Goral84 Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2013 Witam prosze o analize logów turbo po czyszczniu geometrii ,wymieniona została gruszka ustawiał ją gościu z serwisu turbin (top turbo) wymieniłem przepływomierz i wszystkie gumowe wężyki. STATYCZNE Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141280.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141281.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141285.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141286.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141287.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141288.html DYNAMICZNE Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141293.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141294.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141295.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2013 BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/amciu7_141285.html kat wtrysku do ustawienia. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2013 Wydaje mi się, że ciut za krótką sztangę ustawił - masz przeładowanie, a i samo ciśnienie po czyszczeniu nie jest wzorowe, ale można jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goral84 Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2013 w następnym tygodniu wyciągne jeszcze raz turbo i wyczyszcze jeszcze dokładniej jakimś delikatnym papierem wodnym i w tedy wrzucę jeszcze raz logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2013 chyba nie ma sensu, aż tak głęboko brnąć skoro jest czyszczona. Wystarczy wydłużyć sztangę o 1 obrót. Zrobisz to w 15 minut nurkując ręką od góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach