Skocz do zawartości
sous

blok 004. 013, 023

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosiłbym o analizę logów z mojego passata 1.9tdi PD AVB 101KM . Mam problem z porannym uruchamianiem, tylko rano po całej nocy stania ma problem. Wymieniony filtr paliwa, wymieniona pompa vacum, wymieniony przekaźnik 219, wyczyszczony EGR.

http://vaglog.rtnet.pl/ania.krzysiek13_160545.html

 

Prosiłbym o ocenę tych logów.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pomoże ? Jak trzeba to i inne logi porobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 wtrysk troche podlewa ale jeszcze jest ok, możesz poprawić kąt synchronizacji wałka w okolicach 0 lub -1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi czy dobrze rozumuje, skoro jest synchronizacja na "+" tzn że wtrysk paliwa następuje dopiero jak tłok wraca już z maksymalnego górnego położenia ? Czyli musi być na minusie lub 0 żeby wtrysk był zaraz przed samym górnym maksymalnym wychyleniem tłoka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie, najlepiej jak jest 0 lub minimalnie na minusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności