Quintus Zgłoś #1 Napisano 26 Października 2013 Witam. Silnik TDI 1Z. czuć dziurę na 4,5 biegu między 1800 a 2000. Co za wyjęciem przepływomierza jest do naprawy? Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146969.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146970.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_146971.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 26 Października 2013 przepływka do wyminy .zrób jeszcze logi z bloku 1 4 7 statycznie i 000BS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #3 Napisano 26 Października 2013 Dziękuję za zainteresowanie. Tzn bloki 1 4 i 7 na Measure na jałowym i blok 0 przełączone na Basic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2013 tak dokładnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2013 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147118.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147119.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nekronaut_147120.html Basic nie da rady przełączyć, wygląda na to że mój vcds jest niepełną wersją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 27 Października 2013 przydały by sie logi z 000BS bo cos dziwnie wygladaja logi z bloku 4 co moze swiadczyc o problemie z regulacja kata wtrysku . sa zapiasne jakies błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #7 Napisano 27 Października 2013 tak, od dawna pojawia się błąd zwiazany z poczatkiem wtrysku, ale nie pamiętam numeru i treści. Jednak nie miał on nigdy widocznego wpływu na pracę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2013 bład z poczatku wtrysku bedzie miał wpływ na dynamike auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #9 Napisano 9 Kwietnia 2014 Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_165386.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_165387.html Kąt wtrysku został poprawiony, drugi log podczas spokojnej jazdy. Auto dalej nie pędzi więcej niż 140. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #10 Napisano 9 Kwietnia 2014 Przepływka słabo mierzy i auto nie bedzie mialo pelnej mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #11 Napisano 9 Kwietnia 2014 O tym już wiem, ale próbuję dojść co sie dzieje z pompą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2014 zrób logi dynamiczne z bloku 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quintus Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2014 Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171012.html Grupy: 004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171013.html Chyba niepotrzebnie 9 robiłem, miało być 7? Widzę, ze i turbo przestało pompować. Dynamika jakos mocno nie osłabła, ale logi nie wyglądają za dobrze. Proszę o komentarz, czy obniżone wskazania przepływki mają wpływ na to, że turbo tylko 500 dmucha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach