Skocz do zawartości
bor_neo

proszę o analize ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę loga-czemu test omija adres 15?

 

Passek po wymianie cewki zapłonowej kabli i świec zaczął palić dużo gazu, czy możne to mieć związek z tymi błędami?

 

i jeszce jedno pytanko, jak sprawdzić stan licznika vagiem, jest mozliwosc wersja 311 albo polski vag 4.9?

...

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06B 906 033 H

Component: 2.0L/2V SIMOS32 00AT3681

Coding: 00033

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E176981 VWZ7Z0Y3296987

1 Fault Found:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01N 927 733 EQ

Component: AG4 Getriebe 01N 4843

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04277

Shop #: WSC 33464

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0002

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

30-00 - Open or Short to B+

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 805 D

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 05115

Shop #: WSC 19411

WVWZZZ3BZ1E176981 VWZ7Z0Y3296987

No fault code found.

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 10 Komfortgerát HLO 0002

Coding: 00259

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

 

End -------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, proszę o analizę loga-czemu test omija adres 15?

 

w Vagu musisz zaznaczyć opcje "include airbags"

 

 

zaczął palić dużo gazu, czy możne to mieć związek z tymi błędami?

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06B 906 033 H

Component: 2.0L/2V SIMOS32 00AT3681

Coding: 00033

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E176981 VWZ7Z0Y3296987

1 Fault Found:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

 

mieszanka jest zbyt bogata -&gt; gaz do regulacji. I sprawdzić czy ten błąd wyskoczy na benzynie

 

 

i jeszce jedno pytanko, jak sprawdzić stan licznika vagiem, jest mozliwosc wersja 311 albo polski vag 4.9?

stanu licznika vagiem nie sprawdzisz. Musisz odczytać wsad z licznika i z ECU i porównać. Skorzystaj z VAG K+CAN Commander

 

tu masz co i jak

Edytowane przez kevin27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, dzięki za wskazówki ;)

na benzynie błąd nie wyskakiwał ale spalanie trochę duże bo 11,5 l, 2.0 automat z włączona klima- to norma?

a wiesz może o co chodzi z tym błędem, gdzie szukać tego czujnika?

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

30-00 - Open or Short to B+

 

i czy moj kabel http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd2-rs232-com-pl-gw-w-24h-ss-i4547419158.html

będzie działał z VAG K+CAN Commander?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spalanie trochę duże bo 11,5 l, 2.0 automat z włączona klima- to norma?

 

producent twierdzi że średnie spalanie w Twoim aucie wynosi 9,6 l/100km. Wyłącz klimę i sprawdź.

 

a wiesz może o co chodzi z tym błędem, gdzie szukać tego czujnika?

 

nie znam objawów. Poszukaj info na temat trybu serwisowego klimatornika, sprawdź czy prawidłowo pokazuje temperaturę, kiedy nabijałeś klime, szczelność układu, czy włacza sie kompresor itp.

 

czy moj kabel będzie działał z VAG K+CAN Commander

 

z kablami KKL to temat rzeka. Na 100% działa z czarnym i niebieskim kablem od Viaken.pl.

Ciebie interesuje żeby po nazwie "VAG K+CAN Commander" było napisane CHINA. Antywirus może sie denerwować. Ja mam oddzielny laptop do auta wiec o wirusy sie nie martwie. Potem wybierasz w prawym dolnym rogu Connection Type na K-Line i sie łączysz.

 

P.S.

Oczywiście pokazany tutaj sposób odczytu stanu licznika służy celom dydaktycznym i nie należny go zmieniać. W przeciwnym razie będziesz miał 10-letniego diesla z niemiec z przebiegiem 100 tys km a mi grozi 10 minutowy wybuch śmiechu :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spalanie bez klimy to minimum 10,5-11 l wiec wydaje mi się ze trochę za dużo bo jeżdżę spokojnie

 

klimy nie nabijałem bo nie miga przy odpalaniu i chłodzi prawidłowo, tyle ze dopiero po ok 2 min od odpalenia auta, klimatronik nie wykazuje żadnych błędów w trybie serwisowym, temperaturę zew. pokazuje właściwa, nie da się wykasować błędu ;/

 

tez mam dodatkowego lapka wiec spróbuje z tym programem ;)

stanu licznika zmieniać nie zamierzam chciałem tylko sprawdzić czy wskazania zgadzają się z np przebiegiem silnika bo słyszałem o takiej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności