Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jesli ktos jest w stanie mi pomoc? to bardzo prosze o porade.Po rozladowaniu akumulatora,i zapalenia auta przez kable,pojawily sie bledy ktore nie moge wykasowac. CCF20150129_00001.jpg . Niewiem dlaczego jest blad od pompy paliwa,gdzie autko chodzi dobrze. A ten od airbagu mnie strasznie denerwuje bo swieci mi kontrolka.Nie moge ich wykasowac. 1.9 131 km AFN w B5 fl

CCF20150129_00000.jpg

Edytowane przez wajda83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozłącz akumulator i naładuj dobrze. Zewrzyj na kilka minut odlaczone klemy ze soba, a nastepnie podpenij do akumulatora.

Powinno dac sie wykasowac bledy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie pozyczylem prostownik i sie laduje.Odlaczylem tylko mase.Czy plus tez musze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie udalo sie.Akumulator naladowany.Moze macie jakies inne podpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwarles na jakis czas obydwie klemy ze ze sobą pod odpieciu ich od akkumulatora tak jak pisalem?

A i jeszcze jedno nie pisz w róznych tematach o tym samym.

W jednym wystarczy zawsze ktoś odpowie.

Edytowane przez Sensor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zwarlem na pare sekund. Masz jescze jakies podpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki wszystkie sprawdzone,kable,styki tez.wydaje mi sie nie mozliwe zeby przez rozladowany akumulator padl sterownik airbag.Chyba ze gdy byl palony przez kable to napiecie sie zmienilo na wieksze.Tyle tematow bylo,to moze ktos wyjasni moj przypadek

Edytowane przez wajda83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wklejam znaleziony tekst- Uruchamianie samochodu kablami rozruchowymi

Jak uruchomić samochód z wyładowanym akumulatorem za pomocą kabli rozruchowych? Jest to prostsze, niż większość osób myśli. Może to zrobić praktycznie każdy, nawet jeśli nie zna się na samochodach, ani tym bardziej na elektryce. Oczywiście istnieje pewne minimalne ryzyko wystąpienia zwarcia instalacji elektrycznych, ale są to przypadki niezmiernie rzadkie. Byc moze u mnie bylo to niezmierne rzadkie zwarcie :/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze to urzadzenie diagnostyczne które uzywasz nie radzi sobie ze sterownikiem i nie moze wykasowac bledu poduszki.

Podjedz do kogos u Ciebie w okolicy kto ma VCDS-a i spróbuj usunac blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam VCDS LITE ,Polski vag 2,5,Polski vag 4.9, VAGCOM. Niczym nie moge tych bledow usunac.U mnie wokolicy jest dobry elektryk ktory sie zna na robocie,i ma napewno lepszy sprzet za pare tysiakow. Ale wolalbym to zalatwic bez wydawania pieniedzy za podlaczenie jego vaga. Ostatnim razem gdy u niego bylem Mazda 5 ,to za usuniecie bledow zgarnal 100zl :wsciekly.. i teraz gdy sobie pomysle ze mi powie sterownik do wymiany to tak szkoda tej kasy za takie info gdzie sam to podejrzewam. Myslalem ze tu na forum uda sie rozgrysc problem i naprawic to,lub sie dowiedziec co konkretnie trzeba zrobic. Dzieki za pomoc,ale jak ktos ma jeszcze propozycje co sprawdzic,co zrobic to chetnie poczytam i bede probowal usunac usterke.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ide jeszcze raz odlacze klemy i zetkne je ze soba na dluzej jak pisales,kilka minut.Moze za krotko je mialem stykniete,tak jak pisalem pare sekund

Edytowane przez wajda83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pozostaje nic innego jak sterownik airbag.Wszystko na to wskazuje.Nie rozumiem dokladnie VCDS ,wchodze w bloki danych i pokazuje cos tam na zielono,wydaje mi sie ze ok.Przewijam dalej i pisze cos error. Moze macie tlumaczenie poduch. Znajduje inne ,ale akurat tego nie moge rozgrysc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli czrna magia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze sterownik airbag nie poszedl?biorac pod uwage blad pompy paliwa to tak moze byc. Moze zaklocilo cos i pokazuje te bledy ktore nie moge wykasowac.Dzisiaj u szfagra w audi Polskim vagiem nie moglem usunac bledu airbag(zapalnik poduszki kierowcy)a VCDS od razu wykasowalem.Czyli VCDS jest dobry.Tylko dlaczego u mnie nie da rady wykasowac bledow. Sam juz niewiem czy mam cos uwalone czy takie ciezkie bledy mam do usuniecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jakies zakłocenie spowodowało zapisanie danych jako CRASH DATA w sterowniku AIRBAG (tego wowczas nie idzie usunac).

Są fachowcy co to reanimuja poprzez wgranie nowgo wsadu do sterownika. Poszukaj tematu na FORUM bo chyba było coś na ten temat o ile mnie pamięc nie myli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem u tego naszego slynnego elektryka.Powiedzial ze sterownik airbag padl.Cos mowil jeszcze ze gdy kupie uzywke, to bede musial chyba sensory w fotelach wymienic,jakos to nazwal(SENSOR 4)czy cos takiego.Mowil ze raczej te ida.Wiecie cos na ten temat?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czytajac ten temat----- http://forum.vw-passat.pl/threads/71607-Sensor-Airbag-b%C5%82%C4%85d-1228-i-1578?highlight=sensor+airbag zastanawiam sie czy jak zdemontowalem schowek by dostac sie do silniczkow klimy,to czy nie uszkodzilem gdzies wylacznika poduchy i z tego powodu mam problem.Ale nie widzialem zednego wylacznika.Jest tylko poducha i kabel do niej.Chyba w moim Pasku niema wylacznika poduchy pasazera. Z reszta chyba gdybym uszkodzil ktorys z sensorow to blad nie pokazywalby taki jaki mam tylko cos od zapalnikow poduch co nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wylacznik poduchy w schowku bys zauwazyl bo jest umieszczony po prawej stronie jak go otworzysz (taki na kluczyk). Z tego co pamietam były montowane bodajze od 2004 roku tak wiec miec niepownienes chyba ze poprzedni wlasciciel coś modził.

Jak demontowałeś schowek - ryzyko uszkodzenia kabla od poduszki pasazera znikome, jjednakże skoro już tam coś rzezbiłes to może warto tam zajrzeć i a nuż coś tam znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 razy rozbieralem i sie przygladalem.Wszystkie kable od poduch sa daleko od miejsca w ktorym grzebalem.Niema opcji zebym cos zachaczyl. Niewiem czy jak kupie sterownik airbag o tym samym numerze to czy bede musial cos adaptowac.Koles nie daleko mnie sprzedaje uzywane czesci,i chce za sterownik 100zl.A z sensorami 180zl.I teraz pytanie-czy jak kupie na alegro sterownik o tym samym numerze za 20 zl to czy bedzie chodzil bez adaptacji?Pelno ich tam.Ogolnie chodzi mi o to co zrobic po zalozeniu go. I dlaczego moje sensory musze wymienic?Pytalem sie go czy slyszal o takich przypadkach jak u mnie ze przez odpalanie kablami siada sterownik poduch.Powiedzial ze zdarzaja sie przypadki,glownie papy abs siadaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności