Skocz do zawartości
driver77

Proszę o analizę logów 1.9 TDI silnik AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój pasek 1.9 TDI ostatnio zaczął trochę przydymiać na czarno przy mocniejszym bucie.

Dolot przejrzany żadnych pęknięć, węzyki podciśnienia zmienione profilaktycznie, filtry nowe.

Przelot 300.000km

Paliwo- tylko orlen zwykły ON

Zużycie oleju 0,5-0,7 l/10000km, ale raczej wiecej przez odmę wydmuc***e

Przepływka wydaje mi sie że aż za dużo daje

Turbo raczej też OK.

Paliwko też raczej OK

Ale nie jestem specjalistą wnioskuje to po granicach na kompie:

 

Błedów nie wykryto.

 

Statycznych nie zapisywalem ale praca pompek:

gr 13) -0,85 -009 +0,13 +1,00

gr 18) 0 0 0 0

gr 23) 24 39 16 20

 

Dynamiczne gr. 3,8,11

http://vaglog.rtnet.pl/log_185290.html

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To je AJM.

Rozrząd ustawiony na 0

Tak chodzi OK, spalanie miasto 7/100 autostrady do 150km/h- 6l

EGR-out

KAT-out

Non stop kręcony 3-3,5 tyś obr.

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest OK. Po logach widać że to je ATJ:bezzebow Ja bym się tam cieszył gdybym miał Passka w ATJ

Spalanie prawidłowe.

pozdro Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko jest OK. Po logach widać że to je ATJ:bezzebow Ja bym się tam cieszył gdybym miał Passka w ATJ

Spalanie prawidłowe.

pozdro Konrad

 

Po czym to widzisz?

To je AJM na bank.

Znam wóz od 12 lat

U sąsiada od 2003-2010

U mnie od 2010-nadal

Rok temu na hamowni 126PS 305Nm. Ni nie kombinowany(czipy,boxy itp)

Coś mówili-bonus od VW dostałeś.

Ja tam zadowolony z AJM jestem.

Pompki oryginał.

Turbo oryginał.

Dwumas żyje.

Jedynie co to uszczelkę dmuchnęło pod głowicą przy 200tyś km jak od sąsiada go wziąłem i turbo zapieczone.

Od 4 lat brak większych problemów a oszczędzany nie jest, tzn brak PSJ. 3-3,5 tyś zmiana biegów,autostrady również ciągiem niekiedy po 3500obr w porywach max, przed zgaszeniem odczekanie z minute,dwie.

Jedynie co to ostatnio to te przydymianie na czarno(ale tylko przy pedale w podłodze) i w wydechu sadza na ściankach jakby przyklejona :hmm

Ale jeżeli jest OK to nie drąże dalej tematu. Widocznie tak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

np. po doładowaniu

popatrz:

to AJM log 011 http://vaglog.rtnet.pl/joannawiezowska_99235.html

a to ATJ log 011 http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99916.html

:mniam

Luknij na wlepe w bagażniku.

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę.

Jutro luknę w bagażnik,kiedyś tam zaglądalem ale to tylko o kod lakieru na zaprawkę.

Co mnie zastanawia to czemu żądane ciśnienie pokazuje większe niż granice. A aktualne podąża wraz za nim.

Może szkop coś dłubnął delikatnie :ocochodzi

Nikt w to szczegółowo nie wnikał nigdy. Sąsiad wogóle,a ja raz na jakiś czas podepne profilaktycznie pod kompa.

Jedynie co zwróciło moją uwage to przepływka w zakresie 2-3 tyś obr i to przypisałem pod to przydymianie(jakby za dużo powietrza)

Ale jak pisałem nie jestem specjalista,co najwyżej mogę ocenić sobie czy cos+- jest lub nie jest OK

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autku marzy się chip :D

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku chciałem go dłubnąć ze 20PS i 40Nm,ale jakoś odwlekałem.

Teraz to już mam obawy czy nie za późno.

300tyś przelot+ oryg. pompki,turbo,dwumas. Obawiam się że coś już może tego nie wytrzymać, a nie chce tego przyspieszać,choć wiem że kiedyś i tak coś umrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile ma Nm twoj ajm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile ma Nm twoj ajm ?

 

Normalnie powinien mieć 115PS/285 Nm

na hamowni 126PS/308Nm.

Nic nie modzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdrowa seria. Aż prosi się o turbo z awx + soft ;-)

 

Też obawiałem się podobnego zabiegu u siebie (AWX, soft robiony przy przelocie ok 230 tyś. Teraz mam przejechane 242 tyś) i powiem Ci, że ciężko byłoby mi wrócić do serii :-)

Edytowane przez Biszczan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdrowa seria. Aż prosi się o turbo z awx + soft ;-)

 

Też obawiałem się podobnego zabiegu u siebie (AWX, soft robiony przy przelocie ok 230 tyś. Teraz mam przejechane 242 tyś) i powiem Ci, że ciężko byłoby mi wrócić do serii :-)

 

Jakie parametry wycisnąłeś ze swojego. Tylko mody w sofcie,czy mechanicznie również.

Mój ma już ponad 300 tyś przelotu i co 2 miechy kolejne 10 tyś trza doliczać. Samemu jakoś to jedzie,ale 4 osoby trochę odczuwa.

Jakoś od dawna się zabierałem za to ale jakoś albo czasu brakowało albo rezygnowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykres z hamowni drogowej dynomet (w V-techu wyszło bardzo podobnie):

 

biszczan_awx.jpg

 

Póki co mam sam soft, ale chciałbym wsadzić skrzynię, sprzęgło z AVF + pozostałe części żeby wszystko spasowało.

 

Do 3. biegu jeżdżę bez pedału w podłodze i jest ok :D

 

Różnica po programie jest kolosalna (nawet z całą załogą na pokładzie czy bagażami) :)

 

Jak zechcesz to polecę Ci forumowego kolegę, który tym się zajmuje :)

Edytowane przez Biszczan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykres z hamowni drogowej dynomet (w V-techu wyszło bardzo podobnie):

 

[ATTACH=CONFIG]123872[/ATTACH]

 

Póki co mam sam soft, ale chciałbym wsadzić skrzynię, sprzęgło z AVF + pozostałe części żeby wszystko spasowało.

 

Do 3. biegu jeżdżę bez pedału w podłodze i jest ok :D

 

Różnica po programie jest kolosalna (nawet z całą załogą na pokładzie czy bagażami) :)

 

Jak zechcesz to polecę Ci forumowego kolegę, który tym się zajmuje :)

 

Fajnie zrobiony soft. Parametry rozłożone jak fabrycznie tylko że wyższe. Większość tunerów ciągnie Nm po obrotach długo i dwumasy padają a tu jest tak jak ma być aby bylo bezpiecznie.

No to już jedzie przy takim wykresie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności