Skocz do zawartości
darecki_M

regulacja wolnych obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Koledzy w moim pasku 1.8 20V 125kucy ARG mam na wolnych obrotach 840 obr/min chciałbym zwiększyć na 880 obr.min.

Jak to zrobić żeby zmiana pozostała po ponownym uruchomieniu auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz zwiększyć obroty. Ja w swoim 2.0 mam ok 780 i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

ręce mi już opadają nie mogę dać sobie rady .silnik jak się nagrzeje to zawory graja jak depnę w pedał gazu nawet przy 2tys na 3biegu.Ale dopiero jak nagrzeje się silnik . założyłem manometr .ciśnienie na zimnym było 5,5 atm na gorącym prawie 2 atm.Po konsultacjach wymieniłem hydro elementy i uszczelniacze .Po tym zabiegu delikatna poprawa ale dalej lipa ,następna konsultacja i padło na pompę oleju.Wymieniłem i pozytywne rozczarowanie.na zimnym 8atm na gorącym 2.1atm przy 2000obr/min 4,5 do 5 atm.Ale zawory dalej grają na gorącym silniku.dwa lata temu wymieniałem vanosa i łańcuch .Olej mam 5w50 mobila.Czyżby szlak trafił vanosa,dodam że po nagrzaniu na wolnych chodzi jak diselek.Koledzy co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, napinacz łańcucha pewnie się nachodził już, ale ja bym, mu zalał 10w40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

koledzy dorwałem napinacz oryginał za 80zł (używka),koleś który sprzedawał pojęcia nie miał.Odkręciłem elektromagnes ,i stwierdzam na podstawie dwóch eksploatowanych napinaczy.tłoczek się zaciera i nie pracuje w pełnym zakresie.więc wziąłem się za wyjęcie go .Jest ciasno ,ale wpadłem na pomysł.opalarką podgrzewałem napinacz i ciągnąłem pincetom za tłoczek ,po osiągnięciu temperatury zgromadzony olej pomógł mi wypchać tłoczek.Po wyjęciu tłoczka wysypał się syf który go blokował.poskładałem ten napinacz i zamontowałem w aucie .Dodam że złożyłem napinacz bez tego filterka. Wreszcie zawory nie grają po nagrzaniu silnika.Wcześniej miałem napinacz 058109088H a teraz założyłem 058109088K ,nie wiem jaka różnica jest między nimi ale wszystko na razie działa .

W tym napinaczu co miałem w aucie tłoczek przycinał się przy końcowej fazie wciskania,po przedmuchaniu i rozruszaniu tłoczka drugi napinacz też ożył. Mam na zapas :) .Mam teraz olej motul 10w40 .Patrząc na ciśnienie oleju na manometrze to na pewno zaleje 5w40 Motula.przy rozgrzanym oleju mam 5.5atm 2000obr/min a powinno być 3,0 do 4,5atm. Na biegu jałowym mam 2.1atm .Co sądzicie o takiej zmianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z ustawieniem wolnych obrotów w moim Passacie b3 2.0 16V 9A. Regulowałem śrubą przy przepustnicy ale to nie przynosi efektu. Po odpaleniu silnika wolne obroty są w granicy 1200 gdy wyreguluję je na 900 to po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu obroty ponownie sa w granicy 1200. Jakie powinny być wolne obroty w 9A i jak je dobrze ustawić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nasz kolega Olcyn odpowiedzi sie nie doczeka....W sobote 17.10 zginal w tragicznym wypadku.Niech spoczywa w pokoju....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności