Falk Zgłoś #1 Napisano 9 Listopada 2013 (edytowane) Proszę o analize logów,vag-com nie pokazuje błedów,a autko jest wolniejsze od żółwia chorego na serce.:hmm Logi: Dynamiczne, Grupa 003,008.011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_148709.html Za jakąkolwiek pomoc w rozwiązaniu problemu bardzo dziekuję. Witam Zamieszczam nowe logi: Dynamiczne: 001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149063.html 008,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149065.html Statyczne Basic Settings: 003 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149066.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149067.html Statyczne Meas Blocks: 001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149068.html 007,013,023 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149070.html Z góry dziekuje za pomoc Edytowane 11 Listopada 2013 przez Falk poprawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 9 Listopada 2013 niestety musze cie zmartwic to nie sa logi ze 130 tylko ze 101 konego silnika .zrób komplet logów 1 3 4 7 13 23 statycznie i dynamicznie 1 3 4 10 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falk Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2013 niestety musze cie zmartwic to nie sa logi ze 130 tylko ze 101 konego silnika .zrób komplet logów 1 3 4 7 13 23 statycznie i dynamicznie 1 3 4 10 11 To moze opisze to inaczej autko kumpla kupił od jeszcze innej osoby z rozwaloną turbiną smigał sobie poprzedni własciciel niby 200 km/h i sypneła sie turbina no i inni pseudo-fachowcy zaproponawali ze go naprawią....i zaczeły sie schody do nieba dosłownie....zekomo wymienili uszczelkę pod głowicą no ok.....wczoraj mi go dowiózł i to była masakra podcisnienia pozamieniane,wszystko zrobione na szybcika aby go oddac,dzis zrobiłem podcisnienia,ustawiłem kąt synchronizacji miał -2,2 do 2,7 i dalej nic...co do turbo była tam 028 145 702 A i za czotra nie znalazłem zeby to była od 130 KM najwiekszy motor to był 85 Kw,a aktualnie " ponoć " jest załozona od SuperB 2004 rok 130 KM dzis juz nie chciało mi sie zaglądac po numer owej turbiny....a najciekawsze to że jest tam silnik AWX.... Koledzy doradzcie czy to wogóle pojedzie normalnie czy dać sobie spokój bo nie wiem od czego juz tam zacząć. Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2013 A turbo jakie ma wyjście na węża na opaskę skręcana czy na szybko laczke z drutem ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falk Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2013 A turbo jakie ma wyjście na węża na opaskę skręcana czy na szybko laczke z drutem ????? Na opaskę skręcaną tak jak miała stara turbina tak ma i nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #6 Napisano 2 Listopada 2015 mam problem ze swoim passatem na 5 biegu powyzej 2500 obrotów auto słabo przyspiesza, brak mocy, co moze być przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 3 Listopada 2015 mam problem ze swoim passatem na 5 biegu powyzej 2500 obrotów auto słabo przyspiesza, brak mocy, co moze być przyczyną?? za lekka noga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #8 Napisano 3 Listopada 2015 no ale jak mam 120 na liczniku na 5 biegu i wciskam pedał gazu do oporu to auto wcale nie przyspiesza, zbiera sie tak jaby nie miał turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2015 no ale jak mam 120 na liczniku na 5 biegu i wciskam pedał gazu do oporu to auto wcale nie przyspiesza, zbiera sie tak jaby nie miał turbiny to była ironia. Zrób LOGI i załóż swój temat. Nie rób syfu w czyimś temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
besthorn Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2015 Falk - ten ster jest od silnika to AVB 100KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach