Skocz do zawartości
hosinio

Prośba o analize logów AVF 130KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim Passatem po pierwsze, na zimnym silniku nie reaguje na gaz do 2200 obrotów i czarna chmura za autem tak jakby go zalewało. Na rozgrzanym silniku spora turbo dziura i pod obciążeniem po dodaniu gazu kłęby dymu. Wymieniłem przepływomierz oraz czujnik temp cieczy. Kłęby dymu na rozgrzanym silniku ustały lecz turbo dziura została . Proszę o pomoc oto moje logi

Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187451.html

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187450.html

Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187447.html

Grupa 035: http://vaglog.rtnet.pl/log_187448.html

Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187449.html

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187444.html

Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187445.html

Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187446.html

Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187441.html

Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187442.html

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187443.html

Na prawdę proszę o pomoc w weryfikacji logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem z moim Passatem po pierwsze, na zimnym silniku nie reaguje na gaz do 2200 obrotów i czarna chmura za autem tak jakby go zalewało. Na rozgrzanym silniku spora turbo dziura i pod obciążeniem po dodaniu gazu kłęby dymu. Wymieniłem przepływomierz oraz czujnik temp cieczy. Kłęby dymu na rozgrzanym silniku ustały lecz turbo dziura została . Proszę o pomoc oto moje logi

Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187451.html

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187450.html

Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187447.html

Grupa 035: http://vaglog.rtnet.pl/log_187448.html

Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187449.html

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187444.html

Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187445.html

Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187446.html

Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187441.html

Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187442.html

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187443.html

Na prawdę proszę o pomoc w weryfikacji logów.

 

Te logi nie wiele mówią. Dynamicznych brak. Do tego silnik nie zagrzany, bo widzę 72 stopnie

Zrób wedlug tego schematu co trza:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dynamiczne logi postaram się później wykonać gdyż nie mam osoby do pomocy. Zrobiłem jeszcze raz logi basic settings (wskazówka temp. płynu wskazywała 90 stopni) 03 i 00 bardzo proszę skupić się na 03 z egr bo tam mocno mi się wydaje że coś jest nie tak a dlaczego już pisze ,przy logowaniu na 03 auto zaczyna skakać , szarpać jak by w bagażniku ktoś uprawiał dziki seks. Nagrałem filmik wstawię go lada moment.

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187914.html

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187915.html

Oto i film może nie widać jak auto szarpie ale słychać jak nierówno pracuje.

Edytowane przez hosinio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok dynamiczne logi postaram się później wykonać gdyż nie mam osoby do pomocy. Zrobiłem jeszcze raz logi basic settings (wskazówka temp. płynu wskazywała 90 stopni) 03 i 00 bardzo proszę skupić się na 03 z egr bo tam mocno mi się wydaje że coś jest nie tak a dlaczego już pisze ,przy logowaniu na 03 auto zaczyna skakać , szarpać jak by w bagażniku ktoś uprawiał dziki seks. Nagrałem filmik wstawię go lada moment.

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187914.html

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187915.html

Oto i film może nie widać jak auto szarpie ale słychać jak nierówno pracuje.

 

Ewidentny brak powietrza. Przy zamkniętym w miarę OK przy otwartym brak powietrza poniżej 100 mg.

Spróbój ściągnąć podciśnienie z EGR, wężyk zaślep czymś i zrób loga BS 03. Do tego dynamiczne bez tego nikt ci nie pomoże.

Na już zrób BS 03 j/w.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie przepraszam że tak późno ale nie było mnie tu jakiś czas . A więc tak zrobiłem logi basic settings 3 w kilku konfiguracjach a więc 1 log był robiony tak jak kolega pisał wyżej czyli zaślepiony egr pod nim jest log z odłączonym wężykiem ciśnienia sterowania kierownicy turbiny, a na samym końcu log normalny od czasu gdy nie było mnie został wymieniony w aucie termostat zawór egr. A i jeszcze jedno pytanie czy kierownica turba podczas pomiaru basic settings powinna stać w miejscu czy poruszać się, moja stoi jak w murowana dopiero przy mocnym przegazowaniu gwałtownie się porusza .

http://vaglog.pl/log_191780.html

Edytowane przez hosinio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinna sie poruszać ale w grupie 11 jak dobrze pamiętam ale też BS.

Bo w 3 grupie zamyka sie i otwiera EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak , po paru kombinacjach wpadłem na pomysł aby sprawdzić jak w moim pasacie wygląda podciśnienie sterujące kierownicą turbiny. W passacie mojego taty silnik AJM wygląda to tak że powyżej 3tyś obrotów podciśnienia praktycznie nie ma w moim przypadku 3100 obrotów a podciśnienie zasysa cały czas i tu jest już zagadka dlaczego ?. Postanowiłem wydłużyć lage kierownicy turbiny , efekt jest taki iż turbo dziura zniknęła, nie kopci nie drga przy 1900 tyś obrotów i przy diagnozie egr w końcu nie telepota się ,lecz wydaje mi się że jest jakiś słaby, bynajmniej ojca 115 koni jest dynamiczniejszy na małych obrotach po dodaniu gazu w ruchu ojca pasat zaczyna mielić kołami mój nie ma tylu sił aby zerwać. Niżej nowy log po całym zabiegu, co o tym sądzicie?

http://vaglog.pl/log_191877.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wrzuć log BS grupy 11 i zobacz czy podczas logowania ta sztanga Ci pracuje( obawiam się że nie potrzebnie ruszałeś sztangę)

Może niedomaga n75 (jak dobrze kojarzę) zawór sterujący turbinką...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

został wymieniony w aucie termostat zawór egr

Na nowy,czy inny używka czy też jakiś regenerowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat jak najbardziej nowy egr używka ,sztangę mam obcykaną więc wrócić na stan początkowy nie będzie problem. Na dniach zakupie zawór n75 . A oto log bs11 po mojej ingerencji w sztangę http://vaglog.pl/log_192043.html porównując z innymi avf chyb trochę liche to doładowanie. A czy u kolegi też podciśnienie te regulujący sztangę też tak ssie na obrotach czy zanika przy 3100 obrotów.

Edytowane przez hosinio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy u kolegi też podciśnienie te regulujący sztangę też tak ssie na obrotach czy zanika przy 3100 obrotów.

Nie sprawdzałem ale wydaje mi się że tak ma być.

Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o podciśnienie przy samej turbinie a nie przy pompie vacum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie sprawdzałem ale wydaje mi się że tak ma być.

Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o podciśnienie przy samej turbinie a nie przy pompie vacum?

Tak o podciśnienie przy turbinie , dodam że wymieniłem zawór n75 na nowy niestety bez zmian. Następnym krokiem jakim mam zamiar podjąć to sprawdzenie luzu na sztandze turba. A i jeszcze głośna praca pompy w zbiorniku przy włączeniu zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności