁ!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrcz3

ha ha ha

przy minus pięciu zapalał bez żadnej świecy

filterki poszły, to się i osiągi poprawiły, ale to jeszcze nie jest to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymiana filtrow troche daje, ale wez sie za porzadne mody, bo ten silnik ma potencjal. przy 90 konikach robi sie juz fajnie, ale im wiecej tym bardziej wsciekle auto sie staje. ja nie narzekam na 1.9td, bo juz nie jest mul :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

to z tego starego poczciwego TD da sie cos wyciagnac tego nie wiedizalem ;-) a ile wiecej teraz tobie pali jak masz te 103km i ile do setki robisz?? hmm w tych starych TD nie bylo elektroniki (jak w tych TDI ze chipa zmienialejs i 130km) prawda?? pozdrawiam. ile sie da wycisnac z tego TD ?? a ile z TDI 1Z a ile z AFN??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam daremna pompe i spalanie wzroslo, ale za to mam moc. na pompie z grzybkiem spalanie powinno byc takie samo jak wczesniej. w td nie ma elektroniki i pozostaja przerobki mechaniczne/dostrajanie fabryki. moj ma jakies 11s do setki. potencjal AAZ to jakies 110-120KM, maks 150, ale to juz jest wieksza inwestycja. koszty moich modow to 120zl do tej pory. ostrzegam - silnik musi byc w stanie bdb. 1Z lajtowo mozna zrobic 115-120, AFN ok. 130. im wiecej kasy wlozysz tym wiecej mocy bedzie. mozna 1Z zrobic na 160, AFN na ponad 200. sa takie w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka ten silniczek to wcale nie jest taki muł ja jestem zadowolony ze swojego :ok:

myśle też o jakimś delikatny upgradzie :ok: ale narazie to tylko plany

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrcz3

No to ładnie. 150 koni z AAZ. :evil: Pisałbym się na to, ale ja nie na rajdy...

Ciekawe ile taki silnik pożyje... i po ilu się przeguby rozsypią :dobani:

Bez przeginania poproszę, a konkretnie.

Co mam zrobić, żeby było z tego te 100 koni.

Bo to, że się da, to ja wiem. nie wiem za bardzo jak.

 

@souler

o co ci chodzi z tą pompą

i do czego jest ten czerwony przewód pod twoją maską?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten przewod prowadzi do wskaznika doladowania. bez tego nie ma co zaczynac grzebania w aucie. gdybym pracowal i mial kase to mam plana na 110-120KM, ale nie stac mnie :( moze ktos zasponsoruje :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrcz3

czerwony przewód... maszt tam pewnie jakis manometr.

miałem kiedyś coś takiego. z jakiejś skody ?/?

 

czyli co? bez manometra tego nie da się podkręcić turbiny?

ja tam spróbyje na oko

przecież będzie to czuć, jak się turbo wkręca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mozesz bez, ale to tak jakby lekarz cos robil na oko, bez wczesniejszego badania. poza tym na powietrzu sie nie jezdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrcz3

a słyszałeś kiedyś, żeby się komuś wałek w sprężarce ukręcił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdarza sie i tak. zatrzec sie moze, rozszczelnic zupelnie, bedzie miala taki luz, ze nigdy nie osiagnie fabrycznej efektywnosci... to tylko maszyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Larry

[Tez mam golfa 2 GTD i passka 1.9TD doskonale wiem o co Ci chodzi ale nie stety nie odczujesz w passku tego "dołu"kiedy załacza sie turbinka w Golfie i wciska Cie w siedzenie:( a szkoda. zastanawiam sie nad przełożeniem silnika do passka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od turbawki i jej budowy. jak ciepla sekcja jest mala to bedzie dol.

 

Larry golf jest lekki. wez to pod uwage. przekladka silnika to zly pomysl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hej sauler poweidz mi jak passacik ci chodzi po modyfikacjach?? ile pali jakie osiagi? pozdro. ja ostatnio smigalem Peugeotem 307 SW premium 2.0 HDI. od 0 do 120 to ten samochod jedzie ale na autostradzie z 130 do 160 to muli jak nic... i na 4 probowalem nic nie pomoglo. Moj passacik sie lepiej zbiera niz 2.0 HDI. pozdro ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pali tyle ile w baku. nawet nie chce podliczac. moja pompa nie bardzo nadaje sie do tego typu zabawy, ale ile mozna bylo miec 75KM :D osiagi? 11 do setki chyba. daje rade dziczek. jesli niebiosa pozwola to bedzie wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrcz3

swoich tajemnic pilnie chronisz :hurra:

 

Tyle, że pompa bez elektroniki wtryśnie tyle, ile jej się wciśnie.

Oczywiście w pewnych granicach.

Na powietzru się nie jeździ, ale od przybytku głowa nie boli.

Od czarnego dymu z rury tak. :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zadna tajemnica co zrobic z aaz, zeby jezdzil. mowie po raz kolejny, ze samo podniesienie cisnienia doladowania spowoduje niepotrzebne wkrecanie sie turbiny i skracanie jej zywotnosci. diesel musi puscic dymka, zeby jechal. taki ich urok. nie mowie o chmurze, ale lekki dymek musi byc!!! i moj tak ma, ale bedzie bardziej :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Larry
wszystko zalezy od turbawki i jej budowy. jak ciepla sekcja jest mala to bedzie dol.

 

Larry golf jest lekki. wez to pod uwage. przekladka silnika to zly pomysl.

 

Zgadzam sie Tobą msz racje ale przejechalem sie passatem z takim silnikiem jak mam w Golfie i jest róznica co parawda nie idzie az tak jak golf ale jest bardziej zrywny od 1.9TD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrcz3

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232

 

trzeba czegoś więcej??

 

 

jak to niepotrzebne wkręcenie się??

Ja bym chciał, żeby mi się turbina wkręceła zanim silnik przekroczy 2000rpm... a Interkulera to mi zawsze brakowało.

Im więcej powietrza tym lepiej, a dawkę zawsze da się ustawić na "odrobinę za dużą"

 

A paska zepchnąłem teściowi :cwaniak:

Teraz szukam jakiegoś fajnego grzechotnika na zachodnich tablicach, rocznik 90-92'.

Koniecznie 5D w turbodizlu 1,6 JR oczywiście Golf II

Jak kto coś wie o takim, to proszę na priv. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze, ze dotarles do zrodel. kolega ma do sprzedania silnik jr z moca zmierzona 94 konie na seryjnej pompie, a mozna go spokojnie zrobic na 100 i wiecej. jest w stanie 'cyc'. jak chcesz to dam ci namiary na niego, tylko, ze jest z bytomia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności