Skocz do zawartości
marekhenry

AFN przechodzi w tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Czyściłeś ręcznie to turbo czy tylko zamoczyłeś w benzynie,ropie?

Na dole przeladowanie, dalej niedoładowanie, pózniej OK.

Wygląda to na nie zbyt dokładne czyszczenie.

Niedosyt czego. Powiedziałbym że chwilowo tu jest przesyt wszystkiego MAF, doładowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyściłem ręcznie nie az tak na lusterko ale poświęciłem trochw czasu na to

Może wina jest dlatego że wydłuzyłem sztange od turbo o 1 obrót

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W logu nr 1 czyli 3 grupy razem nie jest to az tak widoczne

Ale osobne logi pokazują wszystko dokładnie 2000-2500- przeładowanie 2700-3200 niedoładowanie 3600-4000 przeładowanie.

Przegoń go zdrowo. Po czyszczeniu taki zabieg wskazany. Katalizator siedzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat siedzi a co masz na mysli przegoń zdrowo?

A ta sztanga ?

 

a to ostatni mój log z gr 11

Niby wszystko jest ok ciągnie do końca dobrze ale na logu nie jest ładnie

http://vaglog.pl/log_205314.html

Edytowane przez marekhenry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dół ospały do 1900obr. Póżniej tak sobie. Pod koniec N75 na 80-90%. Za dużo

Pokręć sztangą spowrotem o półtora obrotu aby wzmocnić dół.

A przegoń tzn. pokręć po obrotach, but w podłoge, ogien z wydechu. Nie wiem jak to jeszcze okreslić. TDI na zmiennej geometrii ma żyć i but kiedy tylko nadarzy się okazja. W przeciwnym razie za 2-6 miesięcy będziesz znów czyścił. Jak po bułki czy do kościoła to SDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy log odkręciłem gruszke o 1 obrót i jest gorzej łapie muła ale nie zawsze

na logu nie widac odcięcia ale przed logiem jak był jeszcze zimny to był notlauf i po logu też

więc teraz zaryzykuje o 2 obr w prawo

 

http://vaglog.pl/log_205377.html

 

 

a to po 2 obr w prawo

 

http://vaglog.pl/log_205384.html

 

Wydaje mi się ze teraz to wina jest po stronie N 75, zamienię go z N 18 i 1 obr w lewo na gruszce

 

a to kolejny log z ust początkowynm i zamienionym zaworem

 

http://vaglog.pl/log_205399.html

Edytowane przez marekhenry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A DLACZEGO nikt nie zaproponowal czujnik cieczy ? u kumpla to samo bylo,wpadal w tryb awaryjny powyzej 100 i po ponownym uruchomieniu dobrze chodzil juz az do tej predkosci,wymienil czujnik i po sprawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wczoraj znów auto wpadło w tryb awaryjny i błąd 575, chyba przyjdzie jeszcze raz wyczyścić suszarke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności