Skocz do zawartości
jorg27

proszę o analizę logów Passat 1.9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym zaczął od czyszczenia poprzez Liqui Molly --> opisane na forum. Podobno pomaga sporo na duże BIP'y.

Tak też miałem zamiar zrobić. Tylko zastanawia mnie z kąd ten błąd o którym pisałem?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! koledzy wczoraj żona wracając z pracy zadzwoniła domnie z problem ,że passat stracił moc i nie chce przyśpieszać jak zwykle. Kazałem jej zgasić auto i zapalic jeszcze raz, wszystko wruciło do normy. Podłączyłem potem kompa i żadnych błędów niema. jeśli złapał coś z turbo to powinien zostać błąd w pamięci? albo?. profilaktycznie zrobiłem logi do oceny..

 

http://vaglog.pl/log-003_107i52.html

http://vaglog.pl/log-011_E0cG9G.html

http://vaglog.pl/log-011_78ZE0.html

http://vaglog.pl/log-013_r7o3TF.html

http://vaglog.pl/log-018_NkbBLGZ.html

http://vaglog.pl/log-023_2Dre11.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo przeładowuje i to sporo. Rozruszaj ręką kierownice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej turbo na stół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozbiorka i czyszczenie?n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nigdy nie rozbierałem. Rozruszanie dobrze ręką a potem ostre butowanie i auto jeździło kolejne 100tys. km bez notlaufa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacze ztym rozruszaniem.. a jesli nie pomorze to rozbiorka. trzeba odkręcić gruszkę żeby to rozruszać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej będzie z odkręconą. Bo sama gruszka stawia spory opór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo się robi dobrze albo druciarstwo. Co z tego, że nie lapales notlaufa , jak na bank doładowanie skakalo tylko nie aż tak bardzo, stąd brak trybu awaryjnego. Za to turbina miała w dalszym ciągu ciężkie życie. Jaki problem wyjąć turbo z passata, 25min.roboty bez kanału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, że nie miała. Wiem co to logi i jak się je interpretuje. Turbo jak i samochód w dniu sprzedaży miało 530tys. km i powoli zaczynało dopiero puszczać olej.

Edytowane przez lukasz_vip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności