marcinek79 Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2014 Witam, szukajka pomogła połowicznie - bo temat był rozwiązywany w B5... Chodzi mi o delikatny ale uciążliwy pisk w prawej części kabiny - tylko podczas pracy nawiewu. Wyłączę - i nie piszczy. Generalnie dzieje się podczas ruchu kierownicą w prawo (i na wprost). Czyli prawdopodobnie piszczące łożysko wiatraczka (http://forum.vw-passat.pl/threads/1006-Piszczacy-nawiew). Pytanie - jak się dostać do tego ustrojstwa w celu naoliwienia/nasmarowania w B6...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2014 zobacz tu http://forum.vw-passat.pl/threads/111480-Instrukcja-Wymiana-silniczka-klimatyzacji-V159-via-demontaz-schowka-modul-komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2014 chwile temu to robilem , i sadze ze da rade bez wyjmowania wentylatora , no chyba ze zaciera sie tulejka u gory ,ale sprobowac mozna ,wystarczy zdjac ta maskownice z pianki ,zajac pozycje glowa tam gdzie trzeba bo wiatrak juz widac i poszukac zaslepke ,na srodku owej obudowy wydlubac i zapodac na oske smaru w spraju , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2014 Wczoraj robiłem to według tego manuala-piękna sprawa temat ogarnięty i błoga cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2014 Wczoraj robiłem to według tego manuala-piękna sprawa temat ogarnięty i błoga cisza to nie ta bajka , to nie te silniczki ,kolega pytal o wentylator nawiewu a nie regulacje klap:mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2014 chwile temu to robilem , i sadze ze da rade bez wyjmowania wentylatora , no chyba ze zaciera sie tulejka u gory ,ale sprobowac mozna ,wystarczy zdjac ta maskownice z pianki ,zajac pozycje glowa tam gdzie trzeba bo wiatrak juz widac i poszukac zaslepke ,na srodku owej obudowy wydlubac i zapodac na oske smaru w spraju , Rozumiem, że piszesz tu o problemie z piszczącym wiatrakiem? Czy o wykonaniu podanego przez zarembaz`a manuala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2014 to nie ta bajka , to nie te silniczki ,kolega pytal o wentylator nawiewu a nie regulacje klap:mniam Prawie to samo:) manual : http://forum.vw-passat.pl/threads/116491-instrukcja-demontaz-wentylatora-dmuchawy-odgrzybianie-klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2014 podałem ten link żeby kolega wiedział jak zdjąć schowek i dobrać się do wentylatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2014 Rozumiem, że piszesz tu o problemie z piszczącym wiatrakiem? Czy o wykonaniu podanego przez zarembaz`a manuala? pisze o piszczacym wiatraku ,mnie samemu zdarzylo sie rozbierac schowek i wyjmowac wentylator , a kiedy juz mialem wszystko nasmarowane wypadla mi owa zaslepka i wtedy pomyslalem (zdarza mi sie),ze ta dziura dało by rade nasmarowac bez wyciagania wentylatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #10 Napisano 9 Lutego 2014 nasmarował byś tylko jedną tulejkę ( "do góry nogami" hm ?) a druga ? raczej rurką od WD tam nie podejdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #11 Napisano 9 Lutego 2014 nasmarował byś tylko jedną tulejkę ( "do góry nogami" hm ?) a druga ? raczej rurką od WD tam nie podejdziesz dlatego napisalem ,jesli nie zaciera sie górna tulejka, to przeciez 5 min roboty i zawsze mozna pózniej wyjac wentylator, a jesli pomoze to ile mniej tej roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2014 Lenistwo ukrytym ojcem postępu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki-123 Zgłoś #13 Napisano 4 Czerwca 2016 Witam, nie wiem czy dobrze trafiłem w wątek, jeżeli nie to proszę o odnośnik, bądź przeniesienie. Mam dziwną przypadłość w b7 2012 2.0 tdi, gdy auto się nagrzeje do około 80 stopni z nawiewu wentylacji wydobywa się dźwięk wyraźnego obcierania. dźwięk raczej nie metaliczny, głuchy (plastik o plastik). Dźwięk ustaje po włączeniu klimatyzacji w jakiekolwiek położenie czy na 26 stopni czy na 16. Dźwięk nie wzmaga się, ani nie ustaje wraz z obrotami silnika, ani z obrotami nawiewu ( bez klimatyzacji). Z pod pokrywy silnika nie słychać nic niepokojącego, ciężko cokolwiek zlokalizować. Dźwięk doprowadza do szału. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach