Skocz do zawartości
norbert1987

Vw passat b5 silnik 1.9 TDI AJM Logo do oceny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem z moim autem jest taki że nie ciągnie tak jak powinien w zakresie obrotów 1600-2400 (w porównianiu do takiego samego silnika AJM zamontowanego w Audi A4) powyżej tych obrotów odczucia przyśpieszana są podobne.

 

Czytając forum wykonałem już kilka napraw ale niestety dalej problem istnieje choć jest poprawa. Z napraw było to wyczyszczenie turbo, egr, kolektora dolotowego, oraz wymiana węży podciśnieniowych na nowe.

 

Z racji że pomysłów na działania dalej brak prosił bym o analizę logów

 

Logi dynamiczne Means Block

000 Log (0 - 000)

001 Log (0 - 001)

003 Log (0 - 003)

004 Log (0 - 004,004)

007 Log (0 - 007)

011 Log (0 - 011)

013 Log (0 - 013)

018 Log (0 - 018,018)

023 Log (0 - 023)

 

003,008,011 Log (0 - 003,008,011)

003,010 Log (0 - 003,010)

003,011 Log (0 - 003,011)

008,011 Log (0 - 008,011,008,011)

011 na zaworze N18 Log (0 - 011)

011 po odłączeniu turbo Log (0 - 011)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tak na szybko spróbuj podmienić przepływkę na inną ale raczej turbo żle wyczyszczone.Lecz niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo czyszczone naftą oraz szlifowane papierem ściernym w miejscach gdzie chodzą kierownice usunięty cały nagar którego aż tak dużo i tak nie było i sztanga się tylko lekko zawieszała teraz wydaje się że chodzi ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat te same mam odczucia że w tym zakresie powinien lepiej ciągnąć. Czekam na jakieś podpowiedzi. Link do tematu

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/141398-Prosz%C4%99-o-analiz%C4%99-log%C3%B3w-ajm-Pompki-po-regenracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety widzę że z pomocą tu kiepsko ale rozwiązałem problem poprzez szukanie po różnych forach

Mianowicie problemem był odwrócony pierścień sterują pracą łopatek turbiny co nie pozwalało na prawidłowe ich ustawienie i zbicie ciśnienia przez co zawór n75 wskazywał wartość wysterowania na 94-94,4% a powinien w granicach 60-70% Może komuś się to przyda :)

Edytowane przez norbert1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności