Robert !!! Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2013 (edytowane) Auto kupiłem uszkodzone i od dwóch lat chcę doprowadzić je do porządku. W końcu nadeszła na to pora ponieważ aż wstyd jak jest choinka i mało co działa. Tempomat nie działa dowietlanie zakrętów i poziomowanie bi xenonu też nie żyje nie wspomnę już o parktroniku. Zrobiłem scan vcdsem i oto lista błędów: 8465- Throttle Actuator Control System: Stuck Open 1385- SAE - Cruise Control Coast: Signal Malfunction 8479- Throttle Actuator 2: Function Restricted 1672- ECM Power Relay Load Circuit:(J271): Open Circuit 5229- Feedback from Reductant Tank Heater 1: Short to Plus 16347- Control Module- EEPROM Error 1044- Control module incorrectly coded Edytowane 12 Września 2013 przez Robert !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2013 oto lista błędów :hmm nie za długa ta lista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2013 Z kompem mam problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2013 8465- Throttle Actuator Control System: Stuck Open przypuszczalnie przepustnica do wymiany - to się zdarza w tych silnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2013 Jeszcze to: 16367- Control Module- Error in Flash- ROM 16365- Control Module - Electrical Error: CPU 2 00450 - Precharge Pump OFF 00546-Data wiring faulty 2988- Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active 1043- Control Module Incorrect Softwere Version 2669- Strobe Lights: Rear 1543- Parking Aid Warning Chime (h15) 2745- Bulb for Running Light:left 2747- Solenoid for Bi-xenon Shutter: Right ---------- Dodano o 15:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:44 ---------- przypuszczalnie przepustnica do wymiany - to się zdarza w tych silnikach Rok temu wymieniałem Co prawda używka ale jakiś czas bylo ok. Zastanawia mnie czemu olej się w nich zbiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2013 Nikt nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2013 walnij pełnego skana i wstaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #8 Napisano 8 Października 2013 Próbowałem ale się nie udaje zrobić pełnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monsterq Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2013 Robert zacznijmy od tego co wymieniałeś po uszkodzeniu auta? Jakie części? Czy jeśli kupiłeś reflektor to czy przetwornice są właściwe? itp itd ---------- Dodano o 12:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:09 ---------- chodzi oczywiście o elektroniczne elementy ;p błotnik czy maska nas nie interesują ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CC ONE Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2015 Witam. Mam problem. Kolega chciał aktywować tempomat i urządzeniem VAG 5053 wpisał w 01-silnik 11-kodowanie kod 11463 i wtedy zaczęła migać kontrolka świecy żarowej. Na tym urządzeniu wyskakuje kod błędu 005703 Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus sp. Na zegarach Engine fault workshop. Proszę o pomoc co można zrobić! Autko Passat CC 2008 silnik CBAB 2.0 tdi CR 140KM DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) A tempomat w który pin sterownika silnika jest wpięty? I przestań spamować tym samym postem po forum ... Edytowane 6 Grudnia 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach