Skocz do zawartości
koziolek7

turbo późno wstaje, 2.0 TDI B6 silnik BMA

Rekomendowane odpowiedzi

Wymienialem ostatnio turbine na nowa regenerowaną, wyczyscilem dolot itd. Wszystko ladnie sucho, zadnych notlaufow, ale turbo pozno wstaje jakby nie doladowywalo, ponizej logi, bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki !

 

Wczesniej w aso byly wymieniane pompowtryski, wiec to mozna wykluczyc na 100%

 

Log (0 - 004,010,011)

Log (1 - 003,008,011)

 

udalo mi sie zrobic taki wykres z bloku 011

 

jjo7.jpg

 

help:sciana

Edytowane przez koziolek7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie pomoze ? jakie moga byc przyczyny nie doladowywania przez turbo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz może ciąć dawke na niskich obrotów i deż nie będzie przyśpieszał. Jeśli możesz to podmień od kogos przepływke. Możesz odpiąć kabel od przepływki i spr jak bedzie przyspieszał od wolnych obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze wtedy wartosci w bloku 003 nie pokrywalyby sie a jest idealnie. spojrz w logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem od 2.0, ale wydaje mi się, że w tym motorze przepływka już nie obcina dawki paliwa a jedynie steruje zaworem EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi grup 003. 008 i 011(każdy z osobna), trzeci bieg 1300 obr gaz w podłoge i w tym samym czasie start na Vagu i do 4300obr. i stop. Z tych logów cięzko coś odczytac bo dodajesz gazu i ujmujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie to jutro. Udalo mi sie zdiagnozowac nieszczelnosc miedzy kolektorem a blokiem silnika :) Powinna byc uszczelka gumowa ( plastikowy kolektor) a aktualnie jest taka tekturowa. psikalem nad kolektorem samostartem i bylo slychac jak sie zwiekszaja obroty ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po logach widać ze do 2100obr nie pompuje turbo i przepływomierz zanirza dawke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktoś, kto wgrał Ci wsad do Twojego sterownika silnika miał dobry humor albo sporo promili we krwi patrząc po wartościach zadanych np. w grupie 003 albo sam obrabiałeś logi w Paint"cie bo wartości są wręcz wzorcowe - jaja sobie robisz czy ktoś inny ?

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nic nie grzebalem przy przeplywomierzu, w paincie sie nie bawilem :P Wstawie diode do przeplywki i zobacze jak wtedy turbo laduje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności