Skocz do zawartości
bula02

1.8 GX (Golf) przerywa/dławi się po opadnięciu obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

niedawno zakupiłem Golfa II GT '87 1.8 GX i mam trochę inną przypadłość niż opisane na forum. Mianowicie jak go odpalę i trzymam obroty/ przegazowuje to jest wszystko ok - silnik ładnie i wchodzi na obroty i jest "żwawy".

W momencie jak puszczę gaz obroty spadną do 900 i chcę przegazować to już silnik zaczyna przerywać i się dławić. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu jest OK do póki obroty nie spadną.

 

Wymieniłem świece, przewody i filtr paliwa i dalej to samo. Wiecie co może byc tego przyczyną ?

Silnik to 1.8 GX na mechanicznym wtrysku.

 

P.S. piszę na forum passat ponieważ też go mam a silniki w passatach i golfach chyba były takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dział ogólno-techniczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. Problem rozwiązany - rozebrałem pompę paliwa i okazało się, że zaśniedziały styki wtyczki i dodatkowo utlenił się jeden cienki kabelek. Wystarczyło przeczyścić, wpuścić kropelke lutu i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

problem jednak został rozwiązany na chwilę. Samochód postał tydzień czasu i zrobiło się to samo.

 

Wymieniłem pompę w baku, tą która wspomaga pompę ciśnieniową. Wymieniłem też pompę ciśnieniową oraz filtr paliwa - dalej to samo.

Przekaźnik pompy podmieniłem (na próbę) na uniwersalny aby zobaczyć czy to nie on jest problemem - dalej to samo.

 

Myślicie, że winowajcą może być moduł zapłonu ? http://allegro.pl/vw-audi-seat-191905351b-modul-zaplonowy-1-8-8v-i3407212219.html

a może jakiś czujnik ?

 

dla przypomnienia - golf II 1.8 silink GX na wtrysku mechanicznym KE-Jetronic. Po odpaleniu wchodzi ładnie na obroty a po jakiejś minucie na chodzie już się dławi przy wciśnięciu pedału gazu - tak jakby nie dostawał paliwa mimo wymiany pomp na nowe. Po zgaszeniu i odpaleniu sytuacja taka sama. Mam jedna wrażenie, że jak jest zimny to dłużej można go wciągać na obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy się dławi, czy spaliny śmierdzą paliwem? Myślę że paliwa dostaje zbyt dużo zbyt niż mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedy się dławi, czy spaliny śmierdzą paliwem? Myślę że paliwa dostaje zbyt dużo zbyt niż mało.

 

Raczej nie śmierdzi ale raczej chyba nie powinno zalewać wtrysków. Co ewentualnie mogłoby być przyczyna zbyt dużej ilości paliwa ? I jak to sprawdzić?

 

To co jeszcze zauważyłem to, że przekaźnik pompy paliwa jest bardzo gorący. Przekaźnik ma numer 65 i jest dość "wysoki"

http://www.motointegrator.pl/produkty/430756-przekaznik-pompy-paliwowej-hella-4rp-008-189-061

Edytowane przez bula02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności