koziolek7 Zgłoś #1 Napisano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) Wymienialem ostatnio turbine na nowa regenerowaną, wyczyscilem dolot itd. Wszystko ladnie sucho, zadnych notlaufow, ale turbo pozno wstaje jakby nie doladowywalo, ponizej logi, bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki ! Wczesniej w aso byly wymieniane pompowtryski, wiec to mozna wykluczyc na 100% Log (0 - 004,010,011) Log (1 - 003,008,011) udalo mi sie zrobic taki wykres z bloku 011 help:sciana Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez koziolek7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #2 Napisano 27 Sierpnia 2013 nikt nie pomoze ? jakie moga byc przyczyny nie doladowywania przez turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2013 Przepływomierz może ciąć dawke na niskich obrotów i deż nie będzie przyśpieszał. Jeśli możesz to podmień od kogos przepływke. Możesz odpiąć kabel od przepływki i spr jak bedzie przyspieszał od wolnych obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2013 Wydaje mi sie ze wtedy wartosci w bloku 003 nie pokrywalyby sie a jest idealnie. spojrz w logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #5 Napisano 28 Sierpnia 2013 Nie jestem specem od 2.0, ale wydaje mi się, że w tym motorze przepływka już nie obcina dawki paliwa a jedynie steruje zaworem EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #6 Napisano 28 Sierpnia 2013 Zrób logi grup 003. 008 i 011(każdy z osobna), trzeci bieg 1300 obr gaz w podłoge i w tym samym czasie start na Vagu i do 4300obr. i stop. Z tych logów cięzko coś odczytac bo dodajesz gazu i ujmujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #7 Napisano 28 Sierpnia 2013 Ok zrobie to jutro. Udalo mi sie zdiagnozowac nieszczelnosc miedzy kolektorem a blokiem silnika Powinna byc uszczelka gumowa ( plastikowy kolektor) a aktualnie jest taka tekturowa. psikalem nad kolektorem samostartem i bylo slychac jak sie zwiekszaja obroty ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2013 Swierze logi, po zalozeniu dobrej uszczelki, http://vaglog.rtnet.pl/koziolek7_140300.html Troche lepiej jest. CO mozecie powiedziec o tych logach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #9 Napisano 29 Sierpnia 2013 Po logach widać ze do 2100obr nie pompuje turbo i przepływomierz zanirza dawke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #10 Napisano 1 Września 2013 (edytowane) Chyba ktoś, kto wgrał Ci wsad do Twojego sterownika silnika miał dobry humor albo sporo promili we krwi patrząc po wartościach zadanych np. w grupie 003 albo sam obrabiałeś logi w Paint"cie bo wartości są wręcz wzorcowe - jaja sobie robisz czy ktoś inny ? Edytowane 1 Września 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2013 Nie wiem, nic nie grzebalem przy przeplywomierzu, w paincie sie nie bawilem Wstawie diode do przeplywki i zobacze jak wtedy turbo laduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach