Skocz do zawartości
kamda89

Prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcesz jak najbliżej serii to RSW ustaw na 0,720V ;-)

Wal na chipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reszta ok??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok to jeszcze może zapytam co to może być że przy alterantorze ładowanie mam 14.3V a przy aku już 13.6 i to przy wyłączonych odbiornikach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)

Podłączę się pod temat.

Wczoraj pierwszy raz odkąd kupiłem auto (2011r) podłączyłem go pod kompa. W temacie jestem totalnie początkujący, także proszę o analizę:

 

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 28 January 2015, 11:20:37:0

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM

Controller: 038 906 019 CD

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1042

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL

Controller: 8E0 614 111 AH

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10

Coding: 00012

Shop #: WSC 00012

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Controller: 6Q0 909 605 B

Component: 05 AIRBAG VW5 0003

Coding: 12341

Shop #: WSC 05311

6 Faults Found:

 

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

33-10 - Resistance too Low - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx2-17.LBL

Controller: 3B0 920 802 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 05145

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X2086030

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Controller: 1J0 959 799 R

Component: 3A Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

 

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

edit//

 

Po pierwsze załóż własny temat.

Po drugie wykasuj wszystko co tam masz, pojeździj chwile i podłącz pod kompa. Zobaczymy ile z tych błędów zostanie. Te co są mogą być pozostałością z przed 4 lat,których nikt nie kasował.

Co ma zostać to i tak zostanie.

 

 

Ok tak więc zrobię i powtórzę zabieg, wyniki wrzucę za parę dni tym razem już w swoim temacie :)

Edytowane przez WhySoSerious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze załóż własny temat.

Po drugie wykasuj wszystko co tam masz, pojeździj chwile i podłącz pod kompa. Zobaczymy ile z tych błędów zostanie. Te co są mogą być pozostałością z przed 4 lat,których nikt nie kasował.

Co ma zostać to i tak zostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie, egr, przepływomierz, wyłączone.

 

Oto logi:

 

STATYCZNE:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215458.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_215459.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215460.html

Grupa 019: http://vaglog.pl/log_215461.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215462.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215463.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215464.html

 

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215454.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215455.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215456.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215457.html

 

 

DYNAMICZNE:

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215453.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215452.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215451.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215450.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215449.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215448.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215447.html

 

 

 

Male problemy z odpalaniem, raz pali od strzała a raz po 3-4 obrotach. Coś widać w logach?? Na pewno mam 2 świece do wymiany ale czy to ma znaczenie przy aktualnych temperaturach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności