marekhenry Zgłoś #1 Napisano 2 Listopada 2014 (edytowane) Witam To są moje pierwsze logi statyczne. Auto dostaje muła przy 90 km/h ale nie zawsze. Proszę o analizę koledzy Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_191719.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191722.html Grupa 004, 003: http://vaglog.pl/log_191716.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191717.html Grupa 007, 013: http://vaglog.pl/log_191718.html Grupa 002, 004: http://vaglog.pl/log_191714.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191715.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191713.html Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_191710.html Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_191711.html Edytowane 2 Listopada 2014 przez marekhenry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #2 Napisano 4 Listopada 2014 Wrzuć porządne logi według instrukcji. Jak dla mnie to EGR nie pracuje, zaślepiony lub brudny, przepływka zaniża. Wrzuć dynamiczne logi szczególnie grupa 011 i 003. Jak dostaje muła przy 90km/h i nie idzie aż do zgaszenia i uruchomienia ponownego to znaczy, że łapie tryb awaryjny więc jakieś błędy też będą. Jak będą porządne logi to może któryś z fachowców się wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #3 Napisano 4 Listopada 2014 Jest błąd 00575. Wczoraj zamieniłem zawór N18 z N75 przejechałem się i jedzie normalnie, zauważyłem jednak że w N75 coś luźno latało w środku natomiast w N18 tez latało ale mniej. Jakieś sugestie? Logi dodam w najblizszym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #4 Napisano 5 Listopada 2014 Jak zmienna geometria jest sprawna i się nie przycina to nowy zawór N75 załatwia sprawę na amen (coś koło 150PLN chyba). Albo używany z allegro za 30 PLN, jak kupisz jeden to od razu kup drugi aby mieć na zapas bo padają jak muchy. Oznaczenie nie musi być takie samo, wystarczy aby był plastikowy, wtyczkę elektryczną od biedy można sobie przerobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #5 Napisano 5 Listopada 2014 A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria? Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 5 Listopada 2014 A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria?Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok. Dynamiczne logi, bo takie wrózenie na niewiele się zda. Może N75, moze zmienna geometria,może przepływka itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #7 Napisano 6 Listopada 2014 A jak najprościej sprawdzić czy działa zmienna geometria?Dziś jechałem 115 i dostał muła, zgasiłem i zapaliłem i znów wszystko ok. Grupa 011 w Basic Settings i wtedy co chwilę rusza sztangą, z latarką popatrz czy rusza się sztanga od zmiennej geometrii przy turbinie. Jak się nie rusza to odepnij przewód podciśnieniowy od gruszki turbiny i sprawdź palcem czy jest podciśnienie w tej rurce. Po odpaleniu samochodu, normalnie sztanga jest wciągana przez gruszkę. Jak masz kawałek przewodu podciśnieniowego to możesz podać podciśnienie bezpośrednio z pompy podcienia na gruszkę i sprawdzić czy chodzi. Ewentualnie duża strzykawka (150-200ml) i podpinasz pod gruszkę, strzykawką da się nawet delikatnie rozruszać geometrię jak jeszcze nie za bardzo się nie przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2014 Witam Koledzy oto świeżutkie logi, dodam że po każdym logu dostawał muła i musiałem gasić auto, gruszka od turbo unosi się na około pół cm. Proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log_192764.html http://vaglog.pl/log_192763.html http://vaglog.pl/log_192765.html http://vaglog.pl/log_192761.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #9 Napisano 11 Listopada 2014 Witam Koledzyoto świeżutkie logi, dodam że po każdym logu dostawał muła i musiałem gasić auto, gruszka od turbo unosi się na około pół cm. Proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log_192764.html http://vaglog.pl/log_192763.html http://vaglog.pl/log_192765.html http://vaglog.pl/log_192761.html Stawiam na przeładowanie turbiny(geometria zapieczona)- na stół. 2400-2500mbar to zbyt dużo jaj na AFN. N75 widać że próbuje zbić ciśnienie,ale nc z tego bo łopaty stoją. Jak chcesz być pewny na 100% że N75 masz sprawny to podmień go z N 18. Jeżeli będzie bez zmian to N75-sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2014 N75 już zamieniony z N18, a czy warto czyścic kierownice i jaki jest tego koszt? A może inna sprężarke zamontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2014 (edytowane) N75 już zamieniony z N18, a czy warto czyścic kierownice i jaki jest tego koszt?A może inna sprężarke zamontować? Jasne, nie doczytałem że podmieniałeś. Jak masz trochę zdolności manualnych to zrobisz to sobie samemu. Na You Tube są filmy jak i fotoporady. Jezeli turbulum nie ma nadmiernych luzów,nie puszcza oleju i dobrze dmucha to warto wyczyścić (tylko porządnie). Robiłem to u siebie samemu, ponieważ mam satyfakcje z tego, a poza tym mój TDI nie odwiedza pseudofachowców. U mnie w profesjonalnym(niby) warsztacie 500zł chcieli. Przyslowiowy Pan Waldek garażowy 200-250zł. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199 https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I Edytowane 11 Listopada 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2014 Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #13 Napisano 11 Listopada 2014 Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak... Jest trochę gorzej wyjąć,ale do zrobienia jest. Kanał wskazany. Jak rozrząd walnąłeś to i turbo nie sprawi problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #14 Napisano 12 Listopada 2014 Spróbuje zrobić to sam, rozrząd zmieniłem to i to zrobię, jednak u mnie jest gorszy dostęp bo silnik jest poprzeczniak... Możesz spróbować reanimować kierownice bez rozbierania. Pryskasz w kierownice naftą od strony wydechu i ruszasz na chama sztangą. Jak nie są za bardzo zapieczone to pomoże na jakiś czas. Jak wyjmiesz turbinę to największy problem jest z jej rozpołowieniem, dużo WD-40, czasu i opukiwanie co chwila lub palnik jak Ci się spieszy. Mała szczoteczka druciana na dremelu idealnie się sprawdza w czyszczeniu na lusterko. Tylko wirnika nie czyść, bo wyważenie może stracić. I rób zdjęcia po kolei, aby niczego nie pominąć. Podobno pierścień można odwrotnie założyć i wtedy nie działa jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2014 Dzięki Koledzy za wskazówki, zabiorę się za to pewnie aż w styczniu bo teraz nie mam czasu, są ważniejsze rzeczy. Dziś próbowałem ją rozruszać strzykawką 100 ml ale nic to nie dało sztanga wychyla się na ok pół cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #16 Napisano 14 Listopada 2014 Do tego czasu turbo wyleci tłumikiem. Szkoda turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2014 Dzięki Koledzy za wskazówki, zabiorę się za to pewnie aż w styczniu bo teraz nie mam czasu, są ważniejsze rzeczy.Dziś próbowałem ją rozruszać strzykawką 100 ml ale nic to nie dało sztanga wychyla się na ok pół cm. Kolega DarekS ma rację. Ja kiedyś zwlekałem z czyszczeniem miesiąc i przez przeladowania węże postrzelały dolotowe, oraz intercooler się rozszczelnił. Ciśnienie robiło swoje. Mozesz odwlec temat ale zalecany emerycki styl jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #18 Napisano 21 Lutego 2015 Dziś wyczysciłem turbo i kolektor ssący, czas pracy 10 h. Największy problem sprawiło mi odkręcenie nakrętki kolektor wydechowy turbo ale palnik i poszło a potem spasować stronę zimna i gorąca turbawki natrafić na te bolczyki, kierownice były zapieczone na amen ale moczenie w benzynie pomogło. Poprawa jest, nie łapie muła po przekroczeniu 3 rpm i zadowolenie ze udało mi się to zrobić przy pomocy kolegi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #19 Napisano 21 Lutego 2015 Dobrze ze chodzi. Buta mu wciskaj kiedy tylko nadarzy się okazja. W przeciwnym razie problem z czasem powróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #20 Napisano 23 Lutego 2015 Koledzy daję logi po czyszczeniu kierownic, muła nie łapie ale mam niedosyt, myslałem ze bedzie bardziej wciskac w fotel http://vaglog.pl/log_205219.html http://vaglog.pl/log_205220.html http://vaglog.pl/log_205221.html http://vaglog.pl/log_205222.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach