michael230 Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2014 (edytowane) Witam, Proszę o analizę logów z Passata B6 2006 r., BLS, 223000 km przebiegu. Logowanie robiłem pierwszy raz, niektórych bloków nie wyświetlało. Błędów brak. Logowanie statyczne Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,013,018) Log (2 - 023,013,018) Log (3 - 023,018,018) Logowanie statyczne i dynamiczne grupy nastaw podstawowych Log (0 - 003,003,003) Log (1 - 011,011) Poprawiłem jeszcze jeden log dynamiczny: Log (0 - 008,003,011,008,003,011) Nie wiem dlaczego, ale nie których bloków pomiarowych nie wyświetlało według instrukcji. Dzięki Pozdrawiam Edytowane 28 Lutego 2014 przez michael230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2014 jest w miare ok .wymien termostat auto zacznie lepiej jechac i nie bedzie ci zabijało dpf-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2014 Dlaczego termostat? Auto rozgrzałem do 90 na desce rozdzielczej czyli w rzeczywistości 80. Potem jak stałem żeby zrobić pomiary to temperatura spadła. Ogrzewanie było włączone. DPF-a mam po regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #4 Napisano 1 Marca 2014 Ponowny pomiar, Pomiar z silnika, zimny przed uruchomieniem https://www.dropbox.com/s/6r3nmfplut8vei6/silnik%20zimny%20przed%20uruchomieniem.jpg Pomiar z wskaźników, zimny przed uruchomieniem https://www.dropbox.com/s/kgclenbxbub34dq/instruments%20zimny%20przed%20uruchomieniem.jpg Pomiar z silnika, po rozgrzaniu https://www.dropbox.com/s/u4249rkky9acqow/silnik%20po%20rozgrzaniu.jpg Pomiar z wskaźników, po rozgrzaniu https://www.dropbox.com/s/7tsjrt6u5ivf8fc/instruments%20po%20rozgrzaniu.jpg Log (0 - 001,007) Log (1 - 003,001,002) Robiąc te logi, zauważyłem że po osiągnięciu na tablicy rozdzielczej wskazania 90 stopni w bloku 003 wskaźników widniała temperatura 75 stopni. Z czasem w trakcie jazdy te 75 rosło to max 83 stopni. Po zatrzymaniu temperatura spadała i gdy osiągnęła 75 stopni w bloku 003 wskaźników, wskazówka na liczniku spadała od 90 w dół. Podobnie w bloku 007 silnika przy temperaturze 90 stopni na liczniku, w bloku 007 widniała temperatura 79 stopni. Maksymalnie urosła chyba do 85,5 stopnia. Po zatrzymaniu ta samo, po przekroczeniu 79 wskazówka również opadała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2014 wymien termostat bo jest padniety . temperatura otwarcia termostatu to 87 st i co za tym idzie temperatura nie moze spadac ponizej tej temperatury czy stoisz czy jedziesz i czy masz właczone ogrzewanie czy nie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach