jorg27 Zgłoś #101 Napisano 17 Czerwca 2016 Ja bym zaczął od czyszczenia poprzez Liqui Molly - opisane na forum. Podobno pomaga sporo na duże BIP'y. Tak też miałem zamiar zrobić. Tylko zastanawia mnie z kąd ten błąd o którym pisałem? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #102 Napisano 4 Grudnia 2016 Witam! koledzy wczoraj żona wracając z pracy zadzwoniła domnie z problem ,że passat stracił moc i nie chce przyśpieszać jak zwykle. Kazałem jej zgasić auto i zapalic jeszcze raz, wszystko wruciło do normy. Podłączyłem potem kompa i żadnych błędów niema. jeśli złapał coś z turbo to powinien zostać błąd w pamięci? albo?. profilaktycznie zrobiłem logi do oceny.. http://vaglog.pl/log-003_107i52.html http://vaglog.pl/log-011_E0cG9G.html http://vaglog.pl/log-011_78ZE0.html http://vaglog.pl/log-013_r7o3TF.html http://vaglog.pl/log-018_NkbBLGZ.html http://vaglog.pl/log-023_2Dre11.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #103 Napisano 4 Grudnia 2016 Turbo przeładowuje i to sporo. Rozruszaj ręką kierownice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #104 Napisano 4 Grudnia 2016 Raczej turbo na stół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #105 Napisano 4 Grudnia 2016 Czyli rozbiorka i czyszczenie?n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #106 Napisano 4 Grudnia 2016 Ja tam nigdy nie rozbierałem. Rozruszanie dobrze ręką a potem ostre butowanie i auto jeździło kolejne 100tys. km bez notlaufa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #107 Napisano 4 Grudnia 2016 Zobacze ztym rozruszaniem.. a jesli nie pomorze to rozbiorka. trzeba odkręcić gruszkę żeby to rozruszać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #108 Napisano 4 Grudnia 2016 Lepiej będzie z odkręconą. Bo sama gruszka stawia spory opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #109 Napisano 4 Grudnia 2016 Albo się robi dobrze albo druciarstwo. Co z tego, że nie lapales notlaufa , jak na bank doładowanie skakalo tylko nie aż tak bardzo, stąd brak trybu awaryjnego. Za to turbina miała w dalszym ciągu ciężkie życie. Jaki problem wyjąć turbo z passata, 25min.roboty bez kanału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #110 Napisano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Uwierz mi, że nie miała. Wiem co to logi i jak się je interpretuje. Turbo jak i samochód w dniu sprzedaży miało 530tys. km i powoli zaczynało dopiero puszczać olej. Edytowane 4 Grudnia 2016 przez lukasz_vip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach