Gość pabloK Zgłoś #41 Napisano 13 Listopada 2007 Nie wiem skąd biorą się te legendy o spalaniu przez Passki 5 literków/100 km. Chyba w nocy się komuś przyśniło ! Zwłaszcza passki o mocny 130 KM, muszą spalić, bo ta moc musi się skądś wzjąść. Więc jeśli passek pali na trasie średnio 7l/100 km przy klimatronicu to uważam, że jest ok, a w mieście odpowiedni więcej. W książkach serwisowych podawane jest chyba spalanie na prostym odcinku z prędkością 90 km/h i włączonym tempomacie ! A na autostradzie w Niemczech spalanie 5,2 to chyba przy stałej zawrotnej prędkości 110 km,/h. Panowie, co tak piszą powinni bajki pisać, bo mają fantazję. Pozdrawiam serdecznie ! Witam...wiec w takim razie mam "bajkowego passka" albowiem przy klimatronicu spalanie na trasie oscyluje w granicach 5.6-6 l/100km... Pozdrawiam serdecznie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patryyyk Zgłoś #42 Napisano 13 Listopada 2007 mi mój łyka 9 w mieście 7m5 w trasie, ok 8,5 w mieszanym.... (miasto Wwa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #43 Napisano 13 Listopada 2007 Panowie - temat o spalaniu, to w innym dziale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #44 Napisano 16 Listopada 2007 witam mam pytanie jestem po wymianie IC oraz przeplywki z rury nie kopci ogolnie wszystko jest ok oprocz spalania w cyklu mieszanym nie schodzi mi ponizej 8l. co moze byc przyczyna co mam sprawdzic i gdzie sie udac w wawie zeby mi pomogli ?? silnik 1,9 TDI 115km automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #45 Napisano 16 Listopada 2007 8L to całkiem ladny wynik zacznij jeździć wolniej to i spalanie będzie mniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #46 Napisano 16 Listopada 2007 ponizej 8l. mi nie schodzi :-) a 8l. to juz w zolwim tempie sie ruszam :-) raz mam 9,5l. raz 10l. miedzy 8-10l. calutki czas czy to normalne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2007 Witam Ja mam takie właśnie spalanie w mieście cały czas. Ale poprostu wszystko zależy od stylu jazdy, jak jadę z dziewczyną lub matulą (spowalniacze przyśpieszacza) to spalanie mam 8-8,5 w mieście ... jak śmigam sam to 9,5-10 Zauważyłem też że jak sam zmieniam biegi na tiptronicu to spalanie jest mniejsze czasem nawet o 1L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #48 Napisano 13 Maja 2009 witam.. mam ten sam problem... wzrosło spalanie z 5,4 na 6,3 trasa przy przyśpieszaniu kopci i przy ok 2 tys obrotów brak mocy, przy mocniejszym wcisnieciu gazu lekka poprawa ale za mna dymek.... rury ic sprawdzone.. węzyki od podcisnienia sprawdzone.... czysciłem tydzien temu równiez przepływke i było lepiej kopcenia nie zauwazałem.....ale teraz znów kopci i brak mocy przy tym przedziale obrotów czy myślicie ze to bedzie napewno przeplywka?? aa i poprzednik wsadził jakis zamiennik przepływki moze to tez to?? prosze o wasz komentarz do tego... z góry dzieki...pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #49 Napisano 30 Czerwca 2010 (edytowane) panowie, to co powiecie na to mi w mieście te same trasy od kilku lat, zawsze w mieście średnio 7-8 litrów, zima nawet do 10, a teraz skoczyło do 16 !!! wrrr nie wiem gdzie jeszcze szukać... podpowiedzcie coś... Edytowane 30 Czerwca 2010 przez HARNAS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #50 Napisano 30 Czerwca 2010 magiczna podpowiedź: temperatura silnika (ale ta rzeczywista, a nie z deski rozdzielczej). Czyli po pierwsze primo: termostat, a po drugie primo: czujnik podwójny temperatury. Naprawdę można się zdziwić, jak autko zaczyna palić po ogarnięciu tematu prawidłowej temperatury silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #51 Napisano 30 Czerwca 2010 czyli jak rozumiem, badanie VAGIEM gdzieś w warsztacie wystarczy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #52 Napisano 30 Czerwca 2010 czyli jak rozumiem, badanie VAGIEM gdzieś w warsztacie wystarczy ?? VAG pokaże, czy temperatura silnika jest prawidłowa, czy nie. Co jest przyczyną - czy termostat, czy czujnik - to już trzeba sprawdzić organoleptycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #53 Napisano 30 Czerwca 2010 na desce pokazuje równo 90... poszukam jutro we wrocku - okolicach tunera od chipów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #54 Napisano 30 Czerwca 2010 na desce pokazuje równo 90... poszukam jutro we wrocku - okolicach tunera od chipów... u mnie pokazywał na desce 90, wskazówka ani drgnęła, a silnik po trasie 250 km w upale miał według VAG 73, w porywach do 76. Nie chciało mi się walczyć ani szukać, więc wywaliłem termostat i czujnik, założyłem nowe i teraz ciekawostka - spalanie z 7,9 - 8,2 litra w jeździe pół na pół miasto - trasa spadła do 6,5 - 7,0 litra (dane z pomiarów, nie z kompa pokładowego). A jeżdżę dość agresywnie, więc podejrzewam, że dałoby się jeszcze pół litra z wyników urwać trzymając się przepisów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #55 Napisano 30 Czerwca 2010 dużo trzeba rozkręcać aby zmienić te elementy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #56 Napisano 30 Czerwca 2010 nie znam Twojego silnika, więc nie wiem. u mnie czujnik temperatury, to kwestia 10 minut i zdjęcia pokrywy górnej (plastikowej osłony), termostat jest na tyle nieszczęśliwy, że trzeba spuścić płyn i dostęp jest dość niefortunny. mi to zajęło w sumie 6 godzin, ale nie robiłem na tempo, no i przepłukałem układ chłodzenia (mając i tak suchy i tak rozebrany można było się pobawić, - robiłem w końcu dla siebie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #57 Napisano 30 Czerwca 2010 silnik tak jak w opisie, 2.0 TDI 8 zaworów, muszę gdzieś się dowiedzieć gdzie mam w ogóle termostat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZawaŁ Zgłoś #58 Napisano 18 Czerwca 2011 Witam wszystkich na forum Przepraszam że odkopuje dość stary temat ale dzisiaj zauważyłem coś dziwnego w tym co pokazuje mi komputer. Otóż gdy stoję w miejscu i silnik jest jedynie na chodzie komputer pokazuje spalanie 9L i co chwila rośnie. W chwili obecnej jest już 10,1L. Czy to jest normalne? Może jestem już przewrażliwiony na punkcie tego auta bo miałem trochę przygód od momentu zakupu i teraz każda niejasność to dla mnie stres. Dodam że to moje pierwsze auto. Model z 1997 roku diesel 115KM Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #59 Napisano 18 Czerwca 2011 stoję w miejscu i silnik jest jedynie na chodzie komputer pokazuje spalanie 9L i co chwila rośnie. W chwili obecnej jest już 10,1LSą to wartości nie do przyjęcia. Auto na postoju powinno pokazywać spalanie1,1- 1,9/h z włączoną klimą. Podłącz się do VAGa i zobacz jakie dawki podają pompki a potem w dziale VAG poczytaj co należy zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #60 Napisano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Sądząc po opisie (nie wiem jaki masz silnik bo ATJ ani AJM w 97 napewno nie było, pewnie masz 110KM) masz paska przed liftem, i tam rzeczywiście pokazuje głupoty na postoju. Po lifcie wprowadzili poprawkę, że na postoju spalanie chwilowe pokazywane jest w L/h, a nie w L/100km tak jak w czasie jazdy. Myślę że nie masz się czym przejmować. pzdr Edytowane 18 Czerwca 2011 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach