TomaszPryt Zgłoś #41 Napisano 23 Lutego 2015 Witam kolegów Autkiem sie zaopiekowałem ,kompletna wymina wszystkich płynów ,filtrów ,olei etc... W sumie nic nadzwyczajnego,lecz chciałem sie was o coś zapytać. Stad moja wizyta i pościk. nie wiem czy dokłandie dobrze trafiłem,chodzi mi o małego wirusa na seryjnych gratach . Auto według mnie juz w dobrej kondycji mimo nalatanych 320000km:) wrzucam najswiezśze logi : http://vaglog.pl/log_205259.html http://vaglog.pl/log_205260.html http://vaglog.pl/log_205261.html http://vaglog.pl/log_205266.html http://vaglog.pl/log_205265.html http://vaglog.pl/log_205264.html http://vaglog.pl/log_205263.html http://vaglog.pl/log_205262.html http://vaglog.pl/log_205269.html http://vaglog.pl/log_205268.html http://vaglog.pl/log_205267.html http://vaglog.pl/log_205270.html http://vaglog.pl/log_205271.html http://vaglog.pl/log_205272.html http://vaglog.pl/log_205273.html http://vaglog.pl/log_205274.html http://vaglog.pl/log_205275.html http://vaglog.pl/log_205275.html http://vaglog.pl/log_205276.html http://vaglog.pl/log_205277.html http://vaglog.pl/log_205278.html Chciałbym od was usłyszeć czy autko nadaje sie do małej szczepionki, tj: 120-130 km i w granicach 310Nm oczywiście tak bym chciał a jak zakończy sie na miejscu w (http://gcstuning.pl/) hamownia pokaże:) Wypowiedzcie sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #42 Napisano 23 Lutego 2015 Przecież zawirusowany byl ten wóz chyba czy nie? Ktoś modził w szopie. Powrócileś do serii? Nie mam czasu całego wątku czytać od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomaszPryt Zgłoś #43 Napisano 24 Lutego 2015 Auto jest w czystej serii.nic przy nim nie było strojone za czym idzie jak w seryjnej mapie lekki brak mocy szczególnie przy wyprzedzaniu , a czytając na forum wypowiedzi innych posiadaczy tez Chciałbym mieć większy komfort podczas tego manewru na drodze. jak myślicie auto jest według was zdolne do zmiany parametrów? nie chce z niego wyciskac max możliwości tylko tak te 30 - 35% .nawet gdyby motor pozwalal na więcej nie chce przesadzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #44 Napisano 24 Lutego 2015 No tak to jest jak w jednym wątku jest dwóch uczestników. Wystarczy spojrzeć wstecz na str 2. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam kolegów Autkiem sie zaopiekowałem ,kompletna wymina wszystkich płynów ,filtrów ,olei etc... W sumie nic nadzwyczajnego,lecz chciałem sie was o coś zapytać. Stad moja wizyta i pościk. nie wiem czy dokłandie dobrze trafiłem,chodzi mi o małego wirusa na seryjnych gratach . Auto według mnie juz w dobrej kondycji mimo nalatanych 320000km:) wrzucam najswiezśze logi : http://vaglog.pl/log_205259.html http://vaglog.pl/log_205260.html http://vaglog.pl/log_205261.html http://vaglog.pl/log_205266.html http://vaglog.pl/log_205265.html http://vaglog.pl/log_205264.html http://vaglog.pl/log_205263.html http://vaglog.pl/log_205262.html http://vaglog.pl/log_205269.html http://vaglog.pl/log_205268.html http://vaglog.pl/log_205267.html http://vaglog.pl/log_205270.html http://vaglog.pl/log_205271.html http://vaglog.pl/log_205272.html http://vaglog.pl/log_205273.html http://vaglog.pl/log_205274.html http://vaglog.pl/log_205275.html http://vaglog.pl/log_205275.html http://vaglog.pl/log_205276.html http://vaglog.pl/log_205277.html http://vaglog.pl/log_205278.html Chciałbym od was usłyszeć czy autko nadaje sie do małej szczepionki, tj: 120-130 km i w granicach 310Nm oczywiście tak bym chciał a jak zakończy sie na miejscu w (http://gcstuning.pl/) hamownia pokaże:) Wypowiedzcie sie Gr 13 gar 2 pompka +1.4 (lampka ostrzegawcza). Ogólnie korekcje wysokie. Gr 7 temp paliwa 95 st??? Sporo za dużo. W PD jest chłodnica paliwa widać 100%, a czy faktycznie działa? Gr 23 Bipy gar 2/3 sporo za dużo +- 30 03 dyn przepływka tnie ponizej 850 mg 011 doladow = przepływka 04 dyn -17/-20 coś tu nie halo. Jeździ normalnie ten wóz? Coś mu się dzieje? Troche tu jest do poprawienia ogólnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomaszPryt Zgłoś #45 Napisano 24 Lutego 2015 Auto jeździ normalnie.żadnych problemów podczas jazdy nie zauważyłem. Wsiadam odpalam i jeżdżę.ale trochę brakuje na drodze mocy wiec się zastanawiam mam wirusem.:-) cóż bipy się już tak utrzymują odkąd kupiłem auto to jest dwa lata. Pompki były wyjmowane prz. Remoncie głowicy ale po złożeniu wszystko tak jak i przed rozbiórka wiec tam raczej żadne regulacje juz nic nie dadzą tak rozumiem, a temperatura paliwa? powiesz coś więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomaszPryt Zgłoś #46 Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy mam prosbę, wymienilem rozrząd w pasku i mam inny kat synchronizacji aniżeli przed wymiana . Wczesniej bylo -0,6 do 0 a teraz po swiezo zlozonym rozrządzie -1,7 do-0,6 . w dodatku rozjechały sie korekcje pompek. zastanawiam sie czy regulowac blizej zera czy zostawic. dodam ze spalanie 0,4l na jalowym wczesniej niewielka roznica 0,5l. czy korekcja ku zero przyniesie jakieś efekty? czekam na odpowiedzi i załaczam cały komplecik : DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_237907.html http://vaglog.pl/log_237909.html http://vaglog.pl/log_237911.html http://vaglog.pl/log_237913.html http://vaglog.pl/log_237912.html http://vaglog.pl/log_237910.html http://vaglog.pl/log_237908.html http://vaglog.pl/log_237906.html STATYCZNE: http://vaglog.pl/log_237915.html http://vaglog.pl/log_237914.html http://vaglog.pl/log_237921.html http://vaglog.pl/log_237920.html http://vaglog.pl/log_237919.html http://vaglog.pl/log_237918.html http://vaglog.pl/log_237917.html http://vaglog.pl/log_237916.html BASIC SETTINGS: http://vaglog.pl/log_237905.html http://vaglog.pl/log_237904.html http://vaglog.pl/log_237903.html pompki dyn: http://vaglog.pl/log_237924.html http://vaglog.pl/log_237926.html http://vaglog.pl/log_237922.html stat: http://vaglog.pl/log_237925.html http://vaglog.pl/log_237923.html Edytowane 1 Listopada 2015 przez TomaszPryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach