Grimson Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2013 Jak w temacie: w czasie jazdy gaśnie silnik, równocześnie wygasza się komputer pokładowy. Reszta oświetlenia bez zmian. Gaśnie co około 300km, problem rozpoczął się jakieś 2 miesiące temu. Pół biedy kiedy zgaśnie gdzieś na parkingu, ale jak padnie na trasie w czasie wyprzedzania to kaplica. Pojawił się też problem, że przy uruchamianiu zdarza się że nie odpala za pierwszym razem: pojawia się tylko kontrolka blokady kierownicy i to wszystko. Trzeba wyjąć kluczyk i włożyć ponownie, aż do skutku. Po podpięciu komputera u elektryka oraz dodatkowo w ASO VW wyszły błędy następujące: - błąd stacyjki - błąd czujnika blokady kierownicy Jestem dwa dni po wymianie stacyjki na nową, i oczywiście Passat dziś zdechł ponownie. Co to może być: czy jest możliwe że trzeba wymienić czujnik blokady kierownicy, i właśnie on sieje błędami, wyłączając silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2014 Podbijam, nikt nie przerabiał tego problemu wcześniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_mel Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2014 Możę błędny trop ale mi gasł jak miałem niedbale zlożony dolot przez mechaników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lion19911 Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o problemy z odpalaniem, to raczej nie ma nic wspólnego z gaśnięciem samochodu podczas jazdy: http://forum.vw-passat.pl/threads/133645-Reanimacja-blokady-kolumny-kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b_lic Zgłoś #5 Napisano 1 Stycznia 2014 Do wymiana blokada kierownicy. Przerabiałem to wiele razy. Jeśli gaśnie podczas jazdy to miałem przypadek iż kabel od czujnika wałka przecierał się i od czasu do czasu auto gasło, brak było błędów w ecu nawet później jak już całkiem się przetarł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/32934-Problemy-z-blokada-kierownicy-i-odpalaniem ale to za pewne już czytałeś. Co do gaśnięcia auta, to nie jest to wina pompowtrysku przypadkiem? Masz BMP a tam były Bosche czyli te nieawaryjne, no ale może Cię dopadło, przy czym jak pada wtrysk Boscha to auto powinno działać na 3 garach. Myślę, że jednak błąd by wyskoczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2014 u kolegi się pali kierownica, więc chyba nie bardzo, ale w moim BMP potrafił zgasnąc w trakcie jazdy, ale było to spowodowane padającą pompą paliwa, po wymianie jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 2 Stycznia 2014 Miałem właśnie to napisać, że może pompa paliwa niedomaga? To jest dość powszechna usterka w naszych passatach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #9 Napisano 2 Stycznia 2014 Mam silnik BMM od Audi, oryginalny BMP wyzionął ducha jeszcze u wroga. Co do pompy paliwa: nie ma reguły, czy mam pełen bak paliwa, czy tylko zostały opary. Gaśnie bez względu, ile gnojówki zostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bazz Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2014 Witam, Mam podobny problem w BKP, wymieniłem moduł blokady kierownicy, pompę paliwa, pompę Vacum, 4 PD na akcji serwisowej, olej i filtry wymienione 3k km i gaśnie w czasie jazdy. Następuje to w nieodpowiedni miejscu i czasie.Rozrusznik kręci prawidło. Ostatnio dochodziły odgłosy z okolicy lewej skrzynki bezpieczników jak by się przełączał ( strzelanie przekaźników) . Nie wiem co mam zrobić. Poroszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kono19 Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2014 Gdy miałem jeszcze B6, spotkałem sie z podobnym problemem, samochód zgasł podczas wyprzedzania, ledwo co unikając kolizji. Pomogła wymiana pompy paliwa oraz pompowtrysków. (Pompowtryski możesz wymienić za darmo w Salonie VW, ja tak zrobiłem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach