ozi58 Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2014 Witam panowie proszę o analizę log na temat przyspieszania(mocy) a także drgawek. Pompowtryski po regeneracji. Auto szarpie w niskim zakresie obrotów na wysokim biegu. Gdy przycisne pedał na maksa na każdym biegu jest zero objawów natomiast gdy delikatnie przyspieszam na 4-tym lub 5-tym biegu tak od 1tys obrotów to robią się delikatne drgawki. Wykluczałbym tutaj dwumas gdyż jak pojawia się problem to korekcje pompek wzrastają. Na starych pompowtryskach gdy próbowałem wymusić ten objaw to korekcje osiągały 2,99, na postoju korekty ok a także gdy przyspieszam z z pedałem w podłodze. Objaw występuje przy obciążeniu silnika. Kanał 13 dynamiczny zrobiłem delikatnie przyspieszajac aby wyczuć drganie. No i te nieszczęsne bipy jak na regenenerowane pomki to chyba trochę dużo, na zimnym 2-gi i 4-ty miały po 60. Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178958.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178959.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178960.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178965.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178966.html Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178961.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178962.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178963.html Grupy: 013,013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178964.html - pierwsza próba- statyczna, druga- delikatnie przyspieszanie czyli drgawki, trzecia- normalna próba dynamiczna, i tak jak widać przy wymuszeniu drgawek korekcje idą w góre, na normalnej próbie dynamicznej nawet nie skoczą. Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_178967.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2014 Dobrze dobrze to akurat wiem. Tylko spójrz na korekcje w tym zakresie jak szarpie dlaczego tak wzrastaja raczej to nie jest objaw sprzegła. Ja tylko w tym zakresie chciałem wymusić reakcje szarpania podczas robienia logu. Na co dzień tak nie jeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #3 Napisano 9 Lipca 2014 Ponawiam temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #4 Napisano 10 Lipca 2014 Bipy na minusie wiec może brakować paliwa, vacum jest ok? Filtr paliwa zmieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #5 Napisano 11 Lipca 2014 Bipy na minusie wiec może brakować paliwa, vacum jest ok? Filtr paliwa zmieniany? filtr na dniach wymieniony, a z vacu podjade na sprawdzenie ciśnienia ogólnie to jest raczej sprawna poprzednią miałem Luka teraz jest bosh z 2007 roku końcówka M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2014 Skoro filtr zmieniany niedawno to może przy nim jest nieszczelność,? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2014 Według mnie wina lezy tylko w 1 pompowtrysku. Miałem identyczny przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach