hosinio Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2014 Witam mam problem z moim Passatem po pierwsze, na zimnym silniku nie reaguje na gaz do 2200 obrotów i czarna chmura za autem tak jakby go zalewało. Na rozgrzanym silniku spora turbo dziura i pod obciążeniem po dodaniu gazu kłęby dymu. Wymieniłem przepływomierz oraz czujnik temp cieczy. Kłęby dymu na rozgrzanym silniku ustały lecz turbo dziura została . Proszę o pomoc oto moje logi Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187451.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187450.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187447.html Grupa 035: http://vaglog.rtnet.pl/log_187448.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187449.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187444.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187445.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187446.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187441.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187442.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187443.html Na prawdę proszę o pomoc w weryfikacji logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2014 Witam mam problem z moim Passatem po pierwsze, na zimnym silniku nie reaguje na gaz do 2200 obrotów i czarna chmura za autem tak jakby go zalewało. Na rozgrzanym silniku spora turbo dziura i pod obciążeniem po dodaniu gazu kłęby dymu. Wymieniłem przepływomierz oraz czujnik temp cieczy. Kłęby dymu na rozgrzanym silniku ustały lecz turbo dziura została . Proszę o pomoc oto moje logi Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187451.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187450.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187447.html Grupa 035: http://vaglog.rtnet.pl/log_187448.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187449.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187444.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187445.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187446.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187441.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187442.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187443.html Na prawdę proszę o pomoc w weryfikacji logów. Te logi nie wiele mówią. Dynamicznych brak. Do tego silnik nie zagrzany, bo widzę 72 stopnie Zrób wedlug tego schematu co trza: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hosinio Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2014 (edytowane) Ok dynamiczne logi postaram się później wykonać gdyż nie mam osoby do pomocy. Zrobiłem jeszcze raz logi basic settings (wskazówka temp. płynu wskazywała 90 stopni) 03 i 00 bardzo proszę skupić się na 03 z egr bo tam mocno mi się wydaje że coś jest nie tak a dlaczego już pisze ,przy logowaniu na 03 auto zaczyna skakać , szarpać jak by w bagażniku ktoś uprawiał dziki seks. Nagrałem filmik wstawię go lada moment. BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187914.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187915.html Oto i film może nie widać jak auto szarpie ale słychać jak nierówno pracuje. Edytowane 30 Września 2014 przez hosinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 30 Września 2014 Ok dynamiczne logi postaram się później wykonać gdyż nie mam osoby do pomocy. Zrobiłem jeszcze raz logi basic settings (wskazówka temp. płynu wskazywała 90 stopni) 03 i 00 bardzo proszę skupić się na 03 z egr bo tam mocno mi się wydaje że coś jest nie tak a dlaczego już pisze ,przy logowaniu na 03 auto zaczyna skakać , szarpać jak by w bagażniku ktoś uprawiał dziki seks. Nagrałem filmik wstawię go lada moment. BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187914.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187915.html Oto i film może nie widać jak auto szarpie ale słychać jak nierówno pracuje. Ewidentny brak powietrza. Przy zamkniętym w miarę OK przy otwartym brak powietrza poniżej 100 mg. Spróbój ściągnąć podciśnienie z EGR, wężyk zaślep czymś i zrób loga BS 03. Do tego dynamiczne bez tego nikt ci nie pomoże. Na już zrób BS 03 j/w. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hosinio Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2014 (edytowane) Witam ponownie przepraszam że tak późno ale nie było mnie tu jakiś czas . A więc tak zrobiłem logi basic settings 3 w kilku konfiguracjach a więc 1 log był robiony tak jak kolega pisał wyżej czyli zaślepiony egr pod nim jest log z odłączonym wężykiem ciśnienia sterowania kierownicy turbiny, a na samym końcu log normalny od czasu gdy nie było mnie został wymieniony w aucie termostat zawór egr. A i jeszcze jedno pytanie czy kierownica turba podczas pomiaru basic settings powinna stać w miejscu czy poruszać się, moja stoi jak w murowana dopiero przy mocnym przegazowaniu gwałtownie się porusza . http://vaglog.pl/log_191780.html Edytowane 3 Listopada 2014 przez hosinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2014 Powinna sie poruszać ale w grupie 11 jak dobrze pamiętam ale też BS. Bo w 3 grupie zamyka sie i otwiera EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hosinio Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2014 A więc tak , po paru kombinacjach wpadłem na pomysł aby sprawdzić jak w moim pasacie wygląda podciśnienie sterujące kierownicą turbiny. W passacie mojego taty silnik AJM wygląda to tak że powyżej 3tyś obrotów podciśnienia praktycznie nie ma w moim przypadku 3100 obrotów a podciśnienie zasysa cały czas i tu jest już zagadka dlaczego ?. Postanowiłem wydłużyć lage kierownicy turbiny , efekt jest taki iż turbo dziura zniknęła, nie kopci nie drga przy 1900 tyś obrotów i przy diagnozie egr w końcu nie telepota się ,lecz wydaje mi się że jest jakiś słaby, bynajmniej ojca 115 koni jest dynamiczniejszy na małych obrotach po dodaniu gazu w ruchu ojca pasat zaczyna mielić kołami mój nie ma tylu sił aby zerwać. Niżej nowy log po całym zabiegu, co o tym sądzicie? http://vaglog.pl/log_191877.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2014 A wrzuć log BS grupy 11 i zobacz czy podczas logowania ta sztanga Ci pracuje( obawiam się że nie potrzebnie ruszałeś sztangę) Może niedomaga n75 (jak dobrze kojarzę) zawór sterujący turbinką... - - - - - aktualizacja - - - - - został wymieniony w aucie termostat zawór egr Na nowy,czy inny używka czy też jakiś regenerowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hosinio Zgłoś #9 Napisano 5 Listopada 2014 (edytowane) Termostat jak najbardziej nowy egr używka ,sztangę mam obcykaną więc wrócić na stan początkowy nie będzie problem. Na dniach zakupie zawór n75 . A oto log bs11 po mojej ingerencji w sztangę http://vaglog.pl/log_192043.html porównując z innymi avf chyb trochę liche to doładowanie. A czy u kolegi też podciśnienie te regulujący sztangę też tak ssie na obrotach czy zanika przy 3100 obrotów. Edytowane 5 Listopada 2014 przez hosinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #10 Napisano 7 Listopada 2014 A czy u kolegi też podciśnienie te regulujący sztangę też tak ssie na obrotach czy zanika przy 3100 obrotów. Nie sprawdzałem ale wydaje mi się że tak ma być. Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o podciśnienie przy samej turbinie a nie przy pompie vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hosinio Zgłoś #11 Napisano 10 Listopada 2014 Nie sprawdzałem ale wydaje mi się że tak ma być.Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o podciśnienie przy samej turbinie a nie przy pompie vacum? Tak o podciśnienie przy turbinie , dodam że wymieniłem zawór n75 na nowy niestety bez zmian. Następnym krokiem jakim mam zamiar podjąć to sprawdzenie luzu na sztandze turba. A i jeszcze głośna praca pompy w zbiorniku przy włączeniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach