Skocz do zawartości
marekhenry

AFN przechodzi w tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

To są moje pierwsze logi statyczne.

Auto dostaje muła przy 90 km/h ale nie zawsze.

Proszę o analizę koledzy

 

 

 

Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_191719.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191722.html

Grupa 004, 003: http://vaglog.pl/log_191716.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191717.html

Grupa 007, 013: http://vaglog.pl/log_191718.html

Grupa 002, 004: http://vaglog.pl/log_191714.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191715.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191713.html

Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_191710.html

Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_191711.html

Edytowane przez marekhenry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć porządne logi według instrukcji.

Jak dla mnie to EGR nie pracuje, zaślepiony lub brudny, przepływka zaniża.

Wrzuć dynamiczne logi szczególnie grupa 011 i 003.

Jak dostaje muła przy 90km/h i nie idzie aż do zgaszenia i uruchomienia ponownego to znaczy, że łapie tryb awaryjny więc jakieś błędy też będą.

 

Jak będą porządne logi to może któryś z fachowców się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest błąd 00575. Wczoraj zamieniłem zawór N18 z N75 przejechałem się i jedzie normalnie, zauważyłem jednak że w N75 coś luźno latało w środku natomiast w N18 tez latało ale mniej. Jakieś sugestie?

Logi dodam w najblizszym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienna geometria jest sprawna i się nie przycina to nowy zawór N75 załatwia sprawę na amen (coś koło 150PLN chyba).

Albo używany z allegro za 30 PLN, jak kupisz jeden to od razu kup drugi aby mieć na zapas bo padają jak muchy.

Oznaczenie nie musi być takie samo, wystarczy aby był plastikowy, wtyczkę elektryczną od biedy można sobie przerobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria?

Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria?

Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok.

 

Dynamiczne logi, bo takie wrózenie na niewiele się zda.

Może N75, moze zmienna geometria,może przepływka itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria?

Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok.

 

Grupa 011 w Basic Settings i wtedy co chwilę rusza sztangą, z latarką popatrz czy rusza się sztanga od zmiennej geometrii przy turbinie. Jak się nie rusza to odepnij przewód podciśnieniowy od gruszki turbiny i sprawdź palcem czy jest podciśnienie w tej rurce.

Po odpaleniu samochodu, normalnie sztanga jest wciągana przez gruszkę.

Jak masz kawałek przewodu podciśnieniowego to możesz podać podciśnienie bezpośrednio z pompy podcienia na gruszkę i sprawdzić czy chodzi. Ewentualnie duża strzykawka (150-200ml) i podpinasz pod gruszkę, strzykawką da się nawet delikatnie rozruszać geometrię jak jeszcze nie za bardzo się nie przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy

oto świeżutkie logi, dodam że po każdym logu dostawał muła i musiałem gasić auto, gruszka od turbo unosi się na około pół cm.

Proszę o analizę logów

 

 

http://vaglog.pl/log_192764.html

http://vaglog.pl/log_192763.html

http://vaglog.pl/log_192765.html

http://vaglog.pl/log_192761.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Koledzy

oto świeżutkie logi, dodam że po każdym logu dostawał muła i musiałem gasić auto, gruszka od turbo unosi się na około pół cm.

Proszę o analizę logów

 

 

http://vaglog.pl/log_192764.html

http://vaglog.pl/log_192763.html

http://vaglog.pl/log_192765.html

http://vaglog.pl/log_192761.html

 

Stawiam na przeładowanie turbiny(geometria zapieczona)- na stół.

2400-2500mbar to zbyt dużo jaj na AFN.

N75 widać że próbuje zbić ciśnienie,ale nc z tego bo łopaty stoją.

Jak chcesz być pewny na 100% że N75 masz sprawny to podmień go z N 18. Jeżeli będzie bez zmian to N75-sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N75 już zamieniony z N18, a czy warto czyścic kierownice i jaki jest tego koszt?

A może inna sprężarke zamontować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N75 już zamieniony z N18, a czy warto czyścic kierownice i jaki jest tego koszt?

A może inna sprężarke zamontować?

 

Jasne, nie doczytałem że podmieniałeś.

Jak masz trochę zdolności manualnych to zrobisz to sobie samemu. Na You Tube są filmy jak i fotoporady.

Jezeli turbulum nie ma nadmiernych luzów,nie puszcza oleju i dobrze dmucha to warto wyczyścić (tylko porządnie).

Robiłem to u siebie samemu, ponieważ mam satyfakcje z tego, a poza tym mój TDI nie odwiedza pseudofachowców.

U mnie w profesjonalnym(niby) warsztacie 500zł chcieli. Przyslowiowy Pan Waldek garażowy 200-250zł.

 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199

https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak...

 

Jest trochę gorzej wyjąć,ale do zrobienia jest. Kanał wskazany.

Jak rozrząd walnąłeś to i turbo nie sprawi problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak...

 

Możesz spróbować reanimować kierownice bez rozbierania. Pryskasz w kierownice naftą od strony wydechu i ruszasz na chama sztangą. Jak nie są za bardzo zapieczone to pomoże na jakiś czas.

 

Jak wyjmiesz turbinę to największy problem jest z jej rozpołowieniem, dużo WD-40, czasu i opukiwanie co chwila lub palnik jak Ci się spieszy.

Mała szczoteczka druciana na dremelu idealnie się sprawdza w czyszczeniu na lusterko. Tylko wirnika nie czyść, bo wyważenie może stracić.

I rób zdjęcia po kolei, aby niczego nie pominąć. Podobno pierścień można odwrotnie założyć i wtedy nie działa jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za wskazówki, zabiorę się za to pewnie aż w styczniu bo teraz nie mam czasu, są ważniejsze rzeczy.

Dziś próbowałem ją rozruszać strzykawką 100 ml ale nic to nie dało sztanga wychyla się na ok pół cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego czasu turbo wyleci tłumikiem. Szkoda turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Koledzy za wskazówki, zabiorę się za to pewnie aż w styczniu bo teraz nie mam czasu, są ważniejsze rzeczy.

Dziś próbowałem ją rozruszać strzykawką 100 ml ale nic to nie dało sztanga wychyla się na ok pół cm.

 

Kolega DarekS ma rację.

Ja kiedyś zwlekałem z czyszczeniem miesiąc i przez przeladowania węże postrzelały dolotowe, oraz intercooler się rozszczelnił. Ciśnienie robiło swoje.

Mozesz odwlec temat ale zalecany emerycki styl jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyczysciłem turbo i kolektor ssący, czas pracy 10 h. Największy problem sprawiło mi odkręcenie nakrętki kolektor wydechowy turbo ale palnik i poszło a potem spasować stronę zimna i gorąca turbawki natrafić na te bolczyki, kierownice były zapieczone na amen ale moczenie w benzynie pomogło. Poprawa jest, nie łapie muła po przekroczeniu 3 rpm i zadowolenie ze udało mi się to zrobić przy pomocy kolegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze chodzi. Buta mu wciskaj kiedy tylko nadarzy się okazja. W przeciwnym razie problem z czasem powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy daję logi po czyszczeniu kierownic, muła nie łapie ale mam niedosyt, myslałem ze bedzie bardziej wciskac w fotel

 

http://vaglog.pl/log_205219.html

http://vaglog.pl/log_205220.html

http://vaglog.pl/log_205221.html

http://vaglog.pl/log_205222.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności