Skocz do zawartości
lizak

Prośba o analizę logów Passat B5 1.9 TDI AFN 110KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z racji tego że posiadam kabel VAG stwierdziłem, że dobrze będzie jak porobię sobie logi ale że kompletnie nie znam się na analizowaniu tych logów chciałbym poprosić kogoś o analizę, z góry dziękuję.

 

Logi dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167994.html

008 010 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167973.html

001 003 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167985.html

 

Logi statyczne:

001 004 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167986.html

010 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167988.html

 

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167989.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167991.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167987.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_167990.html

Edytowane przez lizak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłbym przepływomierz może jest zabrudzony (oraz filtr powietrza) ponieważ widać w logu 003 i 008 że tnie dawkę paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka raczej nierealne żeby była siadnięta, bo na drugiej przepływce sprawnej logi wychodzą takie same. Filtr powietrza wymieniany był ponad 20 tys km temu, pogrzebałem coś tam, znalazłem jeden wężyk w kiepskim stanie i go ogarnąłem. Zrobiłem logi dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_171002.html

008 010 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_171000.html

001 003 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_171001.html

 

Są jakieś zmiany czy dalej jest to samo co było? Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę lepiej turbo wstaje, przepływka nadal zaniża wskazania. Skróć sztangę o jeden obrót będzie turbo z dołu lepiej ładować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzałem wszystko, żadnych dziur, nieszczelności nie znalazłem i zacząłem się bawić ustawieniem turbo. Porobiłem logi po pierwszym ustawieniu lecz nie do końca wyszły, bo turbo dmuchało dużo za dużo i komp odcinał turbinę przy 105/110 KM/H, więc pozostało mi dalej ustawić turbo i teraz nie odcina turba, porobiłem logi - pierwsze to są z tym odcinaniem turbo a drugie już po korekcji, proszę o analizę czy dalej przepływka źle pokazuje czy coś się unormowało... Bo ja już nie wiem gdzie szukać przyczyny skoro wszystko wygląda dobrze a gdzieś coś jednak jest nie tak...

 

001 003 004 http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_174839.html

008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_174840.html

 

 

001 003 004 http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_175285.html

008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_175286.html

000 http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_175287.html

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2142obr/min 1948.2 2080.8 dopiero przy 2142 obrotach masz pełne doładowanie przepływka pokazuje trochę za nisko. Wymień filtr paliwa sprawdź czy katalizator nie jest zapchany. I sprawdziłbym podciśnienie na N75 i samej pompie bo ja miałem taki sam problem i okazało się że N75 był uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2142obr/min 1948.2 2080.8 dopiero przy 2142 obrotach masz pełne doładowanie przepływka pokazuje trochę za nisko. Wymień filtr paliwa sprawdź czy katalizator nie jest zapchany. I sprawdziłbym podciśnienie na N75 i samej pompie bo ja miałem taki sam problem i okazało się że N75 był uszkodzony

 

Filtr paliwa był wymieniany jakies 25tys km temu, filtr powietrza też. Katalizatora nie mam, mam wycięty, ogólnie to mam zrobiony przelot. Zawór N75 niby był sprawdzany ale kurcze wyglądało na to, że wszystko w porządku... Samochód dymi na czarno ale w końcu to diesel, przepływkę założyłem nową z Boscha i porobiłem logi ale po logach zauważyłem, że dalej to samo(tnie dawkę). Dodatkowo mam filmik mniej więcej jak passat przyśpiesza do 120(

). Według mnie idzie dobrze, nigdy lepiej nie szedł, zawsze myślałem, że to jest pełna moc ale kilka osób mi zwróciło uwagę, że ten passat nie jedzie. Oglądając filmiki z przyśpieszeniem innych 1.9 TDI AFN 110KM to faktycznie, mój ma trochę muła tylko czemu? Turbo regenerowane jakies 28tys km temu. Może przeczyścić ten zawór N75? A i zaznaczam, że troszkę mi oleju ubywa, podejrzewam, że turbo lubi sobie wziąć troszkę tego oleju(ok.200-300ml na 1000km). Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc bo mam teraz dużo wolnego czasu tylko nie wiem za co się zabrać.

 

@EDIT

Wymieniłem filtr powietrza i zrobiłem logi. Filtr był masakrycznie zasyfiony, cały czarny.

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_178217.html

Grupa 001 003 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_178215.html

Grupa 008 010 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vhilaor_178216.html

 

Edytowane przez lizak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności