Skocz do zawartości
bandzor

Tryb awaryjny passat b5 AFN Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że jest przeładowanie ale tylko tyle wiem, możecie powiedzieć co z przepławką itp?

log 3,8,11 na raz- http://vaglog.pl/log_201964.html

log 3 http://vaglog.pl/log_201966.html

log 8 http://vaglog.pl/log_201967.html

log 11 na koniec wpadł w tryb awaryjny http://vaglog.pl/log_201965.html

log 11 bez trybu awaryjnego http://vaglog.pl/log_201968.html

 

Dodam że po tym logach auto przegoniłem dość dobrze i sztanga od turba zaczęła działać w większym zakresie. Nie widzę nieszczelności w układzie podciśnienia. Koledzy turbo do czyszczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść bo szkoda suszarki:ok

Zrób porządek z turbem potem weźmiemy się za przepływkę. :sese

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale koledzy co powiecie o przepławce z tych logów czy wszystko OK??

Dodam ze była wgrywana mapa na ok 130km ale ale autko działało bardzo dobrze cały rok teraz z miesiąc czasu wchodzi w tryb awaryjny a nie mam lekkiej nogi wiec nie powinno być turbo zasyfione sadzą. Kumpel mówił że możne zawieszać się przez co innego.

Edytowane przez bandzor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega Rufus napisał co zrobić. Turbo na stół 2560 mbar wysterowanie N75 na maxa

W drugim logu jeszcze chwila i wskoczyłby jak w pierwszym.

Przepływka żle nie wygląda.

Opisz twój styl jazdy skoro go nie oszczedzasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdze na niskich obrotach, na światłach startuje pierwszy ogólnie nie powinno zawieszac się przez osad. Kumpel który bedzie rozbierał mówił że może mogą za bardzo ocierać kierowniczki o obudowe turbiny. Mówił ze zawsze stosuje 3 podkładki pod te śrubki na torx na milimetr podnosi to łopadki i nie bedą ocierały. W poniedziałek turbo bedzie turbo na stole to zobaczymy co tam sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponowalbym wyczyścić to na blysk i usunąć ew wżery na bieżni.

O podkładkach pierwszy raz słysze. Przecież tam tulejki dystansowe są. Ale jak widać każdy ma jakiś swój plan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pod te tulejki wstawia podkładki. Zobaczymy jak to bedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jeden problem i nie wiem gdzie szukac nigdzie nie widze rozwiazania i czy zakladac nowy temat z tym zwiazany. Problem jest taki:

Ruszajac i rozpedzajac auto agresywnie cisnac calym gazem jesli nie zmienie szybko biegu to auto spadajac z obrotow natychmiast gasnie i bardzo ciezko go odpalic. Tak jak by sie zapowietrzyl ale nie jest zapowietrzony co w tej sytuacji logowac? Komp bledu nie pokazuje wszystko szczelne filtry nowki wymienione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie pod te tulejki wstawia podkładki. Zobaczymy jak to bedzie :)

Nie do końca jest to dobry pomysł. Eksperymentowałem na swojej turbinie w ten sam sposób poprzez dokładanie podkładek w celu zwiększenia luzu pomiędzy kierowniczkami, a bieżnią. Prawdą jest, że kierownice nie blokują się o bieżnie z racji odległości i turbo idealnie się słucha, ale słucha się od 2500obr. Niestety zwiększenie szczeliny powoduje również przedostawanie się spalin przez tą szczelinę co jest bardzo niepożądanym zjawiskiem, gdyż kierownice nie kierują spalin we właściwe miejsce, a to obniża sprawność turbiny do owych 2500obr. (tak było u mnie). Inaczej piszac do 2500obr auto nie miało doładowania, słabo wstawała turbina, było mułowate, po prostu niedynamiczne.

Podstawą jest nie szlifowanie dystansów przy czyszczeniu, bo zmniejsza się szczelina i to przyśpiesza blokowanie kierownic o bieżnie.

Należy zwrócić uwagę czy cześć gorąca nie jest krzywa. Często się tak dzieje jak turbo ma wiele kilometrów za sobą, a duży przebieg mają turbiny regenerowane, bo składa się z kilku jedną turbine.

Często pierścień sterujący kierownicami ociera o bok części gorącej. Te wystające "cycki" należy minimalnie zeszlifować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego za wskazówki. Rozbiore i opisze co sie działo, jeszcze katalizator przy okazji usuniemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuje kolego za wskazówki. Rozbiore i opisze co sie działo, jeszcze katalizator przy okazji usuniemy

 

Dokładnie jak napisał DarekS. Żadnych podkładek. Wszystko wyczyść na błysk. Pierścień z kierowniczkami połóż na równym podłożu na drobniutkim papierze i kilka kółek zrób. Delikatnie kazdą kierowniczke ostrych kantów pozbaw. Usuń wżery na bieżni.

Ja również u siebie kiedyś czyściłem(na odpier) i coś było dalej nie tak. Drugie czyszczenie i dopieszczenie wykonane tak że przegladać się mogłem na elementach. Od 3 lat spokój.

https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jestem po czyszczeniu suszary i wywaleniu kata. Geometria nie blokowala sie z sadzy, byly wrzery wszystko wyczyszczone na zicher i nie juz mam spokoj z trybem awaryjnym. Po usunieciu kata sluchac teraz bardziej swist turba ale jakos sie przyzwyczaje. A to log po czyszczeniu vaglog.pl/log_202667.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przeładowuje. Już nie tak jak wcześniej ale od 3600 obr N75 wysterowany na maxa.

Troche pojeździsz ale powoli się rozgladaj za turbulum.

Wżery to normalne zużycie turbiny po dużym przebiegu. Przecież tam temperatura po 800 stopni.

Po wycieciu kata trochę bardziej słychać lekki świst turbiny przy rozpędzaniu, to normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego mam szukac turbiny? Moja nie ma luzu i sucha bez wyciekow. A geometria działa w calym zakresie bez przyciec. Moze tak byc bo ma wgrana mape na 130ps ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że szczelna i nie ma luzów OK. Ale zużycie eksploatacyjne wnętrzności to druga kwestia. Nie powinno to mieć wpływu. nie wiem kto to robił i co robił.

Przeładowuje na końcu. Za chwile notlaufy powrócą, czego nie życzę. Ale czas pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może być tak że tą śrubkom na sztandze jak składałem o 2 gwinty skręciłem i dla tego jest minimalne przeładowanie? bo przyznaje się bez bicia ze to zrobiłem:/

Edytowane przez bandzor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe. Ja tam nigdy nie ruszam tego co fabryka ustawiła.

Na sztandze jest kontra oraz znak farbą zrobiony, pod sztangą powinna być śrubka(ogranicznik wychylenia łopatek).

Jak ktoś zaczyna tam kręcić to zaczyna się problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft jest zmieniony, ale nie jest za mocny, bo doładowanie masz zaledwie o 0,04bara większe od serii, a dawki masz o około 10% więcej. Przepływka tnie dawkę i albo masz ją zużytą, ale soft skopany i nie jest za dobrze zrobiona mapa smoke limiter (przepływki).

Wracając do turbo, to tak jak pisze Krzysztof kwestia czasu i będzie znowu notlauf, bo już teraz jest max wypełnienie. Piszesz, że skróciłeś sztangę, to ją spowrotem wydłuż o te dwa obroty. Generalnie dobrze ustawioną sztange odzwierciedla N75 w granicach 65-75% maksymalnego wypełnienia (ale są różne szkoły i niektórzy tolerują pod 85% kosztem overboostem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze DarekS wydłuż ją ,powinno to ograniczyć doładowanie. Po zabiegu log dyn 11

Co do wcześniej to kolega napisał,coś tam nakopane i trzeba porządek z tym zrobić, bo tak to od problemu do problemu będziesz dążył.

1) wydłuż sztangę wypełnienie N75 w ost kol gr 11 zobaczysz.

2) przepływkę podmień na próbę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro wydłużę sztangę gruchy o te 2 obroty co skróciłem i zrobię loga. A co do przepływki będzie ciężko od kogoś podmienić. Na jakim kanale logować przepływkę? Z tego co wiem gość w jakiejś stodole wgrywał mapę i mam zamiar wgrać jeszcze raz ale na ok 150ps... gość bierze tylko 250zl ale bez hamowni itp. Wgrywa gotowca i po wszystkim.... Może to zaszkodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności