bula02 Zgłoś #1 Napisano 21 Czerwca 2013 Witam, niedawno zakupiłem Golfa II GT '87 1.8 GX i mam trochę inną przypadłość niż opisane na forum. Mianowicie jak go odpalę i trzymam obroty/ przegazowuje to jest wszystko ok - silnik ładnie i wchodzi na obroty i jest "żwawy". W momencie jak puszczę gaz obroty spadną do 900 i chcę przegazować to już silnik zaczyna przerywać i się dławić. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu jest OK do póki obroty nie spadną. Wymieniłem świece, przewody i filtr paliwa i dalej to samo. Wiecie co może byc tego przyczyną ? Silnik to 1.8 GX na mechanicznym wtrysku. P.S. piszę na forum passat ponieważ też go mam a silniki w passatach i golfach chyba były takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 21 Czerwca 2013 Dział ogólno-techniczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #3 Napisano 21 Czerwca 2013 witam ponownie. Problem rozwiązany - rozebrałem pompę paliwa i okazało się, że zaśniedziały styki wtyczki i dodatkowo utlenił się jeden cienki kabelek. Wystarczyło przeczyścić, wpuścić kropelke lutu i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #4 Napisano 11 Sierpnia 2013 Witam ponownie problem jednak został rozwiązany na chwilę. Samochód postał tydzień czasu i zrobiło się to samo. Wymieniłem pompę w baku, tą która wspomaga pompę ciśnieniową. Wymieniłem też pompę ciśnieniową oraz filtr paliwa - dalej to samo. Przekaźnik pompy podmieniłem (na próbę) na uniwersalny aby zobaczyć czy to nie on jest problemem - dalej to samo. Myślicie, że winowajcą może być moduł zapłonu ? http://allegro.pl/vw-audi-seat-191905351b-modul-zaplonowy-1-8-8v-i3407212219.html a może jakiś czujnik ? dla przypomnienia - golf II 1.8 silink GX na wtrysku mechanicznym KE-Jetronic. Po odpaleniu wchodzi ładnie na obroty a po jakiejś minucie na chodzie już się dławi przy wciśnięciu pedału gazu - tak jakby nie dostawał paliwa mimo wymiany pomp na nowe. Po zgaszeniu i odpaleniu sytuacja taka sama. Mam jedna wrażenie, że jak jest zimny to dłużej można go wciągać na obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 11 Sierpnia 2013 Kiedy się dławi, czy spaliny śmierdzą paliwem? Myślę że paliwa dostaje zbyt dużo zbyt niż mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #6 Napisano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Kiedy się dławi, czy spaliny śmierdzą paliwem? Myślę że paliwa dostaje zbyt dużo zbyt niż mało. Raczej nie śmierdzi ale raczej chyba nie powinno zalewać wtrysków. Co ewentualnie mogłoby być przyczyna zbyt dużej ilości paliwa ? I jak to sprawdzić? To co jeszcze zauważyłem to, że przekaźnik pompy paliwa jest bardzo gorący. Przekaźnik ma numer 65 i jest dość "wysoki" http://www.motointegrator.pl/produkty/430756-przekaznik-pompy-paliwowej-hella-4rp-008-189-061 Edytowane 12 Sierpnia 2013 przez bula02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach