DarekS Zgłoś #21 Napisano 4 Stycznia 2015 Nie kręć go do 4000obr! Loga rób max do 3000obr/min. To turbo idzie odratować o ile nie ma już uszkodzonych łopatek. Ni kręć go powyżej 3000obr, bo ładuje tyle ile potrafi, czyli kręci się na max swoich możliwości. Takie zjawisko jest bardzo szkodliwe i należy przyjrzeć się turbinie (kierowniczki), n75 (praca w całym zakresie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #22 Napisano 4 Stycznia 2015 Nie kręć go do 4000obr! Loga rób max do 3000obr/min. - za chwile będziem logi do 2 tyś robić bo łopatki odfruną :okPo co wogóle logować. Odrazu na stół. To turbo idzie odratować o ile nie ma już uszkodzonych łopatek. Głupota. Może i rok lub dłużej na notlaufach uszkodzą turbinę,ale to raczej jej łożyska i uszczelnienia, a nie łopatki. Prędzej węże gumowe postrzelają niż łopatki odfruną. No chyba że ktoś piasku tam sypnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #23 Napisano 7 Stycznia 2015 Witam, Zrobilem log dynamiczny dzis turbo, ale chyba bede musial go poprawic. Ale moze jednak cos da sie zauwazyc. http://vaglog.pl/log_199279.html Odnosnie wczesniejszych wypowiedzi to lopatki sa cale, ogolnie wirnik jak sie dotyka palcami sie kompletnie nie rusza ale jednak cos tam obciera i nie wiem czy czasem lozysko nie pada/ lub nie padlo taki to odglos (ja sie nie bardzo orintuje w tym - to tylko domysl) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #24 Napisano 7 Stycznia 2015 Witam, Zrobilem log dynamiczny dzis turbo, ale chyba bede musial go poprawic. Ale moze jednak cos da sie zauwazyc. http://vaglog.pl/log_199279.html Odnosnie wczesniejszych wypowiedzi to lopatki sa cale, ogolnie wirnik jak sie dotyka palcami sie kompletnie nie rusza ale jednak cos tam obciera i nie wiem czy czasem lozysko nie pada/ lub nie padlo taki to odglos (ja sie nie bardzo orintuje w tym - to tylko domysl) Co znaczy ze wirnik sie nie rusza? Nie obraca się czy nie ma luzów? Jak zdiagnozowałeś że lopatki całe? Ciezko bez wyjęcia na nie spojrzeć. Ale da się za pomocą lusterka. Może po stronie gorącej coś się dzieje. A może zwyczajnie zmienna geometria obciera. Przy mocno zasyfionym turbie jest co obcierać. Na wolnych obrotach też obciera? Log bardzo krótki i do tego przerwany. Zrób normalny gr 11(tylko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #25 Napisano 7 Stycznia 2015 Co znaczy ze wirnik sie nie rusza?Nie obraca się czy nie ma luzów? Jak zdiagnozowałeś że lopatki całe? Ciezko bez wyjęcia na nie spojrzeć. Ale da się za pomocą lusterka. Może po stronie gorącej coś się dzieje. A może zwyczajnie zmienna geometria obciera. Przy mocno zasyfionym turbie jest co obcierać. Na wolnych obrotach też obciera? Log bardzo krótki i do tego przerwany. Zrób normalny gr 11(tylko) Tzn no wlasnie nie wiem juz sam, tak jak zlapalem go palcami to sie krecil bez problemow i nie ma luzow wogole, natomiast gdy krecilem film to luz byl widoczny ale nie ogromny. Postaram sie wrzucic film ktory nagralem. Po stronie zimenj wyglada jak by wszystko bylo ok. Po stronie goracej trudno mi powiedziec, nie sprawdzalem bo nie wyciagalem turbiny, ale cos obciera. Tak na wolnych tez jak sie doda gazu to od 1400 tak do 2200 slychac cos jak by metal w ruchu tarl o metal... ale moze gdzies jest nieszczelnosc i dlatego tak to slychac jak by obcieralo? Ok z logiem pokombinuje moze uda sie w w tym tygodniu zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 7 Stycznia 2015 Tzn no wlasnie nie wiem juz sam, tak jak zlapalem go palcami to sie krecil bez problemow i nie ma luzow wogole, natomiast gdy krecilem film to luz byl widoczny ale nie ogromny. Postaram sie wrzucic film ktory nagralem. Po stronie zimenj wyglada jak by wszystko bylo ok. Po stronie goracej trudno mi powiedziec, nie sprawdzalem bo nie wyciagalem turbiny, ale cos obciera. Tak na wolnych tez jak sie doda gazu to od 1400 tak do 2200 slychac cos jak by metal w ruchu tarl o metal... ale moze gdzies jest nieszczelnosc i dlatego tak to slychac jak by obcieralo? Ok z logiem pokombinuje moze uda sie w w tym tygodniu zrobic. Lekki luz poprzeczny jest dopuszczalny. Poprzeczny już raczej nie. Zbyt duży luz będzie widoczny po śladach na obudowie przy kole kompresji (wirniku). To tarcie wzrasta wraz z obrotami (tzn częstotliwość) ,czy jest stała. Najlepiej jak wrzucisz ten filmik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arks Zgłoś #27 Napisano 8 Marca 2015 witam, kolego mam pytanie czy ty w tym passacie masz 5 biegowa skrzynie manualna? bo mam kilka pytań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach