cocosek Zgłoś #781 Napisano 12 Lutego 2015 Kombi przejechałem ze 200km, nic nie klekotało, nie hałasowało więc powinno być ok. A co może klekotać w tak nowym aucie ? klekotanie wyjdzie za rok albo dłużej lub przy większym przebiegu. O ile oczywiście będzie klekotać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #782 Napisano 12 Lutego 2015 Koledzy sie uskarżają,ze na nierównościach tylne zawieszenie wydaje jakies odgłosy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #783 Napisano 12 Lutego 2015 Wczoraj jezdzilem tak dla porównania nowym a4 2.0tdi 150 avant manual. No i tak: zdecydowanie ale to zdecydowanie cichszy od b8 z tym samym silnikiem. Silnika nie schychac prawie w ogóle, zawieszenia tez dużo mniej a przede wszystkim dużo mniejsze szumy powietrza. Dużo lepsze prowadzenie, trzymanie się drogi - wręcz przyklejony do asfaltu. Przyspieszenie tez jakby deczko lepsze. No oczywiście z paskiem przegrywa ilością miejsca w srodku., bagażnikiem. Fotele nawet te sportowe są mniej obszerne co nie znaczy ze nie są wygodne. Czyli na moje oko i ucho to jednak jest różnica między a4 a b8 w sensie jakości i komfortu jazdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #784 Napisano 12 Lutego 2015 I ceny to, ze miejsca mało na szerokość, to jasne. - w końcu gdzieś te wyciszenie trzeba pomieścić Ale brak miejsca na długość to w A4 jest bardzo odczuwalny. Wydaje mi sie, ze jest jeszcze giorzej, niż w insignii, a w insignii jest zle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #785 Napisano 12 Lutego 2015 Takim audi a4b8 dobiegam do 200tyś i pisałem o dudnieniu z tylnego zawiasu na poprzecznych nierównościach i szumach przy prędkościach od120km/h w passacie , co do trakcji to passat też nie ma szans do a4 . Natomiast dziwne jest to że konstrukcja passata dużo nowsza , nie może być choćby taka sama ja konstrukcja audi a4b8 z przed 8 lat, o czymś to świadczy, nie chcę nawet myśleć jak zaoszczędzono w miejscach których nie widzimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #786 Napisano 12 Lutego 2015 (edytowane) Ja powiem tak: jakby a4 było ciut większe w środku to nawet bym się nie zastanawiał przez chwile i bralbym audi oczywiście mając świadomość ze jest droższe. Naprawdę ta cisza w środku i trakcja mnie powalily. Co ciekawe a4 ma o 1cm większy rozstaw osi i jest tylko 1czy 2cm węższe na zew a taka różnica w ilości miejsca w środku...ja wiem nowa platforma w b8 itd ale ciężko to zrozumieć) Edytowane 12 Lutego 2015 przez dziura75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #787 Napisano 12 Lutego 2015 Ja powiem tak: jakby a4 było ciut większe w środku to nawet bym się nie zastanawiał przez chwile i bralbym audi oczywiście mając świadomość ze jest droższe. Jest o 50 tyś droższe... to jest 1/4 wartości samochodu, kolosalna różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #788 Napisano 12 Lutego 2015 Ma ktoś może info od koedy w PL będzie można zamowić kolor Biały ORYX oraz pakiet R-Line lub chociaż czarną podsufitkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo9999 Zgłoś #789 Napisano 12 Lutego 2015 To jak taka jest różnica pomiędzy passatem b8 a A4 B8 to jestem ciekaw jaka będzie między superbem 3 a passatem b8 (pewnie na niekorzyść skody). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #790 Napisano 12 Lutego 2015 Panowie, nie ma sie co czarować: Skoda nigdy nie bedzie VW, a VW nigdy nie bedzie Audi. Różnica w cenie z czegoś wynika. I nie jest tak jak niektórzy piszą, ze Skoda to prawie VW czy Audi,wiec po co przepłacać PS. A ile teraz kosztuje takie A4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #791 Napisano 12 Lutego 2015 PS. A ile teraz kosztuje takie A4? z takim samym wyposażeniem jak dla HL i 2.0 TDI 150 KM prawie 200 tyś bez groszy katalogowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #792 Napisano 13 Lutego 2015 To jak taka jest różnica pomiędzy passatem b8 a A4 B8 to jestem ciekaw jaka będzie między superbem 3 a passatem b8 (pewnie na niekorzyść skody). W ostatnim auto swiat jest info ze ceny superba 3 bez zmian w sosunku do poprzedniego modelu , maja zaczynać sie od 80tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #793 Napisano 13 Lutego 2015 W jednej z gazet było z miesiąc temu porównanie audi a4 , passata b8 i mercedesa c i passat był w pomiarach najcichszy przy 100 km/h a przy 130 na równi z klasa c, audi wypadało najgłośniej we wszystkich próbach. Test był oczywiście niemiecki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #794 Napisano 13 Lutego 2015 a czy ktoś może porównać głośność passata B7 do B8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #795 Napisano 13 Lutego 2015 Jakie macie terminy odbioru Waszych B8? Ja zamawiałem 1.8 TSI DSG w grudniu i wg ostatniej aktualizacji mam planowany termin produkcji na 15. tydzień 2015.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #796 Napisano 13 Lutego 2015 ktoś wyżej mówił, że a4 jest o 50 tyś droższe od B8...mój konfig 1.8 manual HL, sedan, pakiet business, active display, discover pro wychodzi ok 121k. Mam też ofertę na A4 1.8 manual kombi, z istotnych różnic to klasyczne zegary, tapicerka na sportowych fotelach a nie skóra i alkantara, navi 7" zamiast 8", ksenon zamiast LED i wychodzi 137k za nówkę z 2014. Jak się uwzględni różnice w kosztach leasingu (vw 5.5%, audi 1% i gwarancji (audi 3 lata + pakiet serwisowy czyli zero kosztów serwisu przez 3 lata) to różnica spada do jakiś 10k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #797 Napisano 13 Lutego 2015 ktoś wyżej mówił, że a4 jest o 50 tyś droższe od B8...mój konfig 1.8 manual HL, sedan, pakiet business, active display, discover pro wychodzi ok 121k.Mam też ofertę na A4 1.8 manual kombi, z istotnych różnic to klasyczne zegary, tapicerka na sportowych fotelach a nie skóra i alkantara, navi 7" zamiast 8", ksenon zamiast LED i wychodzi 137k za nówkę z 2014. Jak się uwzględni różnice w kosztach leasingu (vw 5.5%, audi 1% i gwarancji (audi 3 lata + pakiet serwisowy czyli zero kosztów serwisu przez 3 lata) to różnica spada do jakiś 10k. Tutaj możecie zobaczyć sobie chyba takie właśnie Audi, o którym pisze "dziura75" http://otomoto.pl/audi-a4-kombi-bez-przebiegu-super-cena-navi-C35587378.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #798 Napisano 13 Lutego 2015 matteo, tak prawie takie samo - "moje" ma inny kolor, MMI miedzy fotelami i felgi 17" a nie 16" jak to z linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #799 Napisano 13 Lutego 2015 Jakie macie terminy odbioru Waszych B8?Ja zamawiałem 1.8 TSI DSG w grudniu i wg ostatniej aktualizacji mam planowany termin produkcji na 15. tydzień 2015.... a jak to sprawdzasz? Ja zamawiałem na początku stycznia i też bym chętnie się dowiedział kiedy mniej więcej mogę sie spodziawać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #800 Napisano 13 Lutego 2015 ktoś wyżej mówił, że a4 jest o 50 tyś droższe od B8...mój konfig 1.8 manual HL, sedan, pakiet business, active display, discover pro wychodzi ok 121k. Mam też ofertę na A4 1.8 manual kombi, z istotnych różnic to klasyczne zegary, tapicerka na sportowych fotelach a nie skóra i alkantara, navi 7" zamiast 8", ksenon zamiast LED i wychodzi 137k za nówkę z 2014. To ja pisałem. Porównanie ma tylko sens, jeśli porównujesz najbardziej do siebie zbliżone egzemplarze. To znaczy więc, że Audi ma zawierać to, co zawiera passat. Tak więc nie "ksenon zamiast LED, to zamiast tamto", gdyż idąc takim tokiem to pozbywając się kolejnych rzeczy wychodzi nam, że A5 jest tańsza od B8. Moja konfiguracja A4 zawierała na tyle dopasowane wyposażenie do B8, na ile pozwala oferta. Z taką konfiguracją różnica cenowa leży na poziomie 50 tys PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach