Skocz do zawartości
wisienka1

Problemy z duuużym spalaniem B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po wycięciu DPF i wyłączeniu go w kompie zauważyłem, że na 1 biegu przy starcie silnik pobiera 99,99l/100km. Następnie wartość maleje do 64-40-30 i 20kilka l/100 auto w tym czasie muli strasznie i nie wchodzi na obroty, nie załącza się turbo i słychać szybkie stukanie, najprawdopodobniej jakiegoś zaworu lub klapki. Po odpuszczeniu pedału gazu i delikatnym wciskaniu wartości są o wiele mniejsze i silnik wchodzi na obroty, turbo się załącza. Nie ma żadnych błędów i nie świeci się żadna kontrolka.

Rozumiem, że to komputer wylicza dawkę paliwa potrzebną silnikowi do prawidłowej pracy, ale nigdy nie było TAKICH wskazań na wyświetlaczu! Po wycięciu DPF spalanie zmniejszyło się o ok. 1-2 l/100, ale to początkowe jest straszne.

Z komputera został wyłączony DPF i czujniki potrzebne do niego oraz Lambda.

Czy zmiana mapy w kompie usunie ten problem?

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności