tadiere Zgłoś #1 Napisano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, noszę sie z zamiarem dołożenia koksu do mojego paska.(odłączony EGR) Prosze o analizę log : STATYCZNE: 0,1,2 http://vaglog.pl/log_198220.html 3,4,5 http://vaglog.pl/log_198226.html 6,7,8 http://vaglog.pl/log_198222.html 9,10,11 http://vaglog.pl/log_198223.html 12,13,14 http://vaglog.pl/log_198225.html 15,16,17 http://vaglog.pl/log_198228.html 18,19,20 http://vaglog.pl/log_198229.html 21,22,23 http://vaglog.pl/log_198232.html BASIC SETTING: 000 http://vaglog.pl/log_198221.html 003 http://vaglog.pl/log_198227.html 011 http://vaglog.pl/log_198224.html wieczorem na lotniksko i rura pod dynamiczne;) P.s jedna zecz która mnie mierzi to pierwsze odpalanie auto łapie na strzał i gasnie Edytowane 29 Grudnia 2014 przez tadiere informacyjnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #2 Napisano 29 Grudnia 2014 Chlopie cos ty w ogole dal??? Jak z tych logow nic nie wynika czy sprzet ok do chipowiania , kat nieco przyspieszony -ale to akurat dobre,przeplywka tez ok. Zrob dynamiczne , 001/003/004/008/011 ,1200-4200 RPM na 3 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #3 Napisano 29 Grudnia 2014 Ok Sylwek zrobie k wieczora wkleje co i jak , nie dziw sie wczesniej latałem POLDOLOTEM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #4 Napisano 29 Grudnia 2014 (edytowane) DYNAMICZNE : http://vaglog.pl/log_198294.html http://vaglog.pl/log_198295.html Edytowane 29 Grudnia 2014 przez tadiere poprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #5 Napisano 29 Grudnia 2014 Pompa i turbo ok , natomiast przeplywka jest sabiutka jak sie odazuje na dynamicznym ledwie 650 jednostek , powinno byc przy overboscie ok 870. Wez ja wyczysz zmywaczem do hamulcow, tylko nic tam nie pchaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #6 Napisano 29 Grudnia 2014 (edytowane) co w przypadku zapchanego katalizatora ??? smierdzi strasznie !!! bedzie miało wpływ na odczyty przepływki ?? Jutro wyglancuję i zobaczymy co w logu bedzie Edytowane 29 Grudnia 2014 przez tadiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #7 Napisano 29 Grudnia 2014 Turbo ma trochę lag z dołu, ale ogólnie nie jest źle. Przepływomierz obcina już od 2800obr, ale w Twoim sterowniku (lutowanym) da się go wyłączyć i mieć raz na zawsze z głowy Dobry tuner zrobi to tak że auto będzie zapinało z dołu lepiej niż seria przy znikomym zadymieniu. Ogólnie auto jak najbardziej na robienie mocy, przyrosty bardzo fajnie odczuwalne zwłaszcza że w serii AFB 4x4 kompletnie nie jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2014 Moglbys zrobic 200+ , ale turbo musiabys przerobic i zalozyc koło kompresji 56/42 - BMW 204KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #9 Napisano 30 Grudnia 2014 (edytowane) logi po wyczyszczeniu przepływki DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_198341.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_198342.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198343.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_198344.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_198345.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_198346.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_198347.html - - - - - aktualizacja - - - - - 200 Km by pasiło pytanie jaki przy tym moment co by tritronic wytrzymał?? Teraz Pytanie o podmianke sterownika silnika z Audi a4 motor afb po tuningu ABT czy mapy sa pozmieniane, by bylo na dobry początek +wgranie mojej pamięci eeprom Edytowane 30 Grudnia 2014 przez tadiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2014 spawacz daj znac co z tym kołem tak jak dla chłopa ze wsi ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2014 niech ci wstawia kolo kompresji z BMW 3.0d 204KM do twojej turbiny i bedzie mogl atakowac 220km , jezeli tylko hydro silnika jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #12 Napisano 1 Stycznia 2015 Rok temu byłem u bardzo dobrego i uznanego tunera i powiedział że 2.5 jest bardzo trudnym silnikiem do chipu, głównym problemem jest pompa wtryskowa która ma bardzo małą wydajność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2015 Zapytajcie Darona jak moje A6 w tipie na wiekszej turbinie latalo 217/440 , i moment to jest absolutnie gorna granica. Jaki trudny jest wlasnie bardzo dobry do tuningu , tylko zmiana turbo wystarcza zeby pod 220km dojsc. Pompe on ma zdrowiutka i wynik bedzie fajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2015 (edytowane) O ile koszt koła turbiny jest niski tj max 100 PLN tzn do turbo GT2260V to dodatkowo pozostaje zmiana softu sterownika silnika (map)?? Koszt jest mi nie znany mogłbys mi przyblizycz jak to bedzie wyglądac finansowo? P.S Mam tez pewną ideę mianowicie podmiana sterownika na taki po tuningu ABT z Audi A4 AFB ? Edytowane 1 Stycznia 2015 przez tadiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #15 Napisano 1 Stycznia 2015 Rok temu byłem u bardzo dobrego i uznanego tunera i powiedział że 2.5 jest bardzo trudnym silnikiem do chipu, głównym problemem jest pompa wtryskowa która ma bardzo małą wydajność. U Ciebie pompa jest zablokowana na 55mg ale to nie przeszkadza by ze 160 zrobić 180-185HP. Spawacz ma właśnie teraz taką A4 B6 to może subiektywnie powiedzieć o różnicach po sofcie. Silniki AFB/AKN/AKE mają odblokowane pompy i tam można robić na prawdę fajne wyniki. Dodatkowo w sterownikach które trzeba lutować można wyłączać przepływomierze i robić ograniczniki po MAP. A w tych co idą po kablu mamy 3ograniczniki dymienia po temperaturze. 2.5TDI fajnie reaguje na soft. Podstawą jest to by sam silnik był sprawny, a z tym niestety ciężko dlatego panują opinie że 2.5TDI V6 nie nadaje się na do modyfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #16 Napisano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Podstawą jest to by sam silnik był sprawny Zabawa zaczyna się od logów po których jeszcze nikt z widłami na mnie nie ruszył (jeszcze) Narzekających masa sam jak sie zamieniałem za vw 4 GTI 210Km pukałem sie w głowe a tu taka miła niespodzianka Teraz wkrecam sie na v6 chciałbym trosze sie z tym oswoic co i jak, w którym kierunku i za wiele Daron podziel sie co tu ja mam w 1wszej kolejnosci robic nie ukrywam ze uznaję zasadę zrób to sam (jak to w PL ze wzgledu na kapuste), chyba ze juz trzeba tu miec wiecej umiejetnosci niz nabywane hobbystycznie z forum?? Nowe hobby zamiast jarać tuningowac!! Edytowane 1 Stycznia 2015 przez tadiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #17 Napisano 2 Stycznia 2015 Zrob mu tylko turbo na wiekszym kole + DP i tyle naprawde bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #18 Napisano 2 Stycznia 2015 Zrob mu tylko turbo na wiekszym kole + DP i tyle naprawde bedzie ok. ale w czym w BDG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadiere Zgłoś #19 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) + DP z kołem juz kminie tj: http://shop.techmot.com.pl/default/prodet/show/code/026016/count/0 down pipe?? ile cali? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez tadiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2015 To co dales ze duze, oveboost nie do opanopwania. http://techline.net.pl/pl/kategorie/kola_kompresji_turbosprezarki,7577 - to bedzie idealne - mialem to i to u siebie. A DP z audi a4 B6 2.5 TDI masz ori 2.5" i nic nie przerabiasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach