driver77 Zgłoś #21 Napisano 23 Lutego 2015 Czyściłeś ręcznie to turbo czy tylko zamoczyłeś w benzynie,ropie? Na dole przeladowanie, dalej niedoładowanie, pózniej OK. Wygląda to na nie zbyt dokładne czyszczenie. Niedosyt czego. Powiedziałbym że chwilowo tu jest przesyt wszystkiego MAF, doładowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #22 Napisano 23 Lutego 2015 czyściłem ręcznie nie az tak na lusterko ale poświęciłem trochw czasu na to Może wina jest dlatego że wydłuzyłem sztange od turbo o 1 obrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #23 Napisano 23 Lutego 2015 W logu nr 1 czyli 3 grupy razem nie jest to az tak widoczne Ale osobne logi pokazują wszystko dokładnie 2000-2500- przeładowanie 2700-3200 niedoładowanie 3600-4000 przeładowanie. Przegoń go zdrowo. Po czyszczeniu taki zabieg wskazany. Katalizator siedzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #24 Napisano 23 Lutego 2015 (edytowane) Kat siedzi a co masz na mysli przegoń zdrowo? A ta sztanga ? a to ostatni mój log z gr 11 Niby wszystko jest ok ciągnie do końca dobrze ale na logu nie jest ładnie http://vaglog.pl/log_205314.html Edytowane 23 Lutego 2015 przez marekhenry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #25 Napisano 23 Lutego 2015 Dół ospały do 1900obr. Póżniej tak sobie. Pod koniec N75 na 80-90%. Za dużo Pokręć sztangą spowrotem o półtora obrotu aby wzmocnić dół. A przegoń tzn. pokręć po obrotach, but w podłoge, ogien z wydechu. Nie wiem jak to jeszcze okreslić. TDI na zmiennej geometrii ma żyć i but kiedy tylko nadarzy się okazja. W przeciwnym razie za 2-6 miesięcy będziesz znów czyścił. Jak po bułki czy do kościoła to SDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #26 Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) Dzisiejszy log odkręciłem gruszke o 1 obrót i jest gorzej łapie muła ale nie zawsze na logu nie widac odcięcia ale przed logiem jak był jeszcze zimny to był notlauf i po logu też więc teraz zaryzykuje o 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205377.html a to po 2 obr w prawo http://vaglog.pl/log_205384.html Wydaje mi się ze teraz to wina jest po stronie N 75, zamienię go z N 18 i 1 obr w lewo na gruszce a to kolejny log z ust początkowynm i zamienionym zaworem http://vaglog.pl/log_205399.html Edytowane 24 Lutego 2015 przez marekhenry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #27 Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) a to 2 grupy 3 i 11 http://vaglog.pl/log_205401.html a teraz juz wszystko złozone do kupy i takie coś http://vaglog.pl/log_205434.html Edytowane 24 Lutego 2015 przez marekhenry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter91 Zgłoś #28 Napisano 25 Lutego 2015 A DLACZEGO nikt nie zaproponowal czujnik cieczy ? u kumpla to samo bylo,wpadal w tryb awaryjny powyzej 100 i po ponownym uruchomieniu dobrze chodzil juz az do tej predkosci,wymienil czujnik i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #29 Napisano 31 Marca 2015 Koledzy wczoraj znów auto wpadło w tryb awaryjny i błąd 575, chyba przyjdzie jeszcze raz wyczyścić suszarke... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach