rosiek Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2014 Witam. Mam problem z Borą 2002 ARL. Jest zdecydowanie za słaba na początku (do załączenia się turbiny) i po załączeniu również jestem nie zadowolony. Zaczynam od zrobienia logów może w nich ktoś zauważy co może być nie tak. Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187381.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187382.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187379.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187380.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2014 Witam.Mam problem z Borą 2002 ARL. Jest zdecydowanie za słaba na początku (do załączenia się turbiny) i po załączeniu również jestem nie zadowolony. Zaczynam od zrobienia logów może w nich ktoś zauważy co może być nie tak. Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187381.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187382.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187379.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187380.html Pozdrawiam ARL czyli 150 PS? gr 8- OK gr 11- ale ci dmucha to turbo od 2200-3000 obr.( wydaje mi sie że przeładowuje) No chyba że ARL tak dmucha. Rzadko spotykany motor i nie zabardzo znam jego parametry pracy. gr 10- podobnie jak 11 gr 3- podobnie jak 11 Do 1900 obr na pewno będzie turbodziura póżniej ma się zbierać mocno do przynajmniej 3500 obr (ARL to powinien wbijać w fotel) Jakieś błędy w sterowniku,coś niepokojącego w pracy silnika,jakieś zadymienie,jak ze spalaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drumdrum Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2014 Pisze z innego konta! Tak ARL to 150PS Zadnych błędów nie pokazuje dymić nie dymi.. Spalenie mysle ze zadawalajace na trasie przy spokojnej jezdzie to wącha paliwo 5 l no a po miescie jak jak mu gniote to srednio okolo 9 l powymieniane rozne czesci co chila mechanik grzebie i mowqi sam ze to na 150ps nie jesdze ona ma 130 ps i mowi ze jego to asfalt zrywa na niskich obrotach jak jade pod gorke na 2 biegu to chce go zmulic musze redukowac do pierwszego biegu. Logi jak go kupilem 3 lata temu wtedy bylo jeszcze gorzej powymieniane pare czesci od tamtego czasu http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58808.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58807.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58806.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58805.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2014 Pisze z innego konta! Tak ARL to 150PS Zadnych błędów nie pokazuje dymić nie dymi.. Spalenie mysle ze zadawalajace na trasie przy spokojnej jezdzie to wącha paliwo 5 l no a po miescie jak jak mu gniote to srednio okolo 9 l powymieniane rozne czesci co chila mechanik grzebie i mowqi sam ze to na 150ps nie jesdze ona ma 130 ps i mowi ze jego to asfalt zrywa na niskich obrotach jak jade pod gorke na 2 biegu to chce go zmulic musze redukowac do pierwszego biegu. Logi jak go kupilem 3 lata temu wtedy bylo jeszcze gorzej powymieniane pare czesci od tamtego czasu http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58808.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58807.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58806.html http://vaglog.rtnet.pl/tombond_58805.html 150 PS to powinien wbijać w fotel. Od 1900-3500 ma iść jak szalony. Póżniej Nm leca w dół i ciąg zanika. Mechanik chyba nie jest górnych lotów skoro wymienia części metodą prób i błędów. Tak to wytrzepiesz sie kasy a nic z tego nie będzie. Podstawa to trafiona diagnoza, jak u lekarza też wskazane trafienie w chorobę. Spalanie OK one tak palą do 6 na trasie. W mieście wiadomo jak będziesz ładowal po garach od światel do świateł to wciągnie i 10. Testowałem taki styl to wiem. Na dwójce gaz w podłogę to dęba ma stawać, zresztą ARL wogóle dęba ma stawać. gr 8 kolumna 2,3- nie grają dawki wahy. Reszta wygląda OK,chociaż te prawie 3000 doładowania mocno zastanawia. Zrób jutro komplet logów wedlug schematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2014 (edytowane) Autko po chipsie wrzuć seryjny soft. Edytowane 29 Września 2014 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach