Skocz do zawartości
Junior_86

Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Proszę o pomoc w analizie logów.

Mój pojazd to Vw Passat 1.9 115 AJM z 2000 roku, przebieg nie mniej niż 302000km.

Auto nie przyśpiesza tak jak kiedyś.. około 2500 jest chwilowe zadławienie, V max nie więcej niż 180 km/h od 160 już słabo idzie. W 2013 roku sprawdzony wydech, drożny, wymienione złącze elastyczne, katalizator drożny. W całym ukladzie dolotowym sporo oleju. odma zalana, rury i intercooler tez- Było wyczyszczone, olej cały czas leci z zaworu EGR- zalewa cały silanik. Podobno turbina ciągnie.. turbina był wyciągnieta- podobno ma spore luzy.

Bardzo proszę o analizę logów i fachową pomoc.

LOGI:

http://www.free.of.pl/m/maciekjuno/logi1a.jpg link należy skopiować do przeglądarki ;)

 

logi1a.jpg

logi1a_zmień rozmiar1.jpg

Edytowane przez Junior_86
techniczne problemy z plikiem jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolezanki i koledzy.

Mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM z 2000r. Samochód przyspiesza bardzo powoli przy 3tys lapie tryb awaryjny blad: 17964-P1556.

Blad mozna skasowac i wraca dopiero przy nastepnym kreceniu w okolicy 3 tys. Wydaje mi sie ze problem jest z turbina. ogolnie ciagnie olej juz 2 lata ale do tej pory reagowala dobrze na gaz. Olej zlalem z intercoolera- nic to nie dalo, bylo raptem 15ml. Moze ktos mi podpowie gdzie szukac przyczyny, zamieszczam logi statyczne i dynamiczne.

Statyczne:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/606cede626a8d1cd

Dynamiczne:

001-004 http://images77.fotosik.pl/391/9690ebe09d383fce.jpg

003-011 http://images77.fotosik.pl/391/37759a86522296a9.jpg

008-010 http://images75.fotosik.pl/391/935c7f3306d367d3.jpg

010-011 http://images76.fotosik.pl/391/8192da1a5bb90f23.jpg

oraz zdjecie komory silnika:

http://images78.fotosik.pl/391/d135e9d8942899de.jpg

na zdjeciu komory silnika zrobilem linijke orientacyjna, Wyczuwam luzy na kuli polowa srebrna polowa czarna w miejscu "N8"- ale czy to moze byc to??

PROSZE O POMOC :-))

Edytowane przez Junior_86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas logowania auto było w trybie awaryjnym? turbo w ogóle nie wstaje na tych logach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie. przed kazdym logowaniem kasowalem jedyny blad ten-1556 niedoładowania. Jak pojawi sie blad przyspiesza jeszcze wolniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy pracuje sztanga turbo ( podłącz VAG-a, zaloguj 011 BS) bo jak wspominano powyżej w dynamicznym 011 turbo w zasadzie "leży". Przejrzyj połączenia, wężyki podciśnieniowe, sprawdź szczelność w dolocie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Wszystko to robiłem przed napisaniem posta. posprawdzane i niby jest ok... sztangi nie sprawdziłem, nie działa mi tryb BS pomimo zielonego napisu ACTIV w VAGCOM- ale moze poprosze kogos o pomoc. bedzie widać jak inna osoba bedzie gaz pompować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak podciśnienia na gruszce turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Darek,

czyli sztanga regulująca łopatki sie nie porusza?

czyli może być zapieczona zmienna geometria?

więc mogę próbować ja rozruszać np strzykawką i wężykiem?

czy to może być też niesprawny N75?? albo któryś wężyk??

CO teraz powinienem zrobic?

PRzepływomierz też wyczyszcze, bo doczytałem ze wartość powinna być ok 800 a u mnie jest max 520- dlatego zamula od samego dołu. dobrze to rozumiem??

i zapytam jeszcze czy jak będę strzykawką zmuszać gruszkę do pompowania sztangi to mogę do strzykawki dolać plynu do czyszczenia gazników? bede nim i tak czyscic przeplywke?

Edytowane przez Junior_86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyczyścić zmienną geometrię trzeba wyciągać turbo na stół nie ma innego sposobu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozkręciłem wydech i strzykawka z dyszą wlałem ok 400 ml nafty. Celowalem przez wirnik, efekt taki ze, gdy samochód nie pracuje to strzykawką dzwignia gruszki pracuje ok 1,5 cm. recznie raczej nie rusze jej wiecej niz 0.5 cm. (przed naftowaniem była nieruchoma) Natomiast gdy jest zapalony silnik i przegazowane na postoju to dźwignia stoi w miejscu i nie drgnie. Teraz pytanie:

1. Czy jesli turbina nie pompuje to sprawna przepływka moze pokazywać wartosci ok 500 j.?

2. Czy sciagajac wezyki z n75 i n18 moge sprawdzic czy zasysa powietrze? np przyłożyć palec? czy elektronika nie pusci sygnału ssania?

3. zauwazyłem tez ze akumulator cisnienia ma spory luz, tak jakby nie był przymocowany, czy to istotne?

Edytowane przez Junior_86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosze o analizę logów. turbo po regeneracji. Prosilem o montaz koła kompresji od AWX, sztanga ustawiona była w zakładzie na 130 KM. Cały układ dolotowy był wyjęty i wyczyszczony. Intercooler wymieniony, na niby sprawny ale gwizdze mi szczegolnie na niskich obrotach... jakby dziurka była. wydaje mi sie, że przepływomierz tez do "naprawy" ogolnie od dołu ciągnie dosyć słabo. Chyba Turbo pozno wstaje? w poniedziałek jade do mechanika. może ktoś mi wczesniej podpowie?

 

<a href=https://zapodaj.net/d7598b6f1fdc1.jpg.html>logi maj b.jpg</a>

https://zapodaj.net/d7598b6f1fdc1.jpg.html

logi maj bb.jpg

logi maj b.jpg

Edytowane przez Junior_86
kompresja foto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchronizację popraw na zakres -0,6 - 0. Przepływomierz obcina dawkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności